וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן גברה על ברצלונה ולבנדובסקי, ליברפול ניצחה בדקה ה-89

הבווארים הראו דומיננטיות מול אקס הקבוצה והקטאלונים עם ניצחון 0:2 מרשים. המייטי רדס נזקקו לשער דרמטי של מאטיפ בדקות הסיום כדי לגבור 1:2 על אייאקס אחרי לחץ אדיר. אתלטיקו מדריד הפסידה 2:0 ללברקוזן וקלאב ברוז' ממשיכה לדרוס עם 0:4 על פורטו

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 13.9/ספורט1

המחזור השני של ליגת האלופות יצא לדרך הערב כשבמוקד באיירן מינכן ניצחה את ברצלונה ורוברט לבנדובסקי ועלתה לראשות בית ג'. ליברפול ניצחה משער דרמטי בדקה ה-89 את אלופת הולנד, לברקוזן גברה על חניכיו של צ'ולו סימאונה ואלופת בלגיה לא עצרה גם בפורטוגל עם ניצחון ענק נוסף.

במשחקים המוקדמים של הערב, אינטר גברה 0:2 על ויקטוריה פלזן וספורטינג ליסבון ניצחה בתוצאה זהה את טוטנהאם בבית ד'.

מוחמד סלאח, שחקן ליברפול. רויטרס
העלה את ליברפול ליתרון. מוחמד סלאח/רויטרס

ליברפול - אייאקס 1:2

שתי האימפריות האירופיות נפגשות שוב לאחר שהוגרלו לאותו בית גם בשלב הבתים בעונת 21\2020. אחרי המפלה מול נאפולי בהפסד 4:1, המייטי רדס רצו לצאת לדרך חדשה בערב אירופי באנפילד, הבית בו ליברפול הפסידה רק פעמיים במשחקי פתיחה ביתיים ב-46 קמפיינים אירופיים. חניכיו של יורגן קלופ היו צריכים אוויר לנשימה אחרי התוצאות המאכזבות האחרונות, והם הרוויחו את זה בצורה הכי דרמטית שיש.

המשחק התחיל עם קצב גבוה של האדומים ובדקה ה-17 מוחמד סלאח העלה את ליברפול ליתרון. כעבור 10 דקות מוחמד קודוס קיבל כדור ברחבה אחרי 26 מסירות בין שחקני אלופת הולנד והפציץ את השער של אליסון בדרך לשוויון בניגוד למהלך המשחק. המחצית השנייה המשיכה עם לחץ אדיר של ליברפול על השער של אייאקס, כשקלופ הכניס למשחק את רוברטו פירמינו ודארווין נונייס, אך המצבים של האדומים לא הפכו לשערים. רק בדקה ה-89 הגיע השער שהרעיד את אנפילד כשג'ואל מאטיפ נגח פנימה וטכנולוגיית קו השער אישרה את הגול אחרי שהכדור פגע גם בקורה. ניצחון קריטי לליברפול לפני היציאה לפגרת הנבחרות, כשאמור הקבוצה לא תשחק במחזור הקרוב בעקבות הלוויתה של מלכת בריטניה.

דקה 17: גול! כדור ארוך של אליסון הגיע ללואיס דיאס. הקולומביאני הוריד את הכדור לז'וטה שמסר לסלאח, החלוץ המצרי לא התבלבל והעלה את ליברפול ליתרון 0:1.

דקה 27: גול! מוחמד קודוס קיבל כדור ברחבה ובעט פצצה אדירה לחיבורים של אליסון. אייאקס חוזרת למשחק ומשווה ל-1:1.

דקה 89: גול! ליברפול משיגה את השער שהיא כל כך הייתה צריכה. ג'ואל מאטיפ נגח ומערכת קו השער קבעה שהכדור שפגע גם בקורה עבר את הקו. 1:2 דרמטי לליברפול.

מוחמד קודוס, שחקן אייאקס חוגג נגד ליברפול. רויטרס
שער שוויון אדיר שלא הספיק. מוחמד קודוס/רויטרס

דקה 89: גול! ליברפול משיגה את השער שהיא כל כך הייתה צריכה. ג'ואל מאטיפ נגח ומערכת קו השער קבעה שהכדור שפגע גם בקורה עבר את הקו. 1:2 דרמטי לליברפול.


* המשחק בין ריינג'רס לנאפולי נדחה ליום רביעי בעקבות מסע הלוויה של מלכת בריטניה שעובר בסקוטלנד.

רוברט אנדריך, שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
כובש שער היתרון. רוברט אנדריך/רויטרס

באייר לברקוזן - אתלטיקו מדריד 0:2

אחרי ניצחון דרמטי בהארכה על פורטו במחזור הפתיחה, החבורה של צ'ולו סימאונה הופתעה בגרמניה במשחק חוץ קשה. לברקוזן איימה יותר על השער של איבו גרביץ', שהחליף בין הקורות את יאן אובלק הפצוע, ובדקה ה-84 רוברט אנדריך העלה את הגרמנים ליתרון אחרי מהלך קבוצתי נפלא. סימאונה העלה מהספסל את כל הכלים ההתקפיים שלו, כולל אנטואן גריזמן שניצח לו את המשחק במחזור הקודם, אבל הפעם זה לא הספיק. מוסא דיאבי הכפיל בדקה ה-87 וחתם את תוצאת המשחק.

דקה 84: גול! רוברט אנדריך מעלה את לברקוזן ליתרון מבעיטה על סף הרחבה לפינה הרחוקה של איבו גרביץ'. 0:1 לבאייר לברקוזן.

דקה 87: גול! לברקוזן עולה ליתרון כפול מול החבורה של סימאונה, הפעם זה מוסא דיאבי שמכפיל את התוצאה. 0:2 לבאייר לברקוזן.

פורטו - קלאב ברוז' 4:0

לאחר ניצחון מפתיע במחזור הפתיחה, אלופת בלגיה רצתה לגנוב נקודות גם בפורטו. אלא שהיא לא גנבה דבר, היא הרוויחה ניצחון עצום נוסף ובצדק. גם בלחץ גדול של פורטו לנסות להדביק את הקצב הבלגי, ברוז' הייתה גדולה על אלופת פורטוגל וניצלה את כל המצבים שלה לכדי שערים. זה התחיל בדקה ה-15 מפנדל מדויק של חלוץ הקבוצה, פראן יוטגלה, המשיך בדקה ה-47 מביצוע נפלא של קאמל זואה ושער בדקה ה-52 של אולסן הקפיץ את קהל החוץ הבלגי ליתרון 0:3 מדהים. רגע לפני השריקה, גם אנטוניו נוסה שערך בכורה, הצטרף לחגיגה וחתם תוצאה היסטורית. זה ניצחון ראשון של ברוז' מאז שנת 1972 בפורטו.

דקה 15: גול! זו'אאו מריו הכשיל את פראן יוטגליה ברחבה, שופטי המסך לא התערבו והחלוץ שעבר לקלאב ברוז' מברצלונה הקיץ בעט כדור חד לפינה ולדיוגו קוסטה לא היה סיכוי על אף שזינק לפינה הנכונה.

דקה 47: גול! ברוז' עולה ליתרון כפול, הפעם זה קאמל זואה שמשתחרר בתוך רחבת פורטו ומעלה את הבלגים ל-0:2.

דקה 52: גול! הבלגים מתפוצצים על אלופת פורטוגל. אנדראס סקוב אולסן מפציץ מקרוב את השלישי של אלופת בלגיה.

דקה 89: גול! אנטוניו נוסה מהמם את פורטו עם השער הרביעי בבכורה שלו בליגת האלופות. 0:4 עצום לקלאב ברוז'.

פראן יוטגלה, חלוץ קלאב ברוז'. BRUNO FAHY/BELGA MAG, GettyImages
חגיגה של הבלגים בפורטוגל. פראן יוטגלה/GettyImages, BRUNO FAHY/BELGA MAG

באיירן מינכן - ברצלונה 0:2

המשחק המרכזי של המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות הפגיש את באיירן מינכן מול האקס ואחד השחקנים הגדולים בתולדותיה, רוברט לבנדובסקי שעבר בקיץ האחרון לברצלונה המתחדשת. בעונה החולפת הסתיימו שני המפגשים בין שתי הקבוצות עם 0:3 לזכות הבווארים, כשלבנדובסקי היה שותף לשני שערים מתוך השישה. הפעם, הוא הגיע בתור יריב וספג הפסד 2:0 מול קבוצתו לשעבר.

המשחק התחיל עם קצב גבוהה, כיאה לפתיחת העונה של שתי הקבוצות, ומצבים מסוכנים משני הצדדים. החלוץ הפולני היה קרוב להעלות את הקטאלונים ליתרון במחצית הראשונה, אך נויר פרש ידיים והצליח לעצור את הנגיחה שלו. הזדמנויות נוספות של ראפיניה מצד אחד וסאנה מהצד השני לא הפכו לשערים, והקבוצות ירדו בתיקו מאופס למחצית.

החצי השני נפתח בלחץ אדיר של אלופת גרמניה על שערו של מארק טר שטגן, ובדקה ה-51 כדור קרן פגש את הראש של לוקאס הרננדז שהצליח להקדים את השוער הגרמני ולהעלות את באיירן ליתרון 0:1. השער השני לא איחר לבוא, וכעבור שלוש דקות זה היה סאנה עם מבצע אישי יפה שבעט לפינה הרחוקה והעלה את החבורה של יוליאן נאגלסמן ל-0:2 חשוב. ברצלונה המשיכה ללחוץ ולחפש את השערים, אבל הזדמנויות של עוסמאן דמבלה ולבנדובסקי לא תורגמו לשערים. באיירן מינכן ממשיכה לשלוט בדומיננטיות בשלב הבתים ולגבור פעם נוספת על ברצלונה מבלי שזו כובשת מולה.

שחקן באיירן מינכן לוקאס הרננדז. רויטרס
העלה את באיירן ליתרון. לוקאס הרננדז/רויטרס

דקה 51: גול! כדור קרן מדויק של ג'ושועה קימיש פגש את הראש של לוקאס הרננדז. הצרפתי נגח בעוצמה לרשת של ברצלונה והעלה את באיירן ליתרון 0:1.

דקה 54: גול! באיירן עלתה למחצית השנייה כמו מלוע של תותח, הפעם זה לירוי סאנה שבדריבל יפה לתוך הרחבה הגיע לאחד על אחד מול מארק טר שטגן ולא התבלבל. 0:2 לבאיירן.

שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי. רויטרס
מתקשה מול האקסית. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

מארסיי - איינטרכט פרקנפורט 1:0

שתי המפסידות בערב הפתיחה של שלב הבתים רצו לחזור לעניינים, כשהמארחים קיבלו בחזרה את דימיטרי פאייה ואלכסיס סאנצ'ס. לגרמנים היו תוכניות אחרות, ובדקה ה-43 מחזיקת הליגה האירופית עלתה ליתרון שהחזיק עד הסיום. שיספר לינדסטרום כבש מתוך הרחבה כדי להעניק שלוש נקודות ראשונות במאבק של פרנקפורט על הכרטיס לשמינית הגמר.

דקה 43: גול! הגנת מארסיי התקשתה מול כדור ארוך, לאחר מכן הרחקה ניסיון הרחקה כושל הסתיים בכך שיספר לינדסטרום מצא את עצמו מול השער ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. 0:1 לאיינטרכט.

לאונרדו באלרדי, שחקן מארסיי. NICOLAS TUCAT, GettyImages
הפסד נוסף בשלב הבתים. לאונרדו באלרדי מאוכזב/GettyImages, NICOLAS TUCAT

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

משחקי המחזור השני ביום רביעי:

בית א'

ריינג'רס - נאפולי (22:00)

בית ה'

מילאן - דינמו זאגרב (19:45)
צ'לסי - זלצבורג (22:00)

בית ו'

שחטאר דונייצק - סלטיק (19:45)
ריאל מדריד - לייפציג (22:00)

בית ז'

מנצ'סטר סיטי - בורוסיה דורטמונד (22:00)
פ.צ. קופנהגן - סביליה (22:00)

בית ח'

מכבי חיפה - פריז סן ז'רמן (22:00)
יובנטוס - בנפיקה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully