וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי דניאל לנבחרת: "נעשו טעויות בדרך, אבל הפסדנו ביחד"

המנהל במכתב לשחקנים והצוות: "לא עמדנו במשימה, תמיד יש את ההזדמנות הבאה. סכסוכים? זה רחוק ממה שאני רואה כשאני לצדכם"

תומר גינת מדבר לאחר נחיתת נבחרת ישראל מאליפות אירופה בכדורסל/צילום: ניב אהרונסון. עריכה: ליר שפיגלר

איגוד הכדורסל פרסם הבוקר (ראשון) מכתב שכתב מנהל נבחרת ישראל מוטי דניאל לשחקנים ולאנשי הצוות בסיום קמפיין אליפות אירופה. דניאל התייחס להדחה המאכזבת של הנבחרת וגם לדיווחים על סכסוכים פנימיים בין השחקנים בחדר ההלבשה.

"חברים יקרים, עברנו ביחד שבועות ארוכים בהם כל אחד השקיע המון מעצמו - זמן, אנרגיה, כוחות ומחשבות. אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם - תודה רבה!", פתח מנהל הנבחרת את דבריו. "כלל בספורט הוא שבלי השקעה אין סיכוי להצליח - כל אחד תרם בדרכו, עם הרבה רצון טוב להביא להצלחה משותפת. מציאות נוספת היא שלפעמים זה לא מספיק. מה שקובע זה הניצחונות על המגרש וההתקדמות הלאה בשלבים בטורניר. כולנו מבינים שלא עמדנו במשימה שלנו - היה חסר לנו ניצחון כדי לעמוד במטרה שהצבנו בפנינו. הדרך בה סיימנו את האליפות מתסכלת ומעצבנת, אבל ככה זה בספורט - You win some, you lose some. נסענו יחד כנבחרת, רצינו לנצח ביחד, לצערנו לא הצלחנו והפסדנו. הפסדנו ביחד".

נבחרת ישראל בכדורסל. FIBA, אתר רשמי
ההשקעה לא הספיקה. נבחרת ישראל/אתר רשמי, FIBA

האזינו: אהרל'ה ויסברג על ההדחה של הנבחרת

מוטי דניאל המשיך: "כולנו מבינים שנעשו טעויות בדרך על ידי כולם, אנשי הצוות ושחקנים.
כל אחד יכל לעשות משהו שונה בשלב כזה או אחר. אף אחד לא מושלם ובטוח שיש יותר מהדרך האחת בה הלכנו. החוכמה זה להפיק לקחים ומסקנות ולשפר בהמשך - כל אחד במסלול שלו בחיים. ניצחון או הפסד אינם מגדירים את מי שאנחנו כבני אדם, אלא רק את התוצאות שהשגנו בטורניר ספציפי. תמיד יש מחר, תמיד יש את ההזדמנות הבאה, הרימו ראש, אזרו כוחות והסתכלו קדימה".

לסיום, הוסיף: "מילה לשחקנים. קראתי הררי מילים על מערכות היחסים העכורות ביניכם. אין לי מושג מאיפה העיתונאים שואבים את הידיעות הללו ואני לא מאמין שהגיעו מאחד מכם. נכון שהיו ויכוחים נקודתיים פה ושם, כעסים מדי פעם. זה הגיוני וטבעי - ואפילו יכול להיות בריא. מכאן ועד לצייר אותכם כחבורה מסוכסכת ומפולגת, בה יש שנאה אחד לשני, זה רחוק כמזרח ממערב. זה לא דומה למה שאני רואה כאחד שנמצא לצדכם. אל תהססו להתבטא בנושא הזה ושמרו על צביוננו כקבוצה ואחד על השני. השמיעו קולכם כמו שתומר עשה מול מצלמה ורפי בפוסט שפרסם (אם היו עוד שלא ראיתי - מה טוב). אוהב אותכם מלא. שוב תודה לכולם. בהצלחה בהמשך הדרך ובתקווה לעתיד משותף טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully