וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בודקת אפשרות לצרף את איליי מדמון, מחיאס התאמן

1.9.2022 / 13:58

בבירה בוחנים אפשרות לצרף בהשאלה את הקשר הצעיר מהפועל באר שבע. יוסי אבוקסיס אחרי התבוסות: "יש דיבור לא נעים על דלויה"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:5 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים תפגוש ביום ראשון את נס ציונה בחוץ (20:00, ספורט2), במטרה להתאושש במהירות מהתבוסות הכואבות למכבי נתניה והפועל באר שבע ולהשיג נקודות ראשונות העונה.

לקראת המשחק ערך הבלם ג'וסואה מחיאס אימון בכורה ובמועדון במקביל בוחנים אפשרות לצרף את קשר הפועל באר שבע, איליי מדמון, שהוחלף אתמול במהלך המחצית הראשונה נגד מ.ס אשדוד. מדמון שיחק בעונה שעברה אצל יוסי אבוקסיס בבני יהודה, ואם הפועל באר שבע תסכים להשאילו הוא עשוי לשוב להתאמן תחתיו.

מאור מליקסון עוזר מאמן הפועל באר שבע עם אילי מדמון המוחלף. דני מרון
באר שבע תסכים להשאילו לבית"ר? מדמון/דני מרון

אבוקסיס ערך היום מסיבת עיתונאים ובה אמר: "עברנו שבוע קשה. נגד באר שבע הייתה לנו חצי שעה נוראית במחצית השנייה ודיברנו על זה באסיפה. אני מקווה מאוד שלמדנו שנגד הגדולות צריך לרוץ פי שניים. קיוויתי שניראה טוב בשני המשחקים הראשונים אבל בגלל שהכל היה בשנייה האחרונה וגם נפצעו לנו שחקנים, זה יצר טלאי על טלאי בהגנה. לא חשבתי שנתחיל את העונה בלי שחקני הרכב".

אבוקסיס הוסיף: "בשבוע האחרון הגיעו שלושה שחקנים ואנחנו במו"מ עם עוד קשר. עם חיזוק בתוספת השחקנים שחוזרים מפציעות אני מאמין שזה ייראה יותר טוב".

המאמן התייחס גם לנתנאל דלויה, שגילה יכולת חלשה: "יש דיבור לא נעים באוויר סביבו. אני מאוד אוהב אותו, אבל אנחנו עדיין מתלבטים. לא ניכנס לשמות. אם יש שוער שנחשוב שהוא טוב ויכול לשדרג אותנו ומבחינה כלכלית המועדון יוכל לעמוד בזה, נעשה את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דן עזריה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
קיץ קשה. עזריה/דני מרון

הקשר דן עזריה איבד בתקופה האחרונה את גיסתו, אליה היה קשור מאוד. היום הוא סיפר: "עברנו תקופה מאוד קשה ואנחנו מנסים לעבור את זה יחד כמשפחה מיום ליום. מבחינה רפואית ספגתי פציעה. זה מאוד מחמיא לי שיוסי אבוקסיס ציין אותי לטובה בחדר ההלבשה, זה אחד הדברים שמאפיינים אותו. אני רוצה להגיע להישגים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully