וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו סימאונה הבן חגג: השער שיחזיר את גריזמן לחיים?

חלוץ אתלטיקו מדריד מקווה ששער הניצחון הדרמטי נגד פורטו ישאיר מאחור את התקופה הרעה. צ'ולו: "מקווים שהוא חזק בראש". הצרפתי: "חזרתי בשביל לתת הכל"

סיכום היום בספורט, 8.9/ספורט1

אנטואן גריזמן היה זקוק לרגע כזה, ואתלטיקו מדריד הייתה צריכה ניצחון כזה. החלוץ הצרפתי כבש אמש (רביעי) את שער הניצחון המאוחר ביותר בהיסטוריה של ליגת האלופות, בדקה ה-101, וקבע 1:2 לקולצ'ונרוס על פורטו במחזור הפתיחה של המפעל, כדי להכריע משחק שכל שלושת השערים בו הובקעו בתוך תוספת הזמן - דבר שקרה רק פעם אחת במסגרת הזו בעבר.

גריזמן, שרק לפני שלוש שנים נרכש ב-120 מיליון יורו על ידי ברצלונה, הפך לצל של עצמו בקטלוניה ולא הצליח לחזור לשיאו גם אחרי החזרה לאתלטיקו אשתקד, כאשר מחודש ינואר הוא לא מצא את הרשת במשחק רשמי, ובליגה הספרדית הוא לא כבש מנובמבר עד תום העונה. אבל בעונה הנוכחית הוא כבר עומד על שלושה שערים בחמישה משחקים בכל המסגרות, כאשר אתמול כאמור היה החשוב שבהם.

"זו שמחה ענקית. חזרתי בשביל לתת הכל. לכבוש שער ניצחון זה תמיד יפה, אבל הנקודות הן הדבר הכי חשוב. צריך להמשיך ככה, עדיין יש לנו הרבה דברים לשפר", אמר גריזמן בסיום המשחק הדרמטי. "כאן הכל יכול לקרות עד השנייה האחרונה. אנחנו עדיין מתקשים למצוא את הרמה הכי גבוהה שלנו, אבל היו רק חמישה משחקים ואנחנו עובדים על זה. אולי חסר לנו ביטחון בעצמנו, אבל בטוח שנשתפר".

אנטואן גריזמן, חלוץ אתלטיקו מדריד. רויטרס
השער שיחזיר אותו לשיא? גריזמן חוגג/רויטרס

הצרפתי, שהפך במדי אתלטיקו לאחד השחקנים המובילים בעולם בקדנציה הקודמצת, פתאום מצא את עצמו עולה מהספסל ולחצי שעה ומטה בכל המשחקים העונה. על כך אמר: "זה מה שיש, זה לא בידיים שלי. אני מודה לאלוהים שאני כאן. אני איש של המועדון הזה, אני מאושר כאן ורק רוצה לתת הכל בשביל המועדון, בשביל 'צ'ולו' ובשביל הקהל".

סימאונה, שידוע כמאמן אמוציונלי ביותר, רץ מהספסל לקצה המגרש כדי לחגוג עם גריזמן את שער הניצחון. "אנחנו הרבה שנים ביחד. יש חיבה, אבל מעבר לזה, יש מציאות - המספרים. העונה הקודמת שלו הייתה לא רגילה, אבל אנחנו מקווים שהוא חזק בראש", אמר סימאונה, "בשלב הזה של העונה, הוא עוזר לנו בדרך שאנחנו משתמשים בו והוא מוכיח את זה בדקות שהוא משחק. ב-30 דקות למשחק הוא נראה טוב מאוד, איך ייראה ב-60? אנחנו לא יודעים. אני הולך לפי המציאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כך הגיב ג'ובאני סימאונה לשער של גריזמן

אפילו סימאונה הבן, ג'ובאני שכבש לזכות נאפולי ב-1:4 הגדול על ליברפול שהסתיים במקביל למשחק של אתלטיקו, חגג את שער הניצחון של גריזמן כששם לב אליו על מסכי האצטדיון באיטליה. "ואמוס!", צעק באמצע ריאיון לטלוויזיה המקומית, שם ביקשו ממנו לא לומר מה התוצאה במשחק בספרד כי הם עמדו להכריז עליה בשידור, כך שסימאונה נאלץ לשמור על איפוק ולא להגיד כלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully