וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"בגידה" עם בת הזוג הצעירה והחלק של רונאלדו: מאחורי פיטורי טוכל

באנגליה חושפים את הפרטים: בעלי צ'לסי רתח על סירובו של המאמן להחתמת רונאלדו, השחקנים ביקרו את התנהלותו בחיי הנישואים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.9/ספורט1

באנגליה חושפים פרטים מסקרנים מאחורי הקלעים אחרי הפיטורים המפתיעים של תומאס טוכל מצ'לסי. המאמן המצליח שהצעיד את הבלוז לזכייה בליגת האלופות, בסופרקאפ האירופי ובגביע העולם לקבוצות, אמנם הופתע אמש על ידי דינמו זאגרב במחזור הפתיחה של שלב הבתים של ליגת האלופות, אבל מתברר שהקרע בינו לבין גורמים שונים במועדון נגרם הרבה לפני כן.

למעשה, על פי דיווח ב"אתלטיק" בעלי צ'לסי טד בוהלי התכוון לפטר את טוכל עוד לפני המשחק אמש, ובלי קשר לתוצאה. אחת הסיבות, מסתבר, היא הסירוב העיקש של טוכל להתיישר כרצונו ולהסכים להחתמתו של כריסטיאנו רונאלדו. בוהלי נפגש לפני מספר שבועות עם ז'ורז'ה מנדש והשניים כבר סיכמו את תנאיו של הכוכב הפורטוגלי שרצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד - אולם טוכל הטיל וטו על ההחתמה. לפי דיווחים באנגליה, בוהלי הופתע מ"חוסר הגמישות וחוסר המוכנות של טוכל אפילו לשקול את המהלך". בכלל, היחסים בין השניים היו מתוחים ובהנהלת צ'לסי הרגישו ש"הוא תמיד מעדיף לדבר עם שחקנים ומאמנים, ועושה הכל כדי להימנע מאינטראקציות עם האנשים החזקים באמת במועדון".

מנג'ר צ'לסי תומאס טוכל. רויטרס
הבעלים והשחקנים איבדו אמון. טוכל/רויטרס

טוכל סיים את הקדנציה בצ'לסי עם מאזן של 62 ניצחונות, 19 תוצאות תיקו ו-18 הפסדים - הישגים טובים - אבל בחודשים האחרונים גם היחסים עם שחקניו לא היו בשיאם. שחקנים בקבוצה תיארו את האווירה בחדר ההלבשה כ"מתוחה", ו"איבד חלק גדול מהשחקנים שאהבו אותו והיו לצידו בעבר". חלקם אף "חיטטו" בחייו האישיים של טוכל וביקרו אותו על כך שנכנס לזוגיות עם אישה שצעירה ממנו ב-13 שנה, זמן קצר אחרי שהתגרש. לטענתם, ייתכן שטוכל בגד באשתו - והדבר לא מצא חן בעיניהם.

כך או כך, המועמד המוביל להחליפו בסטמפורד ברידג' הוא גרהאם פוטר, מאמן ברייטון. השחפים נתנו לצ'לסי אישור לנהל שיחות עם פוטר על תנאיו, וטד בוהלי צפוי לקבל החלטה סופית לגביו בקרוב. במקביל, גם מאוריסיו פוצ'טינו נחשב למועמד, ובמידה נמוכה יותר גם זינדין זידאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully