וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל ויוספי לא בתכניות לחיפה. בית"ר ירושלים מחכה למדמון

3.9.2022 / 11:53

השניים לא צפויים להיכלל בסגל של ברדה הערב מול האלופה, טיבי צפוי לחזור וגם נמצא בתמונת ההרכב. קפטן נבחרת הנוער בדרך לבירה בעקבות צירוף שמיר

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 בחוץ על הפועל באר שבע/ספורט1

הסגל הגדול של אליניב ברדה, עוד לפני ההגעה של עדן שמיר שחזר אתמול (שישי) מסטנדרד ליאז', יוביל להשארת שחקני מפתח ביציע גם הערב מול מכבי חיפה. שגיב יחזקאל שפתח מול מ.ס. אשדוד לא מתוכנן להתלבש הערב למשחק נגד האלופה וכך גם תומר יוספי.

מבחינת יוספי יהיה זה משחק שני ברציפות בו הוא לא מתלבש. בסגל לא ייכלל גם אנדרה מרטינס שהורחק מול מ.ס. אשדוד. מנגד, מי שיחזרו לסגל אחרי שלא התלבשו מול אשדוד הם איתן טיבי, אור דדיה, איתי שכטר ואביב סולומון. טיבי אף צפוי לפתוח במרכז ההגנה.

אילי מדמון, קפטן נבחרת הנוער של ישראל. Seb Day - UEFA via Sportsfile, אתר רשמי
קפטן נבחרת הנוער בדרך לבירה. מדמון/אתר רשמי, Seb Day - UEFA via Sportsfile

בתוך כך, צירופו של עדן שמיר להפועל באר שבע יוביל ככל הנראה להשאלתו של איליי מדמון לבית"ר ירושלים. גם הקשר הצעיר שהוחלף ביום רביעי מול מ.ס. אשדוד כבר אחרי 27 דקות לא נכלל הערב בסגל של הפועל באר שבע למשחק מול מכבי חיפה ונראה שמבין הקבוצות שמעוניינות בו בהשאלה, לבית"ר ירושלים יש את הסיכוי הגדול יותר. שיחות להשאלתו כבר מתקיימות בימים האחרונים ומהלך כזה סביר שייצא לפועל בקרוב.

עד כה שותף מדמון בשני המשחקים של הפועל באר שבע בליגה. במחזור הראשון מול בית"ר ירושלים נכנס כמחליף ומול מ.ס. אשדוד פתח, עד שטעה והוחלף על ידי אליניב ברדה לפני ההפסקה. כידוע, הצוות בבית"ר ירושלים מכיר היטב את מדמון - המאמן יוסי אבוקסיס היה זה שהעלה אותו לבוגרים בהפועל באר שבע וקיבל אותו בעונה שעברה בהשאלה בבני יהודה, וכך גם מנכ"ל בית"ר ירושלים כפיר אדרי, שהיה בתפקיד דומה בבני יהודה ומכיר את היכולות של הקשר הצעיר שהיה ממצטייני נבחרת הנוער באליפות אירופה שנערכה בסלובקיה.

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully