וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה הרעה נמשכת: יובנטוס השוותה ל-2:2 נגד סלרניטנה בדקה ה-93

הגברת הזקנה ירדה למחצית בפיגור כפול, אך ברמר (51) ובונוצ'י (90+3) הצילו אותה מהפסד. שער של מיליק בדקה ה-95 נפסל בגלל נבדל, אבל הוא הורחק לאחר שהוריד חולצה. עוד קודם לכן: נקודה היסטורית למונצה, קרמונזה חילצה 1:1 בברגמו

תקציר: ססואולו - אודינזה 3:1/ספורט1

אחרי הניצחונות הדחוקים של נאפולי, אינטר ומילאן, המחזור השישי באיטליה נמשך היום (ראשון) עם איבוד נקודות של אטאלנטה, שפספסה הזדמנות לשוב לפסגה אחרי 1:1 ביתי מול קרמונזה. קבוצה נוספת שאיבדה נקודות היא יובנטוס, שאמנם חזרה מפיגור כפול, אך נותרה עם שני ניצחונות ליגה בלבד בתום שישה מחזורים לאחר 2:2 מטורף לגמרי נגד סלרניטנה. בנוסף, לאציו גברה 0:2 על ורונה, אודינזה חגגה ניצחון רביעי רצוף ולמונצה יש נקודה היסטורית.

לאונרדו בונוצ'י, בלם יובנטוס. רויטרס
מנע הפסד עמוק בתוספת הזמן. בונוצ'י/רויטרס
ארקדיוש מיליק יובנטוס. רויטרס
חגג, הורחק ושערו נפסל. מיליק/רויטרס

יובנטוס - סלרניטנה 2:2

הגברת הזקנה קורסת. אחרי שניצחה פעם אחת בלבד בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, היא קיוותה להתאושש בביתה על חשבון סלרניטנה, אבל מצאה את עצמה נקלעת לפיגור כפול ולמזלה הרב הצליחה לחלץ נקודה בזכות שוויון עמוק בתוספת הזמן - שהייתה מטורפת למדי וכללה גם שער שנפסל ב-VAR ולא פחות משלושה כרטיסים אדומים.

יובנטוס תפגוש באמצע השבוע את בנפיקה בליגת האלופות, אבל לאור מצבה עלה המאמן מסימיליאנו אלגרי עם הכוכבים ובהם לאנדרו פארדס, פיליפ קוסטיץ' דושאן ולאחוביץ', בהיעדרם של הפצועים אנדרה ראביו, אנחל די מריה, פדריקו קייזה, פול פוגבה ושחקנים נוספים. למרות זאת, ליתרון עלתה דווקא האורחת בדקה ה-18 משער של אנטוניו קנדרבה הוותיק. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה זיהו שופטי המסך נגיעת יד של גלייסון ברמר ומי שניצל את ההזדמנות כדי לקבוע 0:2 זהו קשישטוף פיונטק הפולני, שלא התבלבל מול מתייה פרין בשער יובנטוס.

אלגרי העלה את ארקדיוש מיליק מהספסל בפתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-51 ברמר כיפר על נגיעת היד עם שער מצמק, אבל הדרמה החלה רק עם תחילת תוספת הזמן. כדור עונשין מ-11 מטרים נפסק לזכות יובנטוס בדקה ה-93 ואליו ניגש לאונרדו בונוצ'י, שלא הצליח להכניע את השוער לואיג'י ספה - אבל למזלו קבע 2:2 מהכדור החוזר.

אמנם השעון כבר הראה חמש דקות בתוך תוספת הזמן, אבל אז באמת החלה הדרמה: ארקדיוש מיליק שעלה מהספסל קבע 2:3 מטורף ליובנטוס, אלא ששופטי המסך זיהו שבונוצ'י היה בעמדת נבדל. הבלם אמנם לא נגע בכדור, אבל השפיע על המהלך ולאחר התלבטות ארוכה השער נפסל. מיליק עוד לפני הפסילה ספג כרטיס צהוב שני ואדום על הורדת חולצה, האירוע יצא משליטה ובמהלכו הורחקו גם המאמן מסימיליאנו אלגרי, חואן קואדרדו שהיה על ספסל יובנטוס וכן הבלם פדריקו פאסיו מסלרניטנה.

אגב, דושאן ולאחוביץ' שלא כבש, פספס הזדמנות להפוך לשחקן הרביעי של יובנטוס בכל הזמנים שכובש בחמישה משחקי בית רצופים.

מריח דמירל שחקן אטאלנטה נוגח לרשת קרמונזה. Marco Luzzani, GettyImages
השער שלו לא הספיק. מריח דמירל נוגח לרשת/GettyImages, Marco Luzzani

אטאלנטה - קרמונזה 1:1

26 שנים אחרי המפגש הקודם ביניהן בסרייה A, שתי הקבוצות שחזרו את התוצאה והעולה חגגה נקודה שנייה העונה שמנעה מאטאלנטה לחזור למקום הראשון. אחרי מחצית ראשונה שקולה הגיעה בעיטה חופשית נהדרת של טון קומפיינרס אל הרשת בדקה ה-64, אבל ה-VAR התערב בעקבות נגיעת יד של קיילב אוקולי והשער נפסל. המארחת בכל זאת עלתה ליתרון מנגיחה של הבלם הטורקי מריח דמירל בדקה ה-74 אחרי עוד כדור חופשי של קופמיינרס, אבל המגן השמאלי עמנואלה ואלרי הפתיע עם השוויון חמש דקות לאחר מכן.

סטפנו סנסי ושחקני מונצה חוגגים. Maurizio Lagana, GettyImages
נקודה היסטורית למונצה/GettyImages, Maurizio Lagana

לצ'ה - מונצה 1:1

לקח לה שישה מחזורים, אבל העולה החדשה מונצה השיגה את הנקודה הראשונה בתולדותיה בליגה האיטלקית. אחרי 40 שנה בליגת המשנה, יותר מכל קבוצה אחרת, וחמישה הפסדים בהתנסותה הראשונה בסרייה A, סטפנו סנסי העלה אותה ליתרון בחלוף 35 דקות בלצ'ה. חואן גונסאלס קבע חלוקת נקודות עם שער מיד עם פתיחת המחצית השנייה, אך בקרב בין שתי קבוצות שעדיין לא ניצחו העונה הצליחה כל קבוצה לצבור נקודה חשובה.

בטו, שחקן אודינזה. Alessandro Sabattini, GettyImages
צמד דרמטי. בטו/GettyImages, Alessandro Sabattini

ססואולו - אודינזה 3:1

ניצחון רביעי ברציפות לזברות מאודינה, שאחרי שישה מחזורים הפסידו רק בסן סירו לאלופה מילאן והותירו את ססואולו עם ניצחון אחד בלבד העונה ועצרו אותה אחרי רצף של שלוש תוצאות תיקו, כולל בבית נגד מילאן. המקומיים דווקא עלו ליתרון משער של דוידה פראטסי (33), אבל עשר דקות לאחר מכן המשחק התהפך לחלוטין בעקבות כרטיס אדום ישיר שספג הבלם רואן טרסולדי. עד הדקה ה-75 המארחת עוד הייתה ביתרון, אלא שאז בטו איזן, מחליף נוסף לזאר סמרדזיץ' השלים מהפך דקה בתוך תוספת הזמן וכעבור דקה בטו השלים צמד וקבע 1:3 בסיום.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו נוגח לרשת ורונה. Paolo Bruno, GettyImages
שער שלישי העונה בליגה. צ'ירו אימובילה/GettyImages, Paolo Bruno

לאציו - ורונה 0:2

בעונה שעברה השיגה ורונה 3:3 באולימפיקו בסיבוב השני, אחרי 1:4 מרשים בבית בסיבוב הראשון, אבל הפעם לאציו היא זו שחגגה. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' קיבל תשורה לרגל ההופעה ה-300 וציין את המאורע עם בישול לצ'ירו אימובילה, שנגח פנימה בדקה ה-68. לואיס אלברטו הספרדי הוסיף שער עמוק בתוספת הזמן ולאציו שמה בצד את ההפסד לנאפולי במחזור הקודם והתקרבה קצת למובילות.

משחק נוסף:

בולוניה - פיורנטינה 1:2
כבשו לבולוניה: מוסא בארו (59), מרקו ארנאוטוביץ' (62, פנדל). לפיורנטינה: לוקאס מרטינס קוואטרה (54).

לאנדרו פארדס מוצג על ידי יובנטוס. מתוך הטוויטר של יובנטוס, אתר רשמי
יקבל את חולצת ה-11? לוקאטלי/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של יובנטוס

המשך המחזור באיטליה

אמפולי - רומא (שני, 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully