וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם לחצה, ספורטינג כבשה פעמיים בתוספת הזמן וניצחה 0:2

הפסד ראשון העונה לתרנגולים, שספגו משערים של פאוליניו וארתור גומש בדקות ה-90 וה-93 בהתאמה. אינטר לא התקשתה וניצחה 0:2 בצ'כיה את פלזן

פתיחה מפתיעה במיוחד למחזור השני של ליגת האלופות. בשבוע שעבר טוטנהאם ניצחה 0:2 את מארסיי משני שערים מאוחרים, והערב (שלישי) התרנגולים ספגו את הפסדם הראשון העונה בכל המסגרות כאשר נכנעו 2:0 בליסבון לספורטינג, שכבשה את שני שעריה בתוספת הזמן. מי שהיו לה חיים קלים הרבה יותר היום היא אינטר, שניצחה בצ'כיה 0:2 את האלופה המקומית פלזן.

אדין דז'קו, חלוץ אינטר. רויטרס
אינטר הבקיעה במחצית הראשונה כמו שרצתה. דז'קו/רויטרס

ויקטוריה פלזן - אינטר 2:0

אינטר נקלעה פעם נוספת לבית מוות, אבל כשהיריבה בדרג ד' היא ויקטוריה פלזן הצ'כית, עבור סימונה אינזאגי ושחקניו זו משוכה שהם לא יכולים להרשות לעצמם למעוד מולה. ואכן, אינטר שלא הבקיעה בתשעה מעשרת משחקיה האחרונים בליגת האלופות במחצית הראשונה, עלתה ליתרון מהיר בצ'כיה מול האלופה המקומית וצברה נקודות ראשונות העונה בליגת האלופות אחרי 2:0 לבאיירן מינכן במחזור בפתיחה. לאוטרו מרטינס לא פתח ורומלו לוקאקו הפצוע נעדר, אבל אדין דז'קו נהנה מבישול של חואקין קוראה ובמחצית השנייה בישל בעצמו לדנזל דומפריס את שער הניצחון, כשבין לבין הצ'כים גם נותרו ב-10 שחקנים לאחר התערבות שופטי המסך.

מהלך משחק:

דקה 20: גול! הלחץ של הנראזורי עשה את שלו. דז'קו התמקם מצוין בימין וחיכה למסירה מקוראה - כשזו הגיעה, הבוסני סיים כמו שהוא יודע והעלה את אינטר ל-0:1.

דקה 61: פלזן נותרה ב-10 שחקנים. פאבל בוצ'ה תיקל בחריפות את ניקולו בארלה. בהתערבות שופטי המסך הוא הורחק בכרטיס אדום ישיר.

דקה 70: גול! דז'קן הוסיף גם בישול למאזנו. החלוץ הבוסני הוביל מתפרצת של שלושה על שלושה, מסר ימינה לדנזל דומפריס והאחרון לא התבלבל באחד על אחד והכפיל את היתרון האיטלקי.

במשחק הנוסף בבית ג': באיירן מינכן - ברצלונה 0:2

פאוליניו שחקן ספורטינג ליסבון. רויטרס
הנחיל הפסד בכורה לטוטנהאם ולקונטה. פאוליניו/רויטרס

ספורטינג ליסבון - טוטנהאם 0:2

טוטנהאם מדורגת במקום השלישי בפרמיירליג ובמאזנה ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו במשחקי דרבי מחוץ לביתה מול ווסטהאם וצ'לסי, אבל דווקא בליסבון הגיעה ההפסד הראשון של אנטוניו קונטה והתרנגולים לעונה זו. יונג מין סון שוב פתח בהרכב, התקשה וגם היה היחיד שהוחלף במהלך המשחק, רישרליסון שבשבוע שעבר הבקיע צמד בניצחון על מארסיי לא הצליח לשחזר את הבכורה החלומית שלו במפעל והשער שהבקיע היום נפסל בצדק לאחר שנתפס לנבדל, ומי שחגגו בסיום היו שחקני ספורטינג שכבשו שני שערים בתוספת הזמן - ממש עם תחילתה ובשניות האחרונות שלה. פאוליניו היה הראשון להכניע את הוגו לוריס בנגיחה אחרי כדור קרן, ארתור גומש נעץ את המסמר השני בביצוע אישי מרהיב שכלל השחלת כדור בין רגליו של אמרסון. זהו הניצחון הראשון אי פעם של ספורטינג על יריבה אנגלית בליגת האלופות.

מהלך משחק:

דקה 90: גול! התרנגולים לחצו ותקפו ללא הפסקה, המקומיים הענישו ועלו ליתרון ממש עם תחילת הדקה ה-90: קרן של פדרו גונסאלבש מצד ימין הסתיימה בכדור מדוד היישר לראשו של פאוליניו, שבנגיחה הכניע את לוריס.

דקה 90+3, גול! השני של ספורטינג. ארתור גומש דהר על קו ימין, השחיל לאמרסון כדור בין הרגליים והכניע את לוריס באחד על אחד כדי לקבוע 0:2 לספורטינג.

המשחק הנוסף בבית ד': מארסיי - איינטרכט פרנקפורט 1:0

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

משחקי המחזור השני ביום רביעי:

בית א'

ריינג'רס - נאפולי (22:00)

בית ה'

מילאן - דינמו זאגרב (19:45)
צ'לסי - זלצבורג (22:00)

בית ו'

שחטאר דונייצק - סלטיק (19:45)
ריאל מדריד - לייפציג (22:00)

בית ז'

מנצ'סטר סיטי - בורוסיה דורטמונד (22:00)
פ.צ. קופנהגן - סביליה (22:00)

בית ח'

מכבי חיפה - פריז סן ז'רמן (22:00)
יובנטוס - בנפיקה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully