וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי ת"א מתרגשים: "גם לכם לורנזו בראון מזכיר את שאראס?"

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 12:34

הצגה של הרכז הוליכה את נבחרת ספרד לרבע הגמר, האוהדים כבר מצפים לבואו, בליטא עקצו ("החתמתם אותו בקיץ"), בראון ענה: "לא מעניינים אותי הרעשים"

קליפ סיכום היום בספורט, 11.9/ספורט1

אוהדי מכבי תל אביב מתרגשים, ובצדק. לורנזו בראון הצעיד אתמול את נבחרת ספרד לרבע גמר היורובאסקט, כשקלע 28 נקודות בניצחון 94:102 על ליטא במשחק דרמטי שהוכרע בהארכה. הרכז החדש של הצהובים הוסיף ל-28 הנקודות שלו גם 8 אסיסטים ו-3 ריבאונדים, וסיים כשחקן הבולט עם 28 נקודות מדד יעילות. ברבע הגמר ספרד תפגוש את המנצחת בין קרואטיה לפינלנד.

מעבר לניצחון, בראון הפגין ווינריות וקור רוח. מתוך 19 הנקודות שקלעה ספרד בהארכה, 12 נקלעו על ידי הגארד החדש של הצהובים, 5 נקודות נוספות הגיעו מאסיסטים שלו, ורק 2 הנקודות האחרונות בהארכה היו שלא ב"אחריותו", עמוק בגארבג' טיים.

לורנזו בראון, נבחרת ספרד. רויטרס
" תחושה נפלאה להיות חלק מהחבורה הזאת, 'לה פמיליה'". בראון/רויטרס

היכולת הטובה של בראון בטורניר עוררה המון אופטימיות בקרב אוהדי הצהובים, שכבר מצפים לו בקוצר רוח. אומנם ההצלחה שלו מעכבת את ההגעה שלו לתל אביב ומעכבת את הצטרפותו לאימונים לקבוצה הנבנית של עודד קטש, במיוחד על רקע החשש מהפציעה בכתף ממנה סבל לאחרונה - אבל ברשת כבר השוו בין בראון לשאראס יאסיקביצ'יוס, שגם הוא הגיע למכבי אחרי הופעה מוצלחת באליפות אירופה לאומות, ומשם הכל הפך להיסטוריה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

כידוע, לפני הטורניר רבים בספרד תהו מדוע צריך לצרף את בראון כמתאזרח, על רקע הקשר המפוקפק שלו למדינה, אבל כעת נדמה שהספקות לגביו תמו. מינדאוגאס קוזמינסקאס הליטאי נשאל על בראון, וענה לעיתונאי ספרדי: "אני לא יודע איך הנבחרת שלכם הייתה נראית בלעדיו, כי החתמתם אותו רק הקיץ אבל זה המצב".

בראון עצמו טוען שממש לו אכפת לשמוע הערות או ביקורות על המהלך. "אולי אני לא פה הרבה זמן, אבל אני מרגיש חלק מהחבורה הזאת", אמר, "הם ביחד כל כך הרבה זמן, והכניסו אותי כאחד מהם. אז זאת באמת תחושה נפלאה להיות חלק מהחבורה הזאת, 'לה פמיליה', כפי שהם מכנים את זה, זאת באמת משפחה. הרעש מבחוץ לא מטריד אותי. אכפת לי רק מה החברים פה מרגישים כלפיי. וזה מדהים. הם אוהבים אותי ואני אוהב אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully