וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיליאן אמבפה יוצא עם הטרנסג'נדרית הראשונה שהצטלמה לפלייבוי"

דיווחים שונים על מערכת יחסים שמנהל בחודשים האחרונים הכוכב הצרפתי הצעיר של פ.ס.ז' עם אינס ראו בת ה-32, שעברה ניתוח לשינוי מין

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.8/ספורט1

קיליאן אמבפה סופג אש ממוקדים שונים בימים האחרונים על רקע יחסיו עם כוכבי פריז סן ז'רמן וגם עם חברו לנבחרת פול פוגבה, אבל כעת מסתבר שהכוכב בן ה-23 נמצא בזוגיות שמאוד מעסיקה את הצהובונים - בעיקר לנוכח העובדה שמדובר בדוגמנית אינס ראו, טרנסג'נדרית הראשונה שכיכבה על שער המגזין 'פלייבוי'.

אמבפה סיים לאחרונה את יחסיו עם אמה האלידיי, שחקנית ומשפיענית רשת מפורסמת בצרפת, ועל פי הפרסום מנהל בחודשים האחרונים מערכת יחסים עם ראו, שעברה ניתוח לשינוי מין בגיל 16 ואז החלה בקריירת דוגמנות, לצד היותה רקדנית שמופיעה במסיבות ובהופעות נחשקות באיביזה.

קיליאן אמבפה. Arturo Holmes, GettyImages
שוב בכותרות ולא מסיבות ספורטיביות. אמבפה/GettyImages, Arturo Holmes

הדיווחים על מערכת היחסים שמתנהלת בחודשים האחרונים בין אמבפה לדוגמנית הטרנסג'נדרית מתפשטים כמו אש בשדה קוצים, אבל למרות זאת טרם פורסמה הכחשה מצד אמבפה או מצד ראו. השניים נצפו יחד לראשונה בפסטיבל קאן בחודש מאי האחרון, אבל מאז גם תועדו על ידי צלמי פפארצי מבלים יחדיו על יאכטה כשהם נראים מקרובים מתמיד.

ראו בת ה-32 נולדה להורים אלג'יראים והתפרסמה כאשר ב-2017 הייתה לטרנסג'נדרית הראשונה שהצטלמה לשער המגזין 'פלייבוי'. היא "יצאה מהארון" רק בגיל 24, שמונה שנים אחרי שעברה ניתוח לשינוי מין, וב-2018 פרסמה אוטוביוגרפיה בשם "אשה"".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully