וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם חוזה לחמש שנים: גרהאם פוטר מונה למאמנה החדש של צ'לסי

מאמן ברייטון ייכנס לנעליו של תומאס טוכל: "גאה ונרגש לעבוד במועדון פנטסטי". הבכורה על הקווים: כבר ביום שבת מול פולהאם

תקציר: צ'לסי - ווסטהאם 1:2, מהפך ושער ניצחון של האברץ/ספורט1

גרהאם פוטר מונה הערב (חמישי) רשמית למאמנה החדש של צ'לסי. הבעלים טוד בולי פעל במהירות לאחר פיטוריו של תומאס טוכל בעקבות פתיחת העונה המקרטעת, שהגיעה לשיא עם ההפסד 1:0 לדינמו זאגרב, ונועד אתמול בלונדון עם מאמנה של ברייטון בפגישה שהסתיימה בסיכום בין הצדדים. הערב כבר הגיע פוטר למשרדי המועדון על מנת לחתום על החוזה.

הבלוז הצליחו להשלים את החתמתו של פוטר לפני משחק הפרמיירליג נגד פולהאם בשבת (14:30, ספורט1), בו יערוך את הופעת הבכורה שלו. גם מאוריסיו פוצ'טינו, זינדין זידאן, ומאמנים נוספים הוזכרו כמועמדים לרשת את הכיסא של טוכל, מי שהוביל כזכור את הכחולים לזכייה בליגת האלופות רק בשנה שעברה, אולם פוטר היה היחיד שנלקח בחשבון על ידי הבעלים, כך נטען בממלכה.

"אני גאה ונרגש לאמן את המועדון הפנטסטי הזה", אמר לאחר המינוי. "אני נרגש לעבוד עם ההנהלה החדשה וכבר מחכה לפגוש את השחקנים שלי ולבנות קבוצה ותרבות בה האוהדים הנהדרים שלנו יוכלו להתגאות. אני רוצה להודות לברייטון שאפשרו לי את ההזדמנות הזאת".

הבעלים טוד בולי אמר: "אנחנו נרגשים מאוד להביא את גרהאם לצ'לסי, הוא מאמן מוכח שמתאים לחזון שלנו".

מאמן ברייטון גרהאם פוטר. Ryan Pierse, GettyImages
המאמן הבא. פוטר/GettyImages, Ryan Pierse

פוטר להתאחד בצ'לסי עם המגן מארק קוקורייה, שנרכש מברייטון בקיץ האחרון. העיתונאי פבריציו רומאנו טען כי במסגרת המגעים לאותה עסקה, בולי התוודע לשיטות האימון של פוטר ובעקבות כך לקח אותו בחשבון לתפקיד המאמן אצלו במועדון.

המאמן החדש של הבלוז הדריך לפני ברייטון את סוונסי בעונת 2018/19, אחרי קדנציה בת שבע שנים באוסטרסונד מהליגה הבכירה בשבדיה. בעונה הנוכחית הוא הצעיד את ברייטון לארבעה ניצחונות משישה מחזורים, שהעניקו לשחפים את המקום הרביעי בטבלה בשלב זה, כאשר בשבת הם הביסו 2:5 את לסטר בצורה מרשימה.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully