וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של צ'לסי הציע לקיים משחק אולסטאר, קלופ לעג לו

טוד בולי הצהיר: "בפרמיירליג יכולים ללמוד מהספורט האמריקאי". מאמן ליברפול השיב: "אולי הוא גם יביא את הארלם גלובטרוטרס?"

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 14.9/ספורט1

טוד בולי אמנם עדיין לא "סגר" חצי שנה כבעלים של צ'לסי, אבל כבר יש לו רעיונות מרחיקי לכת בנוגע לפרמיירליג - ולא בטוח שהאוהדים באנגליה יאהבו אותם. המיליארדר האמריקאי השתתף בוועידה בניו יורק ובין היתר קרא לקיים משחק אולסטאר, ממש כמו בענפי הספורט השונים במולדתו.

"אני מקווה שבפרמיירליג ילמדו קצת מהספורט האמריקאי", אמר בולי ומיד תהה: "למה אין משחק אולסטאר? למה שלא יהיה טורניר (פלייאוף) בין ארבע האחרונות שאחריו יקבעו שלוש היורדות? אפשר לעשות משחק אולסטאר בין הצפון לדרום ולהרוויח סכום כסף גדול שייכנס לליגה".

בולי נדרש גם לפיטוריו של תומאס טוכל לפני כשבוע ואמר: "אין ספק שהוא מאמן כישרוני ושהייתה לו הצלחה גדולה בצ'לסי. אבל רצינו למצוא מאמן שרוצה לשתף איתנו פעולה ולא היינו בטוחים שתומאס רואה איתנו עין בעין. לא היה לנו את אותו חזון לעתיד. ההחלטה לא התקבלה בגלל משחק אחד"

טוד בולי, הבעלים של צ'לסי. Henry Browne, GettyImages
הצפון נגד הדרום. בולי/GettyImages, Henry Browne

.

בולי מחזיק בין היתר בקבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס והוא סיפר שהרעיון שלו בנוגע לאולסטאר אמור להתמקד בקבוצות הצפון מהערים ליברפול ומנצ'סטר, ובקבוצות הדרום שעיקרן יהיה בלונדון. מאמן ליברפול, יורגן קלופ, שמע את הדברים ונשאל לגביהם אחרי הניצחון 1:2 על אייאקס אתמול.

"הוא לא חיכה הרבה...", אמר קלופ, "נהדר. כשהוא ימצא תאריך למשחק אולסטאר, שיתקשר אליי. הוא שוכח שבענפי הספורט הגדולים בארה"ב לשחקנים יש פגרה של ארבעה חודשים. הכדורגל כאן הוא שונה לגמרי. אולי הוא גם רוצה להביא לכאן את הארלם גלובטרוטרס שיתחילו לשחק כדורגל?".

הגרמני הוסיף: "אני לא בטוח שהאוהדים היו רוצים לראות דבר כזה, הרי זה לא נבחרות. קבוצה אחת עם שחקנים מיונייטד, ליברפול, אברטון, ניוקאסל... מעניין. ובצד השני קבוצה שמשלבת שחקנים מלונדון, ארסנל עם טוטנהאם, ממש נהדר. הוא באמת אמר זה? מעניין".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully