וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורי יעמוד לוועדת משמעת וצפוי להיענש, בבאר שבע יודעים: "מהלך מטופש"

4.9.2022 / 6:28

על אף הביקורת נגד השיפוט, להפועל באר שבע נמאס מההרחקות המיותרות: "לא נעבור לסדר היום". בקבוצה הביעו תמיכה בדברים הנסערים שאמר ברדה: "לא מכבדים את מה שאנחנו מייצגים". המאמן לא חוזר בו: "השופט לא שלט במשחק"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

בהפועל באר שבע מפרידים בין תחושת הקיפוח אותה ביטא אמש (שבת) המאמן אליניב ברדה לבין הכעס על שחקנים שמשאירים את הקבוצה בעשרה שחקנים, כשהפעם הכוכב התורן הוא רמזי ספורי.
קשר הפועל באר שבע שהורחק אמש בהפסד למכבי חיפה והותיר את חבריו בעשרה שחקנים יותר ממחצית, צפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית ואמור להיענש.

בהפועל באר שבע החליטו אמש בתום המשחק לעשות סוף למחדל הזה שמלווה את הקבוצה עוד מהעונה שעברה, כשרוני לוי היה המאמן, כאשר שחקנים מרשים לעצמם לאבד את הראש ומותירים את חבריהם להילחם על חייהם בנחיתות מספרית. זה קרה להפועל באר שבע יותר מדי פעמים בשנה האחרונה. "לא יכול להיות ששלושה ימים אחרי שנשארנו בעשרה שחקנים מול אשדוד בשל ההרחקה של אנדרה מרטינש, יבוא רמזי ספורי ובאקט מטופש, ישאיר אותנו בעשרה שחקנים", אמרו אמש במועדון.

במהלך שלפני ההרחקה שלו, הרגיש ספורי שדניאל סונדגרן פגע בו והוא היה משוכנע שאין מקום לכך שגם הוא וגם השבדי יקבלו את אותו כרטיס צהוב מידו של השופט יגאל פריד. מייד לאחר מכן ביצע ספורי את העבירה בגינה נקרא פריד לואר על ידי רועי ריינשרייבר ובשל כך הוציא לו הכרטיס האדום.

"שחקנים יבינו דרך הכיס שאי אפשר להבליג עוד על האדומים האלה", אמרו בהפועל באר שבע. "צריך להפריד בין אדום שנובע ממאבק על כדור או מעבירה בלתי נמנעת לבין אדום שיוצא על התנהגות בלתי ספורטיבית. מעתה מי שישאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים, ייענש וישלם על כך. איך אמורים להרגיש עשרה שחקנים שנתנו את הדם שלהם כל המחצית השנייה ובסוף הפסידו את המשחק? אין יותר לעבור לסדר היום על אדומים כאלה".

רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע מול דניאל סונדגרן, דילן בטובינסיקה שחקני מכבי חיפה, תומר חמד מפריד. דני מרון
יותר מדי עצבים. ספורי/דני מרון

עוד בוואלה!

אליניב ברדה התלונן על השיפוט והתקשורת: "כולם מחכים לנפילה של באר שבע"

לכתבה המלאה
רמזי ספורי, שחקן הפועל באר שבע, מתעמת עם שחקני מכבי חיפה. דני מרון
רמזי ספורי, שחקן הפועל באר שבע, מתעמת עם שחקני מכבי חיפה/דני מרון

עניין ההרחקה והעונש הצפוי לספורי אינו סותר כאמור את התחושות שביטא ברדה בסיום המשחק. גם בעמדת הריאונות של הזכיין וגם מאוחר יותר במסיבת העיתונאים, הבהיר ברדה שהוא הולך בתחושה שלא נותנים כבוד להפועל באר שבע. ברדה דיבר גם על השופטים, אבל גם לטענתו, על חלקים בתקשורת שלא שמים את הפועל באר שבע באותה שורה עם מכבי חיפה ומכבי תל אביב.

במועדון היה מי שאמר על הדברים של המאמן: "גם אם בעיני אנשים הדברים של אליניב קצת צורמים, הוא אמר את מה שחש ומה שיושב על הלב ומבחינתו הוא עשה את הדבר הנכון. אליניב הציף את תחושת הקיפוח שלא רק הוא מרגיש. גם שחקנים בקבוצה התלוננו על זה שלא סופרים אותם ולא מכבדים את הפועל באר שבע. וזה ללא קשר לכרטיס האדום של רמזי או של מרטינש במשחק הקודם. באים אלינו לטרנר כאילו הפועל באר שבע זו עוד קבוצה זניחה בליגה ולא מכבדים את מה שאנחנו מייצגים".

ברדה, אגב, לא התייעץ עם איש במועדון לפני שהלך ופתח בתקשורת אמש את מה שהוא מרגיש. "אלה התחושות של אליניב וגם אם זה לא מוצא חן בעיני מישהו, שיתמודד".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
"גם אם בעיני אנשים הדברים של אליניב קצת צורמים, הוא אמר את מה שחש ומה שיושב על הלב"/דני מרון

ברדה המשיך גם בסיום המשחק במסיבת העיתונאים לדבר על השיפוט: "השופט לא שלט במשחק והוא זה שגרם לתסכול אצל רמזי כי דקה קודם המגן של חיפה משך את רמזי והשופט לא שרק לפאול לזכות רמזי. זה מתסכל. ברור שזה לא קשור לאדום של רמזי. אני אשים לזה סוף ויש לי את הדרכים שלי. מי שיעשה מהיום טעויות, ישלם וירגיש את זה. ללא קשר לזה, הפועל באר שבע מועדון גדול שלא מקבל כבוד מכל המסביב וזה בא לידי ביטוי במגרש".

על ההפסד אמר ברדה: "כל כך כואב להפסיד בדקה 92, אבל אני בטוח שתהיה לנו קבוצה חזקה מאוד. עוד יהיו לנו ימים טובים. הקבוצה הזו תנצח עוד הרבה משחקים. אני מאוד מאמין בקבוצה הזו והראינו את זה ב-11 נגד 11. כך היה גם נגד אשדוד וגם מול אשדוד קיבלנו שער מאוד כואב. אנחנו נצא מזה לדרך טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully