וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה מתוסכל אחרי "המשחק המוזר", ושולח מסר למדמון: "יעבור את זה"

מאמן באר שבע התאכזב מההפסד לאשדוד והסביר את החילוף המוקדם של הקשר הצעיר. מנגד בן שמעון מרוצה: "אנחנו מגבשים אופי טוב"

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 בחוץ על הפועל באר שבע/ספורט1

משהו רע קורה להפועל באר שבע כשהיא פוגשת את מ.ס. אשדוד. הערב (רביעי) זה הוכח פעם נוספת, כשהקבוצה של אליניב ברדה הפסידה 2:1 לזו של רן בן שמעון באצטדיון טרנר במשחק השלמה מהמחזור הראשון בליגת העל. אבנעזר ממאטה כבש את הראשון לזכות אשדוד בדקה ה-17, רמזי ספורי איזן בדקה ה-43, אבל נקודת המפנה של המשחק הגיעה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשאנדרה מרטינס גלש בצורה פראית לעבר לוקאס סלינאס וספג אדום ישיר. אשדוד העזה, ובאה על שכרה עם שער ניצחון של יעקב בריהון בדקה ה-85.

אליניב ברדה התייחס בסיום לעובדה שהחליף לא פחות מתשעה שחקנים בהרכב: "לא חושב שיש השפעה למהפכה ב-11. היה משחק מאוד מוזר. במחצית הראשונה למעט טעות שיכולה לקרות וספגנו, שלטנו במשחק בצורה טוטאלית והגענו למצבים. הצלחנו להשוות ולצערי בהחלטת VAR הורחק לנו שחקן. לא יודע אם זה נכון או לא נכון ולא רוצה לדבר על שופטים, אבל זה השפיע על המשחק. גם ב-10 שחקנים היינו יותר טובים, אבל בסופו של דבר ספגנו. אני מאוד מרוצה, היינו נהדרים בהרבה אספקטים".

על אילי מדמון שהוחלף בדקה ה-27: "אף פעם לא נעים לצאת לפני המחצית. הוא ילד מאוד חזק מנטלית והוא יעבור גם את זה".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם מיגל ויטור. דני מרון
מתוסכל מאוד, גם מהשיפוט. ברדה/דני מרון

מיגל ויטור הוסיף: "אנחנו מאוד מאוכזבים ממה שקרה היום. היינו צריכים לנצח את המשחק הזה, אבל עשינו טעויות עם הכדור ואחרי הכרטיס האדום הכל הפך להיות יותר קשה. גם במחצית השנייה היו הרבה הזדמנויות לכבוש, אבל לא ניצלנו אותן וזה קורה בכדורגל. זו פעם שנייה שמורחק לנו שחקן במחצית הראשונה מולם, וזה מקשה עלינו. היו דקות של כדורגל טוב, אבל אנחנו צריכים לשחק טוב יותר. צריך להמשיך ולהסתכל על היעד הבא".

מנגד, רן בן שמעון מרוצה אחרי שאשדוד כבר עם 6 מ-6 בפתיחת העונה. "אני מאמין שהפוטנציאל שלנו הרבה יותר גדול. יש לנו הרבה להתקדם בעניין של החשיבה, אבל לגבי האופי אני רואה שהחבר'ה מגבשים אופי טוב, של ווינרים", אמר המאמן. "אנחנו רוצים לנצח כל קבוצה בכל מקום. רצינו עוד אחרי הניצחון הביתי. זה אופייני לקבוצות מסוימות שיש הישענות אחורה ואת זה אנחנו רוצים לשנות. הטבלה במחזור שני לא מעניינת ולא סקסית, אני לא מסתכל עליה. בעונה שעברה היו לנו שש נקודות אחרי שמונה משחקים. לפני המחזור ה-10 לא מסתכלים על הטבלה".

לוקאס סלינאס אמר: "יש להם קבוצה טובה, אבל עשינו משחק מדהים. באנו לקחת נקודות ופעלנו לפי האסטרטגיה שלנו. אני פה חודשיים והתחושות טובות, כולם קיבלו אותי יפה. אני כבר מרגיש בבית. אני מאמין שנוכל להיאבק על דברים גדולים בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully