וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הושפלה 4:1 בנאפולי, שלושער ללבנדובסקי בברצלונה

המייטירדס שוב הובכו באצטדיון ע"ש מראדונה, אך הפעם ספגו את המכה הקשה ביותר בפתיחת עונה איומה כשכבר להפסקה ירדו בפיגור של שלושה שערים. הפולני חגג ב-1:5 על פלזן, באיירן מינכן ניצחה 0:2 את אינטר בסן סירו ואתלטיקו גברה על פורטו בדקה ה-101 במשחק מטורף

המחזור הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות הסתיים, ולפחות החצי השני שלו שנערך הערב (רביעי) היה אחד כזה שלא יישכח זמן רב. זה לא השלוער של רוברט לבנדובסקי ב-1:5 של ברצלונה על ויקטוריה פלזן, לא ה-0:2 הנפלא של באיירן מינכן בסן סירו על אינטר וגם לא הצמד של רישרלישון בבכורה במפעל בניצחון טוטנהאם על מארסיי שכולם ידברו עליהם בימים הקרובים, אלא ה-4:1 המהדהד שספגה ליברפול בנאפולי כחלק מפתיחת העונה האיומה של יורגן קלופ והשחקנים.

דרמת ענק גם נרשמה במדריד, שם אתלטיקו ניצחה 1:2 את פורטו בדקה ה-101 - במשחק בו כל שלושת השערים הובקעו בתוספת הזמן. בשני המשחקים המוקדמים של הערב, אייאקס הביסה 0:4 את ריינג'רס ואיינטרכט פרנקפורט הושפלה בביתה 3:0 על ידי ספורטינג ליסבון.

שחקני ליברפול. רויטרס
שיא השפל עבור המייטירדס, שהגיעו ל-5 משחקים העונה ללא ניצחון/רויטרס

בית א'

נאפולי - ליברפול 1:4

הן נפגשו בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונת 2018/19 וגם בעונת 2019/20, אבל דבר כזה עוד לא היה. ליברפול אמנם לא ניצחה מעולם באצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה וגם הפעם היא לא חזרה משם אפילו עם נקודה, גם בעונה שהסתיימה בזכייה שלה במפעל היא לא עמדה במשימה, אבל הערב היא הובסה שם כהוגן - תבוסה שהיא לא תשכח הרבה זמן.

להפסקה ירדה ליברפול בפיגור של שלושה שערים אחרי שפיוטר ז'לינסקי (5 בפנדל), אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה (31) וג'ובאני סימאונה (44) בנגיעה הראשונה שלו בכדור בליגת האלופות הבקיעו, כשבין לבין אליסון עוד הדף פנדל של ויקטור אוסימן שגם נפצע והוחלף. ז'לינסקי השלים צמד בפתיחת המחצית השנייה ולואיס דיאס רק צימק ל-4:1 בדקה ה-49, שער שלא המתיק אפילו בקצת את הגלולה המרה עבור המייטירדס. כך או אחרת, השפלה נוספת לליברפול שזוהי כבר המעידה החמישית שלה העונה בכל המסגרות בעונה שרק הולכת ומידרדרת ואנחנו בסך הכל בתחילת חודש ספטמבר.

פיוטר ז'לינסקי, ויקטור אויסמן, שחקני נאפולי. ALBERTO PIZZOLI, GettyImages
לא ייאמן. ז'לינסקי חוגג עם אוסימן/GettyImages, ALBERTO PIZZOLI

דקה 5: גול! הצלילה של ליברפול נמשכת. מילנר, עם סרט הקפטן על ידו, ביצע עבירה ברחבה, פיוטר ז'לינסקי ניצל זאת כשבעט שמאלה, אליסון זינק לפינה השנייה ונאפולי עלתה ליתרון מהיר במיוחד.

דקה 18: אליסון הדף פנדל! אוסימן פרץ לרחבה והוכשל על ידי וירג'יל ואן דייק, שופטי המסך התערבו וקראו לשופט שהצביע על הנקודה הלבנה. הפעם אוסימן קיבל אישור מלוצ'יאנו ספאלטי לבעוט, אבל אליסון בזינוק נפלא הציל את ליברפול ושמר על פיגור מינימלי בלבד בשלב זה.

דקה 28: ליברפול שוב ניצלה. אוסימן חטף לגומז והותיר את קווארצחליה מול שער ריק, האחרון בעט לרשת החשופה וראה את ואן דייק גולש לכדור ומוציא אותו מהשער ברגע האחרון.

דקה 33: גול! נאפולי עושה ככל שעולה על רוחה וכעת היא גם ביתרון כפול. דאבל-פס נפלא בין ז'לינסקי לאנגיסה הסתיים בשער קל של האחרון, שוב מהלך שהחל באיבוד כדור של גומז. 0:2 לאיטלקים.

דקה 44: גול! מי היה מאמין שנאפולי תרד להפסקה ביתרון של שלושה שערים. קווארצחליה השפיל את אלכסנדר ארנולד וגומז, נכנס ללא הפרעה לרחבה וסידר לג'ובאני סימאונה שער קל - שלוש דקות בלבד אחרי שעלה מהספסל להופעת הבכורה שלו במפעל במקום אוסימן שנפצע, 0:3!

דקה 47: גול! קלופ העלה בהפסקה את ג'ואל מאטיפ במקום גומז, אבל זה לא שינה לנאפולי. תרגיל הנבדל שוב לא עבד וז'לינסקי נעצר תחילה על ידי אליסון, אבל הקפיץ מעליו את הכדור החוזר. זה כבר הרביעי של המקומיים.

דקה 49: גול! מעט מדי, מאוחר מדי? לואיס דיאס עבר את השומר ובעט כדור מסובב לרשת. 4:1.

ז'ואאו פליקס, אנטואן גריזמן. Angel Martinez, GettyImages
90 דקות מאופסות, שער שלישי הכריע בדקה ה-101. גריזמן/GettyImages, Angel Martinez

בית ב'

אתלטיקו מדריד - פורטו 1:2

לא מעט תוצאות משוגעות היו במחזור פתיחת האלופות, אבל אין ספק שהדרמה הכי גדולה הייתה במטרופוליטנו. עד הדקה ה-90 התוצאה עוד הייתה מאופסת והאירוע המרכז יהיה הרחקת מהדי טארמי מפורטו שהתחזה ברחבה וספג על כך כרטיס צהוב שני ואדום בדקה ה-81, אבל בחלוף 10 דקות השיגעון החל. השופט הוסיף 9 דקות תוספת הזמן ומריו הרמוסו הבקיע לזכות אתלטיקו בדקה ה-91, אבל חמש דקות חלפו ומתאוס אוריבה קבע 1:1 מהנקודה הלבנה. היה נראה שהצדדים ייפרדו בחלוקת נקודות, אבל בדקה ה-101, ממש ברגע האחרון, אנטואן גריזמן קיבל כדור מאקסל ויטסל ונגח את שער הניצחון שאחריו המשחק כלל לא חודש. מדהים.

דקה 81: כרטיס אדום לפורטו שנותרה ב-10 שחקנים. מהדי טארמי התחזה ברחבה בניסיון לסחוט פנדל, במקום זאת ספג כרטיס צהוב שני והורחק.

דקה 90+1: גול! אתלטיקו מדריד עולה ליתרון עם פתיחת תוספת זמן של 9 דקות. מריו הרמוסו בעט, הכדור שינה כיוון והכניע את דיוגו קוסטה.

דקה 90+6, גול! אלופת פורטוגל היממה את המטרופוליטנו. הרמוסו, שרק כבש, נגע בכדור ברחבה עם היד, השופט הצביע על הנקודה הלבנה ומתאוס אוריבה קבע 1:1

דקה 90+11, גול! אין מילים. בניסיון האחרון בתוספת שזמן שגם כך הייתה ארוכה מהמתוכנן, ויטסל הקפיץ לרחבה וגריזמן המחליף נגח מקרוב את שער הניצחון. 1:2 לאתלטיקו מדריד!

קלאב ברוז' - לברקוזן 0:1

כל קבוצה הגיעה למפגש הזה בכושר אחר לחלוטין, כך שתוצאת הסיום אולי לא צריכה להפתיע. הבלגים נצמדים לצמרת הליגה המקומית והיום גם החלו את ליגת האלופות עם ניצחון יוקרתי במיוחד עבורם, עם סיוע מהשוער תומאש הרדצקי שנכנס עם הכדור לתוך שערו שלו אחרי כדור קרן. לברקוזן מצדה פתחה את העונה עם ארבעה הפסדים וניצחון בודד בבונדסליגה, כך שהם מסובכים כרגע במאבקי תחתית בליגה וגם בליגת האלופות ספגו מהלומה שספק אם ציפו לה על אף שהיה זה משחק חוץ.

דקה 42: גול! סקוב אולסן הרים קרן מימין, אבקאר סילה נגח לפינה הקרובה ותומאש הרדצקי קלט את הכדור, אבל נכנס יחד איתו לשער. 0:1 לברוז'.

שחקני קלאב ברוז' חוגגים. רויטרס
קרן מוצלחת הובילה לניצחון בלגי/רויטרס

בית ג'

ברצלונה - ויקטוריה פלזן 1:5

מאז הזכייה האחרונה של הקטאלונים ב-2015 במפעל האירופי הבכיר, ברצלונה נחלה תבוסות, מהפכים ובעיקר המון אכזבות. העונה, הקבוצה של צ'אבי נבנתה עם המון רכש נוצץ ורצון להגיע הכי רחוק שיש והיא בהחלט פתחה את העונה ברגל ימין. זו'ל קונדה בישל משחק שלישי ברציפות, הפעם את שער היתרון לפרנק קסייה, רוברט לבנדובסקי חגג שלושער נפלא ואת החמישי של ברצלונה הבקיע פראן טורס בוולה נהדר. אלופת צ'כיה רק הצליחה לצמק ומבחינתה היה זה שער ניחומים מכובד אחרי שספגה 6:0 במצטבר בשני המפגשים הקודמים מול הבלאוגרנה.

רוברט לבנדובסקי, חלוץ ברצלונה. David Ramos, GettyImages
הגיע גם העונה לליגת האלופות. לבנדובסקי/GettyImages, David Ramos

דקה 13: גול! הקאמפ נואו חוגג לראשונה. קרן מימין הסתיימה בהורדת כדור של קונדה לקסייה, שגם הוא השתמש בראש כדי להעלות את ברצלונה ליתרון מהיר. זהו בישול שלישי ברציפות של קונדה בכל המסגרות, בהחלט פתיחה מזהירה לקריירה שלו בקטלוניה.

דקה 25: אנדראס כריסטנסן הכשיל ברחבה את מוסקריירה והורחק, אבל שופטי המסך התערבו, הפנדל בוטל ואיתו גם נמחק הכרטיס האדום וזאת מכיוון שהדני ספג מרפק לפניו קודם לכן.

דקה 34: גול! לבנדובסקי הגיע גם העונה לליגת האלופות. סרג'י רוברטו דהר במרכז המגרש, מסר קדימה לחלוץ הפולני והוא עצר את הכדור, החליף לרגל ימין ובעט מכ-16 מטר כדור חד ומדויק לפינה הרחוקה. 0:2 לברצלונה.

דקה 44: גול! הצ'כים חזרו למשחק. ואצלב ימלקה מסר רוחב, יאן סיקורה נגח לרשת.

דקה 45+3: גול! השני של לבנדובסקי, השלישי של ברצלונה. עוסמאן דמבלה זכה בכדור אחרי תיקול מוצלח, הגביה לרחבת החמש ולבנדובסקי זינק ונגח פנימה.

דקה 67: גול! לבנדובסקי כבר עם השלושער. גם הפעם הוא עשה זאת בבעיטה מסובבת מחוץ לרחבה, אחרי שפראן טורס הוריד לו בנגיעה.

דקה 71: גול! ארבע דקות אחרי שבישל, פראן טורס הצטרף לחגיגה. דמבלה הכניס לו כדור מבעד לשחקני ההגנה, החלוץ ניצל את הצ'יפ עד תום עם בעיטה מהאוויר לחיבורים. כבר 1:5 לברצלונה.

פרנק קסייה, קשר ברצלונה. David Ramos, TPS
שתי נגיחות וכדור ברשת. קסייה/TPS, David Ramos

אינטר - באיירן מינכן 2:0

בשחזור גמר ליגת האלופות מ-2010, הנראזורי היו רחוקים מאוד מלהשיג תוצאה דומה לזו שנרשמה במפגש לפני 12 שנים. ללא רומלו לוקאקו, הנראזורי התקשו לאיים על שערו של מנואל נוייר ומן העבר השני ראו את לירוי סאנה בהופעה משובחת כובש שער וירטואוזי ולאחר מכן "מבשל" שער עצמי לד'אמברוזיו, בתום מהלך שכלל שני דאבל-פסים בין הקשר לבין קומאן. באיירן בהחלט אותתה בסן סירו שהיא מכוונת העונה להוסיף גביע האליפות השביעי לארון התארים שלה.

דקה 25: גול! שער מהמם ביופיו של הבווארים. קימיש הקפיץ לרחבה, סאנה עצר את הכדור באומנות, עקף את השוער אנדרה אוננה וגלגל לרשת.

דקה 66: גול! השני של הבווארים ושוב השער רשום על שמו של סאנה, על אף שבפועל זהו עצמי של דנילו ד'אמברוזיו. סאנה וקומאן השלימו שני דאבל-פסים ברחבה, סאנה מסר רוחב ושחקן ההגנה של אינטר בניסיון להרחיק בעט את הכדור לתוך שערו שלו. 0:2 לבווארים משני שערים יוצאים מן הכלל.

לירוי סאנה, קשר באיירן מינכן. Stefano Guidi, GettyImages
עצירת כדור גאונית/GettyImages, Stefano Guidi
לירוי סאנה, קשר באיירן מינכן. Stefano Guidi, GettyImages
אחר כך עבר את השוער וכבש. סאנה/GettyImages, Stefano Guidi
רישרליסון, שחקן טוטנהאם. רויטרס
בכורה חלומית בליגת האלופות. רישרליסון/רויטרס

בית ד'

טוטנהאם - מארסיי 0:2

התרנגולים חזרו לליגת האלופות אחרי היעדרות של שנתיים, והם היו זקוקים לרכש מאברטון שיסדר להם את שלוש הנקודות. רישרלישון, שחקן נבחרת ברזיל, פתח בהרכב משחק שני ברציפות ובהופעת הבכורה שלו במפעל כבש צמד מאוחר כדי להקפיץ את יושבי האצטדיון. בדקה ה-47 היה זה יונג מין סון שסחט כרטיס אדום מאנסל אמבמבה וככל שנקפו הדקות הלחץ של טוטנהאם הלך וגבר, עד שנשא פרי בדקה ה-76 מבישול של איבן פרישיץ' לרישרלישון. הברזילאי גם נגח כדור נוסף לרשת בחלוף חמש דקות וסידר לאנטוניו קונטה פתיחה מוצלחת באלופות, בעוד מארסיי - שכמעט איחרה למשחק והגיעה לאצטדיון בסך הכל 55 דקות לפני שריקת הפתיחה - תשוב לביתה חפוית ראש

דקה 47: כרטיס אדום, מארסיי תישאר ב-10 שחקנים. אנסל אמבמבה עצר בפראות את סון, עבירה שגם מנעה מהדרום קוריאני ללכת לבדו אל השער ועל כן סיים את המשחק כבר בפתיחת המחצית השנייה.

דקה 76: גול! בכורה חלומית בליגת האלופות לרישרליסון. הברזילאי שעלה בהרכב על חשבון דיאן קולוסבסקי, נותר ללא כיסוי ברחבה, נהנה מבישול של פרישיץ' ונגח כדור מצוין שפגש את הרשת.

דקה 81: גול! שוב הברזילאי היה במקום הנכון כדי להרעיד את הרשת. הפעם המבשל היה פייר אמיל הויביירג שסידר לברזילאי את השני שלו ושל התרנגולים.

משחקי המחזור השני בשלב הבתים

בית א'

ליברפול - אייאקס (22:00)
ריינג'רס - נאפולי (22:00)

בית ב'

לברקוזן - אתלטיקו מדריד (22:00)
פורטו - קלאב ברוז' (22:00)

בית ג'

ויקטוריה פלזן - אינטר (19:45)
באיירן מינכן ברצלונה (22:00)

בית ד'

ספורטינג ליסבון - טוטנהאם (19:45)
מארסיי - איינטרכט פרנקפורט (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully