וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אפשר להרגיש שאנחנו קבוצה חדשה". היליארד: "יוצא טוב גם מהפסדים"

10.9.2022 / 19:00

מכבי תל אביב מסכמת משחק הכנה ראשון שהסתיים בהפסד לוילרבאן. המאמן: "אפשר לקחת כמה דברים טובים". היליארד: "ברור שלא הכל יהיה מושלם"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.9/ספורט1

מכבי תל אביב פתחה היום (שבת) את משחקי ההכנה שלה לעונת 2022/23 עם הפסד 86:82 לוילרבאן הצרפתית במסגרת טורניר פריז. הצהובים יפגשו מחר את פריז בקסטבול, המשחקת ביורוקאפ, ובכך ישלימו את הופעותיהם בטורניר.

הצהובים נראו לא רע במהלך המשחק בו הופיעו עדיין ללא חמישה שחקנים - ארבעת שחקני נבחרת ישראל ולורנזו בראון שנמצא עם נבחרת ספרד - אך ריצה של הצרפתים ברבע השלישי פתחה להם יתרון ומשלב זה הקבוצה של עודד קטש רדפה אחריהם. דארון היליארד וג'ון דיברתולומאו הובילו את קלעי הקבוצה עם 14 נקודות כל אחד, ווייד בולדווין ובונזי קולסון הוסיפו 12 משלהם.

"משחק ראשון, ממש כמו ההגדרה שלו, לא זרם ממש, לא היה יותר מדי יפה לצפייה", סיכם המאמן עודד קטש, "אפשר לקחת כמה דברים טובים בכמה דקות בהרכבים מסוימים. בעיקר אני שמח שאנחנו מקבלים הזדמנות לשחק נגד קבוצה ברמה כזאת כדי לראות איפה אנחנו עומדים ולתקן. ללמוד מה הצלחנו להשיג עד עכשיו, הרבה דברים שצריך לשפר ולתקן, היה אפשר להרגיש שאנחנו קבוצה חדשה, הייתה התרגשות אצל חלק מהשחקנים. זו הסיבה שאנחנו פה, כדי ללמוד, לתקן ולצמוח מזה".

ספסל מכבי תל אביב. אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
יש עדיין מה לתקן. היליארד, מרטין ודיברתולומאו/אתר רשמי, אינסטגרם מכבי תל אביב

דארון היליארד הוסיף: "עשינו הרבה דברים טובים. זה משחק ראשון, אתה רוצה לנצח ולשחק טוב. אתה רוצה שהכל יהיה מושלם, אבל במציאות לא הכל יהיה מושלם. גם אם היינו מנצחים, היה הרבה על מה לעבוד. כולם רוצים שננצח, אבל דברים טובים יוצאים גם מההפסדים. צריכים סבלנות, יש הרבה משחקים העונה וזה רק המשחק הראשון, אני חושב שנהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully