וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: אייאקס דרסה 0:4 את ריינג'רס, ספורטינג חגגה 0:3 בפרנקפורט

הסקוטים חזרו לליגת האלופות לראשונה מאז 2010/11, אבל אלופת הולנד חגגה 0:4 עם שערים של אלבארס (17), ברחהאוס (32), קודוס (34) וברחוויין (80). זוכת הליגה האירופית ערכה הופעת בכורה במפעל וחטפה 3:0 משפיל מהפורטוגלים, שניצחו לראשונה בגרמניה

המחזור הראשון של שלב הבתים של ליגת האלופות נמשך הערב (חמישי) ושני המשחקים המוקדמים הסתיימו בתבוסות: אייאקס הביסה 0:4 את ריינג'רס במשחק החזרה של הסקוטים לליגת האלופות אחרי 12 שנה, בעוד בגרמניה הושפלה זוכת הליגה האירופית, איינטרכט פרנקפורט, שבהופעת הבכורה שלה במפעל היוקרתי ספגה בביתה 3:0 מהדהד מספורטינג ליסבון.

סטיבן ברחהאוס, שחקן אייאקס. KENZO TRIBOUILLARD, GettyImages
חגיגה של אלופת הולנד. קודוס וברחהאוס/GettyImages, KENZO TRIBOUILLARD

בית א'

אייאקס - ריינג'רס 0:4

ריינג'רס שבה לליגת האלופות לראשונה מאז עונת 2010/11, אבל לא ציפתה שכבר להפסקת המחצית היא תרד בפיגור של שלושה שערים. החבורה של ג'ואני ואן ברונקהורסט הגיעה לאמסטרדם אחרי שהובסה 4:0 על ידי סלטיק בשבת בליגה הסקוטית, אבל היום שוב חטפה רביעייה. בדקה ה-17 היה זה אדסון אלבארס שכבש בנגיחה אחרי מצב נייח, ברחהאוס וקודוס כבשו שני שערים בדקות 32 ו-34 בהתאמה והמילה האחרונה הייתה של סטיבן ברחוויין שקבע את תוצאת הסיום בדקה ה-80.

דקה 17: גול! ברחוויין הרים מקרן מצד ימין, אדסון אלבארס עלה גבוה מעל כולם והקפיץ את האצטדיון באמסטרדם.

דקה 32: גול! סטיבן ברחהאוס בעט בנגיעה, הכדור פגע ברגל של הבלם ג'יימס סנדס והמקומיים עלו ליתרון כפול.

דקה 34: גול! בליץ של ההולנדים. הפעם היה זה קודוס שפרץ מצד שמאל, בעט לפינה הרחוקה מקצה הרחבה והכדור פגש את המשקוף ופגש את חיבורי השער. 0:3 גדול לאייאקס.

דקה 80: גול! הרביעי של אייאקס. הגנת ריינג'רס טעתה ופשוט הציבה את ברחוויין באחד על אחד, הכוכב לא התקשה להבקיע מעמדה נוחה במיוחד, אבל תוך כדי הריצה נפגע ונאלץ לנטוש את כר הדשא.

מרכוס אדוארדס, שחקן ספורטינג ליסבון. Daniel ROLAND, GettyImages
היתל בהגנת המארחת בדרך לניצחון. אדוארדס/GettyImages, Daniel ROLAND

בית ד'

איינטרכט פרנקפורט - ספורטינג ליסבון 3:0

זוכת הליגה האירופית קיבלה את הכרטיס החמישי של קבוצה גרמנית לליגת האלופות ועלתה במשחק בית להופעת בכורה שלה במפעל היוקרתי, אבל משחקה הראשון בליגת האלופות הסתיים במפח נפש. ספורטינג ליסבון מעולם לא הצליחה לנצח משחק רשמי על אדמת גרמניה, אבל אחרי 13 הפסדים ותיקו בודד, היא הביסה את איינטרכט וסידרה השפלה נוספת לקהל המקומי שמאוכזב מקבוצתו והגיב בשריקות בוז צורמות. עבור ספורטינג זהו ניצחון שני רצוף בכל המסגרות, אחראי שאת חודש אוגוסט סיימה עם שני הפסדים בליגה. את המשחק ניהל אוראל גרינפלד יחד עם עוזריו רועי חסן ועידן ירקוני.

דקה 65: גול! הגרמנים היו טובים יותר וסיכנו יותר את השער, אבל האורחים הם שעלו ליתרון. מרכוס אדוארדס קיבל מהידמאסה מוריטה היפני, היתל בשומר ומתוך הרחבה בעט כדור ששינה כיוון וחדר פנימה.

דקה 67: גול! שוב אדוארדס עשה שמות בהגנה המקומית, אבל הפעם מסר רוחב לטרינקאו שבאחד על אחד מתוך רחבת החמש לא התבלבל וגלגל לפינה. 0:2 לספורטינג.

דקה 82: גול! זו כבר תבוסה. פדרו פורו עשה ככל העולה על רוחו בצד ימין, הרים לרחבה ונונו סנטוס השתלט על הכדור היטב ומקרוב גלגל את השלישי של הפורטוגלים.

אוהדי איינטרכט פרנקפורט. Alex Grimm, GettyImages
בפרנקפורט יתנחמו באווירה הפנטסטית שייצרו האוהדים לפני המשחק/GettyImages, Alex Grimm

משחקי המחזור השני בשלב הבתים

בית א'

ליברפול - אייאקס (22:00)
ריינג'רס - נאפולי (22:00)

בית ב'

לברקוזן - אתלטיקו מדריד (22:00)
פורטו - קלאב ברוז' (22:00)

בית ג'

ויקטוריה פלזן - אינטר (19:45)
באיירן מינכן ברצלונה (22:00)

בית ד'

ספורטינג ליסבון - טוטנהאם (19:45)
מארסיי - איינטרכט פרנקפורט (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully