וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער מדהים לג'ניה ברקמן בדרבי הנצרתי, עוד ניצחון לכפר סבא

רגע נדיר בלאומית: הבלם כבש את כל השערים של נוף הגליל ב-2:3 על אחי נצרת. הירוקים במקום השני, ניצחון בכורה לאדומים אשדוד, כפר קאסם חילצה 1:1 בתוספת הזמן בעכו

סיכום היום בספורט, 8.9/ספורט1

המחזור הרביעי בליגה הלאומית נפתח הערב (חמישי) עם חמישה משחקים, כשאת ההצגה גנב הבלם ג'ניה ברקמן עם שלושער ראשון בקריירה שהעניק להפועל נוף הגליל 2:3 על אחי נצרת בדרבי. ניצחונות גם להפועל כפר סבא והפועל אדומים אשדוד, בעוד מ.ס כפר קאסם (בעכו) והפועל ניר רמת השרון (בעפולה מול עירוני טבריה) חילצו נקודה בתוספת הזמן.

שחקן הפועל נוף הגליל ג'ניה ברקמן. לילך וייס רוזנברג
איזה רגע. ג'ניה ברקמן/לילך וייס רוזנברג

הפועל נוף הגליל - מכבי אחי נצרת 2:3

בלם עם שלושער זה לא דבר שקורה כל יום. ג'ניה ברקמן, הקפטן של הפועל נוף הגליל, העניק לה לבדו ניצחון ראשון העונה. שלומי דורה המורחק צפה מהיציע בבלם שלו מדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-45 ומשלים צמד בדקה ה-53, אבל אנס דאבור (67) וירין גברי (79) דאגו לשוויון בדרבי, לפני שברקמן שלח רגל ארוכה והמשיך פנימה את הכדור החופשי של גיא דיין כדי להכריע בדקה ה-82.

הפועל כפר סבא - הפועל עפולה 0:1

ניצחון שלישי העונה לירוקים, וכולם באותה תוצאה. למרות מחאת האוהדים נגד משפחת שום, להפועל כפר סבא יש תשע נקודות ולפחות כרגע היא במקום השני בטבלה. ארתור קראצ'ון, בלם נבחרת מולדובה, שוב הנהיג את ההגנה החדשה, כשעל השער היה חתום הפעם שחר רוזן, המושאל ממכבי תל אביב שבעט חזק אל הרשת בדקה הרביעית. עפולה, שקיבלה ממכבי חיפה בהשאלה את איהאב אבו אלשיך, איבדה את רומן הבראן שהורחק בדקה ה-50 בצהוב שני.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים. קובי אליהו
שלוש פעמים 0:1 העונה. שחקני הפועל כפר סבא/קובי אליהו

הפועל עכו - מ.ס. כפר קאסם 1:1

חיים סירוטקין ערך בכורה כמאמנה הזמני של כפר קאסם שפיטרה את סלימאן אזברגה, וחילץ נקודה בתוספת הזמן בזכות שער של אחמד דראושה אחרי טעויות קשות בהגנת הפועל עכו. המארחת לא ניצחה את כפר קאסם בחמשת המפגשים הקודמים, וגם הפעם לא השכילה לעשות זאת, למרות שער בדקה ה-27 של רווה אסייג בין רגליו של צליל חתוכה. למרות הנקודה השנייה שלה, כפר קאסם נותרה מתחת לקו האדום והיחידה ללא ניצחון בלאומית.

הפועל אדומים אשדוד - הפועל רמת גן 0:2

זה לקח 276 דקות, אבל האדומים מאשדוד השיגו שער ראשון העונה וגם ניצחון בכורה שמקטין את המינוס שלהם לתשע נקודות. האקס רוני אוואט החתים בקיץ חמישה שחקנים משורות המארחת, אבל דוד רביבו הוא זה שניצח בזכות שער עצמי של דג'אץ וורקו, שחקן הנוער של הפועל רמת גן, כבר בדקה השישית, ושער של עידן דהן בתוספת הזמן אחרי רצף החמצות של חבריו.

עירוני טבריה - הפועל ניר רמת השרון 1:1

העולה הצפונית שוב לא השכילה לנצח בביתה הארעי בעפולה, כאשר אביאל בן חמו שחזר לרמת השרון ונכנס כמחליף, השווה מקרוב עמוק בתוספת הזמן. עירוני טבריה ניצחה את רמת השרון פעמיים בבית בעונת 2014/15 וחשבה שתעשה את זה שוב בזכות שער של אופיר מזרחי בדקה ה-54, אבל החילוף הציל את חי אבייב, המאמן בן ה-24 של האורחת.

משחקי יום שני:

מכבי פתח תקוה - הפועל ראשון לציון
בני יהודה - הפועל פתח תקוה
מכבי קביליו יפו - הפועל אום אל פאחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully