וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס חזרה לנצח אבל איבדה את שצ'סני, תיקו שני רצוף לנאפולי

ולאחוביץ' ומיליק בשער בכורה העניקו לביאנקונרי 0:2 על ספציה, אבל על הניצחון העיבה פציעה קשה של השוער. רק 1:1 לנאפולי, סמפדוריה חילצה מלאציו 1:1 בדקה ה-92

תקציר: לאציו - אינטר 1:3/ספורט1

המחזור הרביעי בליגה האיטלקית נמשך הערב (רביעי) עם חמישה משחקים, כאשר במוקד שלוש קבוצות שמיועדות לדהור בצמרת הטבלה - יובנטוס, נאפולי ולאציו. רק אחת מהן ניצחה, יובנטוס, ניצחה.

תומאס רינקון שחקן סמפדוריה לפני דנילו קטאלדי שחקן לאציו. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
בישל את השוויון הדרמטי של סמפדוריה. תומאס רינקון לפני דנילו קטאלדי/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

סמפדוריה - לאציו 1:1

המארחת נראתה בדרך לסגור משחק רביעי ללא שער, אבל בדקה השנייה של תוספת הזמן קיבל המחליף מנולו גביאדיני כדור עומק טוב מתומאס רינקון וחילץ נקודה דרמטית - השנייה העונה של סמפדוריה. לאציו ניצחה בשלושת המפגשים הקודמים והייתה קרובה לעוד אחד, בזכות מהלך מבריק של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' שסיפק את אחד הבישולים היפים שנראה העונה. הקשר הסרבי שלח את צ'ירו אימובילה בעזרת כדור עומק מרהיב עם העקב והחלוץ לא נכשל בדקה ה-21. לצערו זה לא הספיק כדי לקחת שלוש נקודות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
וויצ'ך שצ'סני שוער יובנטוס מפונה על אלונקה. רויטרס
דאגה ביובה. שצ'סני אחרי הפציעה/רויטרס

יובנטוס - ספציה 0:2

שער שלישי העונה של דושאן ולאחוביץ' ושני תוך שבוע בבעיטה חופשית העניק לגברת הזקנה ניצחון חשוב אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, על אף הסגל החסר ממנו נעדרו פול פוגבה ולאונרדו בונוצ'י הפצועים. בשורה טובה נוספת הגיע כשהמצטרף הטרי ארקדיוש מיליק קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן וחגג שער ראשון בקבוצתו החדשה. מצד שני, יובה יצאה מהמשחק עם סיבה חדשה לדאגה: וויצ'ך שצ'סני נחת רע מאוד על קרסול ימין, הורד מהמגרש באלונקה ופונה לבית החולים, עם חשש לפציעה קשה. מתיאה פרין שנכנס במקומו לשער ואולי עוד ימצא את עצמו בין הקורות נגד מכבי חיפה אם הפציעה של שצ'סני אכן משמעותית כפי שהיא נראית במבט ראשון, עשה את עבודתו ושמר על שער נקי בדרך לניצחון שני העונה.

דושאן ולאחוביץ' שחקן יובנטוס חוגג שער. Stefano Guidi, GettyImages
כבש בבעיטה חופשית משחק שני רצוף. ולאחוביץ'/GettyImages, Stefano Guidi

נאפולי - לצ'ה 1:1

הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי פתחה את העונה בסערה עם 2:5 בוורונה ו-0:4 על מונזה, אבל מאז היא נעצרה וסופרת שתי תוצאות תיקו רצופות. הערב היא התקשתה מאוד מול העולה החדשה. לורנצו קולומבו הפתיע את המארחת עם פנדל מוצלח בדקה ה-25, אבל לצערו הוא בוטל בהתערבות ה-VAR ואת הבעיטה החוזרת הוא החמיץ. כעבור שתי דקות העלה אליף אלמס את הפרטנופי ליתרון, אבל קולומבו השיג את מבוקשו בדקה ה-31, כשהפעם מצא את הרשת מבישול של מורטן יולמאנד. לאמק בנדה שוב פתח בהרכב לצ'ה והוחלף בדקה ה-75.

משחקים נוספים

אמפולי - ורונה 1:1
לאמפולי: תומאסו בלדאנצי (26). לוורונה: יאיא קאלון (69)

אודינזה - פיורנטינה 0:1
לאודינזה: בטו (17)

משחקי יום חמישי בליגה האיטלקית:

אטאלנטה - טורינו (21:45)
בולוניה - סלרניטנה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully