וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה התלונן על השיפוט והתקשורת: "כולם מחכים לנפילה של באר שבע"

המאמן במתקפה לא אופיינית אחרי ההפסד למכבי חיפה: "לשופט הייתה השפעה גדולה מאוד. כל התקשורת ומסביב מתייחסים להפועל באר שבע כאילו היא מזדנבת"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע ספגה היום (שבת) הפסד שני ברציפות, כשנוצחה 2:1 על ידי מכבי חיפה בתוספת הזמן וסיימה עוד ערב מתסכל ועצבני. כמו במשחק הקודם, גם הפעם באר שבע נדרשה לשחק מחצית שלמה בעשרה שחקנים, אחרי הרחקה של רמזי ספורי לפני הירידה להפסקה. שחקני באר שבע הירבו להתלונן על השופט יגאל פריד, שאכן איבד שליטה על המשחק, אבל בקבוצה יודעים שהשחקנים הפגינו עצבנות יתר ויצרו תקריות שהוציאו אותה מאיזון.

בסיום אליניב ברדה התלונן על השיפוט: "קשה להירגע, זה משחק שני רצוף שמורחק לנו שחקן בבית. זה לא משנה אם ההרחקה מוצדקת או לא, יש המון שריקות קטנות שמובילות את השחקנים למקומות האלה. היה פאול על רמזי. לא שאני מצדיק, הוא עשה טעות קשה והשאיר את החברים שלו ב-10 שחקנים. שופטים צריכים להבין שהם מנהלים את המשחק ולהיות מרוכזים בזה, במקום לשלוף כל הזמן צהובים לספסל. לשופט הייתה השפעה גדולה מאוד על המשחק. אנחנו לא מתעסקים ביריבה אלא בעצמנו. אנחנו לא מנסים להוציא אותם משלוותם, לא מדברים על זה בכלל. הפועל באר שבע קבוצה חזקה וקשה, לאף אחד לא יהיה קל מולנו".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם מיגל ויטור. דני מרון
נסער. ברדה/דני מרון

ברדה בא בטענות גם לתקשורת: "מרגיש לי כאילו כולם מחכים לנפילה של הפועל באר שבע, אבל זה לא יקרה. זו התחושה שלי, כל התקשורת ומסביב, מתייחסים להפועל באר שבע כאילו היא מזדנבת. במשחק הקודם מול אשדוד הגיעו לנו שני פנדלים ואף אחד לא התייחס, לא ביקשו אפילו VAR. לא יכול להיות שהשריקות פה הולכות תמיד ליריבה. מגיע כל הכבוד לשחקנים שלי, לא פשוט לשחק פעם שנייה תוך שלושה ימים ב-10 שחקנים במשך 45 דקות. לצערי זה הסתיים פעמיים במפח נפש עם שערים לקראת הסיום, אבל אני גאה בהם. אנחנו קבוצה חזקה וטובה, ועוד נוכיח את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully