וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאאו כבש צמד ובישל בניצחון מילאן 2:3 על אינטר, יובנטוס מעדה ונאפולי ניצחה

עודכן לאחרונה: 3.9.2022 / 23:48

הפורטוגלי של הרוסונרי כיכב בדרבי של מילאנו, הגברת הזקנה סיימה בתיקו 1:1, מיליק מצא את הרשת מחזור שני רצוף. נאפולי ניצחה 1:2 את לאציו

תקציר: מילאן - אינטר 2:3/ספורט1

המחזור החמישי בסריה A יצא לדרך היום (שבת) עם שלושה משחקים, כשמוקד הדרבי הגדול של מילאנו שהסתיים במהפך וניצחון מרשים של מילאן על אינטר. לפני כן מעדה יובנטוס אצל פיורנטינה, ונאפולי ניצחה את לאציו באולימפיקו.

סטפנו פיולי חוגג עם שחקני מילאן. Jonathan Moscrop, GettyImages
במקום הראשון בטבלה. פיולי ושחקניו/GettyImages, Jonathan Moscrop

מילאן - אינטר 2:3

הרוסונרי אירחו הערב (שבת) בדרבי של מילאנו את אינטר למשחק שהבטיח וקיים הרבה. מילאן, שלא ניצחה במפגש ביתי בין שתי הקבוצות מאז 2017, נקלעה לפיגור בדקה ה-21 משער של מרסלו ברוזוביץ'. כעבור 7 דקות המילאנזים חזרו למשחק עם שער של רפאל לאאו הנהדר והפכו את התוצאה בדקה ה-54 משער של אוליבייה ז'ירו. בדקה ה-60 הגדילה מילאן את היתרון משער נוסף של לאאו, השלישי שלו העונה בסרייה א'. אדין דז'קו עלה כמחליף במקומו של חואקין קוראה בדקה ה-64, וכעבור 3 דקות החלוץ הבוסני כבש לרשת של מניאן וצימק את התוצאה שנשארה זהה עד לשריקת הסיום. מילאן מנצחת את אינטר בליגה לראשונה מזה שנתיים ועולה לראשות טבלת הליגה האיטלקית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן יובנטוס ארקדיוש מיליק חוגג. רויטרס
שוב מצא את הרשת, רק שזה לא הספיק ליובנטוס. מיליק/רויטרס

פיורנטינה - יובנטוס 1:1

הגברת הזקנה טרם הפסידה העונה, אך זו הפעם השלישית בה היא שומטת נקודות בחמישה מחזורים. לאנדרו פארדס ערך הופעת בכורה אחרי שהצטרף מפריז סן ז'רמן במהלך השבוע החולף, אנחל די מריה שב להרכב וארקדיוש מיליק, שהבקיע כמחליף במחזור שעבר, מצא שוב את הרשת (9) אחרי שעלה ב-11, הודות לבישול של רכש נוסף - פיליפ קוסטיץ'. עם זאת, כריסטיאן קואמה השווה (29) וסידר לפיורנטינה נקודה שלא אמורה לספק אותה יותר מדי, שכן הסגולים נותרו עם ניצחון בודד בליגה. יובנטוס צריכה להודות בעיקר ללוקה יוביץ', שהחמיץ פנדל (44) ובזבז הזדמנות להשלים מהפך לזכות המארחת.

מאמן יובנטוס מאוריציו סארי. רויטרס
הפסד ראשון העונה ללאציו. סארי/רויטרס

לאציו - נאפולי 2:1

משחקי היום בליגה האיטלקית ננעלו כשמאוריציו סארי אירח את האקסית, נאפולי, באולימפיקו לקרב צמרת. שתי הקבוצות עוד לא הפסידו העונה ואת המשחק הזה הקבוצה מהבירה פתחה נפלא כאשר בדקה הרביעית מתיאה זקאני העלה את הנשרים ליתרון 0:1 מבישול של פליפה אנדרסון. בדקה ה-38 נאפולי מצאה את שער השוויון מנגיחה אדירה של קים מין ג'יי, בלמה הדרום קוריאני של הקבוצה שכבש את שערו השני העונה. במחצית השנייה נאפולי השלימה את המהפך עם שערו הרביעי העונה של חוויצ'ה קווארצחליה. הניצחון של נאפולי קוטע שתי תוצאות תיקו רצופות ומעלה את הקבוצה של לוצ'אנו ספאלטי באופן זמני למקום הראשון בסרייה א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully