וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתח תקוואיות ניצחו לפני הדרבי, בני יהודה הובסה בעפולה

מכבי פתח תקוה שמרה על פסגת הלאומית עם 0:2 על הפועל רמת גן, הפועל הביסה 0:4 את אדומים אשדוד, הכתומים ספגו 3:0

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

שישה ימים לפני הדרבי הגדול ביניהן, מכבי פתח תקוה והפועל פתח תקוה חזרו לנצח הערב (חמישי) במחזור החמישי בלאומית. היורדת מליגת העל ניצחה 0:2 את הפועל רמת גן ונהנית מארבע נקודות יתרון על פני יריבתה העירונית, שהביסה 0:4 את הפועל אדומים אשדוד ונמצאת במקום השלישי. בני יהודה חטפה שלישייה בעפולה, ניצחון גם להפועל ניר רמת השרון ו-2:2 דרמטי בין הפועל אום אל פאחם להפועל כפר סבא המדורגת שנייה.

דני עמוס שוער מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
למרות הטעות, משחק רביעי העונה ללא ספיגה. דני עמוס/אודי ציטיאט

הפועל רמת גן - מכבי פתח תקוה 2:0

גם בלי טל בן חיים המורחק, מוליכת הטבלה ידעה לעשות את העבודה במשחק החוץ מול האורדונים, שגם חילופי המאמנים לא סייעו להם להימנע מהפסד רביעי בחמישה מחזורים. דור לוי ערך את הבכורה לאחר שמונה במקום רוני אוואט, הציג בהרכב את מרטין אנדזי שהגיע ממ.ס. אשדוד ונעזר בהמשך גם בחלאופילו פלייטר שהובא מבית"ר ירושלים, אבל ראה את שגיא דרור מחמיץ אחרי טעות איומה של דני עמוס ובצד השני הגיע העונש כשאיליה שקורין בישל למוטי ברצשקי בדקה ה-27. הקשר פתח לראשונה העונה וחגג שער בכורה במדי מכבי פתח תקוה, שהכפילה את יתרונה בדקה ה-54 הודות לגול ראשון גם של דודו ביטון, מלך שערי הליגה בעונה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הפועל פתח תקוה - הפועל אדומים אשדוד 0:4

המארחת התאוששה משני הפסדים רצופים בעיקר בזכות עידו דוידוב, שחגג צמד ראשון מאז מאי 2017 (במדי מ.ס. אשדוד בליגת העל מול הפועל רעננה). הקשר שבר את הבצורת של קבוצתו עם כדור לחיבורים כבר בדקה החמישית והוסיף את השני מקרוב בעזרת הדיפה לא מספיק טובה של מתן זלמנוביץ' בדקה ה-30. 10 דקות לסיום, עוז פרץ הכניס כדור עומק למחליף אחר, ליאור ברקוביץ', שבעט פנימה וחגג בהתלהבות גדולה את שערו הראשון בקריירת הבוגרים. אוהד רבינוביץ' חתם במתפרצת בתוספת הזמן. אשדוד תתנחם רק בשתי הנקודות שהחזירו לה השבוע, כשהיא עדיין עם מינוס שבע במקום האחרון.

שקד נבון שחקן בני יהודה. דני מרון
הוחלף בשלב מוקדם בתבוסה של בני יהודה. שקד נבון/דני מרון

הפועל עפולה - בני יהודה 0:3

רצף שני הניצחונות של הכתומים נקטע עם תבוסה צורבת במגרש בו הפסידו גם בעונה שעברה. הפועל עפולה הגיעה אחרי שצברה שתי נקודות מתשע האחרונות וגם ללא רומן הבראן המורחק, אבל קווין ריינשטיין סובב כדור חופשי נפלא לחיבורים בדקה ה-19 ואחרי חמש דקות סאשה פטשי הצרפתי סיים מהלך של דאבל-פס עם שערו הראשון בישראל. בני יהודה חיפשה דרך לחזור, אבל עפולה הייתה עדיפה ובדקה ה-76 שחר הירש בעט מרחוק ועומר ניראון הגיב רע ונכנע בשלישית.

הפועל אום אל פאחם - הפועל כפר סבא 2:2

משחק דרמטי באצטדיון עכו, כאשר תוך 12 דקות במחצית השנייה נכבשה כמות שערים זהה לזו שהייתה בכל ארבעת המשחקים הקודמים של הפועל כפר סבא. סתיו טוריאל העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-46, אנס מחאמיד נגח את השוויון בחלוף שתי דקות וריף מסיקה השלים את המהפך בפנדל בדקה ה-52 עם שערו הראשון העונה, אחרי שהשופט דקל צינו קבע נגיעת יד ברחבה למרות שאליאן רוחנא עצר כדור עם החזה. שש דקות לאחר מכן, קובי מור התבלבל ברחבה, נגע גם ביד ואז ניסה להרחיק ובעט על אוהד חזוט שהשווה עבור כפר סבא עם שער מקרי. מרשל אודה הורחק בדקה ה-75 ויחסר לאום אל פאחם במחזור הבא מול בני יהודה.

אליאן רוחנא שחקן הפועל כפר סבא. אודי ציטיאט
לא הייתה נגיעת יד. אליאן רוחנא/אודי ציטיאט

הפועל ניר רמת השרון - הפועל נוף הגליל 0:2

שני שערים היו לרמת השרון עד הערב, וכעת היא הכפילה את מאזנה הודות לצמד של איבה רנסום. בדקה השביעית והיב חביבאללה נגח את הכדור על החלוץ הניגרי בן ה-19 וממנו נכנס אל הרשת, ובדקה ה-36 רנסום חטף כדור ברחבה לבלם הברזילאי גוטי וחגג שער שני. המארחת סופרת 10 משחקים רצופים ללא הפסד מול היריבה הצפונית (שישה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו) וקבוצתו של שלומי דורה ששוב צפה מהיציע, נותרה בצרות בתחתית ורחוקה מאוד מפנטזיות העלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully