וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורי יעמוד לדין למרות ההתנצלות, חשש בבאר שבע מהפציעות של ויטור ולופס

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 8:04

ברדה המאוכזב מרגיש שהוא חייב לשים קץ לגישה של השחקנים, וספורי ייקנס. לפני אוסטריה וינה: מיגל ויטור ייבדק, גם הלדר לופס בספק (20:00, ספורט4)

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

על אף שפירסם אמש (ראשון) פוסט התנצלות בפני חבריו לקבוצה וכלפי אוהדי הפועל באר שבע, במועדון אין כל כוונה לעבור לסדר היום על ההרחקה של רמזי ספורי שלשום מול מכבי חיפה. זה היה המקרה השני בו שחקן של הקבוצה מותיר אותה בעשרה שחקנים. קדם לו אנדרה מרטינש מול מ.ס. אשדוד ואחרי שהקבוצה הפסידה בשני המשחקים בדקות הסיום, בעיקר בשל הנחיתות המספרית, לא מתכוונים במועדון להבליג וספורי יעמוד לדין משמעתי פנימי ואמור להיקנס.

המאמן אליניב ברדה, שבמשך חצי שנה שהוא מאמן התנהל מתוך בחירה בדרך של קרבה לשחקנים והבנת הצרכים שלהם יותר מכל דבר אחר, מאוד מאוכזב ממה שקרה בשני המשחקים האחרונים, כל שכן בהיבט של האחריות האישית והקבוצתית, והוא חש שהוא חייב לעשות סוף לתופעת האדומים, שהחלה עוד בעונה שעברה, בשלהי התקופה של רוני לוי כמאמן הקבוצה.

רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע מול דניאל סונדגרן, דילן בטובינסיקה שחקני מכבי חיפה. דני מרון
התנהגות שתעלה לו ביוקר. ספורי/דני מרון
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
ישנה גישה? ברדה/דני מרון

בתוך כך תשוב היום הפועל באר שבע להתאמן אחרי שהשחקנים קיבלו אתמול יום מנוחה שנועד בעיקר להתאושש אחרי שני המשחקים ששוחקו תוך ארבעה ימים. הערב באימון יחלו ההכנות למשחק מול אוסטריה וינה ביום חמישי במסגרת הקונפרנס ליג (20:00, ספורט4), אליו תמריא הקבוצה מחר בתום אימון הבוקר.

מי שנמצא בספק גדול למשחק הוא מיגל ויטור שנטש בשבת את החימום לפני מכבי חיפה, אחרי שחש כאבים בשרירי המפשעה. הבלם הוותיק יעבור צילום אולטראסאונד הבוקר כאשר החשש הוא לקרע בשרירי המפשעה. בהפועל באר שבע מקווים כי ויטור הצליח לעלות על הפציעה שלו שלשום בזמן והצליח להימנע מקרע. רק היום כאמור ניתן יהיה לדעת מה מצבו של הפורטוגלי עליו גם בונים בנבחרת ישראל למשחק מול אלבניה בעוד פחות מ-20 ימים.

שחקן נוסף שיבדק הבוקר הוא הלדר לופס שסיים את המשחק שלשום עם פציעה וגם הוא בספק למשחק מול אוסטריה וינה בהמשך השבוע.

ברדה שיקבל היום לסגל את עדן שמיר, אישר את שחרור איליי מדמון לבית"ר ירושלים. לקבוצה יש עדיין מקום לזר שישי וייתכן כי ינחת קשר נוסף עד סגירת החלון בהמשך החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully