וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן נכנס וכבש את שער הניצחון לאתלטיקו, ברצלונה עוקבת בדאגה

אתלטיקו מדריד גברה 0:1 חשוב על ולנסיה, גריזמן כבש 2 דקות אחרי שנכנס, ושוב שיחק פחות מ-30 דקות כדי שלא לכפות על אתלטיקו לרכוש מברצלונה את השחקן. וגם: הרצף של איניאקי וויליאמס בסכנה, האם יחמיץ משחק ליגה לראשונה מזה שש שנים?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.8/ספורט1

המחזור השלישי בליגה הספרדית ננעל הערב (שני) עם שני משחקים, כאשר במפגש הראשון אתלטיק בילבאו השיגה את ניצחונה השני ברציפות כשהביסה בחוץ 0:4 את קאדיס. אתלטיקו מדריד הצליחה להתאושש מההפסד הביתי לוויאריאל בשבוע שעברה, כשניצחה במסטאייה 0:1 את ולנסיה, שהתייצבה להתמודדות שעות בודדות לאחר שהודיעה על החתמת אדינסון קבאני.

איניאקי וויליאמס, שחקן אתלטיק בילבאו חוגג. Fran Santiago, GettyImages
ערב סוער. איניאקי וויליאמס/GettyImages, Fran Santiago

קאדיס - אתלטיק בילבאו 4:0

עונת החזרה של ארנסטו ואלוורדה החלה בצורה מבטיחה מאוד עם שבע נקודות משלושה משחקים ואפס ספיגות. מי שחווה ערב סוער במיוחד ועלול לצאת מהמשחק בקאדיס קצת פחות מרוצה הוא איניאקי וויליאמס.

וויליאמס, שעבר לאחרונה לייצג את נבחרת גאנה לקראת המונדיאל, העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-24, ופספס הזדמנות להכפיל את התוצאה כשהחמיץ פנדל בדקה ה-35. עם זאת, הרגע אותו הגנאי יזכור יותר מכל התרחש בתחילת המחצית השנייה, כאשר פציעה אילצה אותו לפנות את מקומו. אם הפציעה תשבית את וויליאמס מהמשחק הבא של הקבוצה, בכך יסתיים רצף היסטורי של 236 הופעות רצופות בליגה מבלי לפספס משחק - רצף שהחל לפני למעלה משש שנים.

גורקה גורוסטה החליף את וויליאמס בדקה ה-54, וכעבור שלוש דקות בלבד הבקיע את שער הליגה הראשון בקריירה. אלכס ברנגר קבע 0:3 בדקה ה-79, גורוסטה השלים צמד וחתם את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. קבוצתו של ואלוורדה מתבססת כאמור בצמרת הטבלה, בעוד קאדיס נותרת הקבוצה היחידה בליגה עם פאס נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנטואן גריזמן חוגג אחרי השער שכבש לזכות אתלטיקו מדריד. Aitor Alcalde, GettyImages
העיקר ששיחק פחות מ-30 דקות. גריזמן/GettyImages, Aitor Alcalde

ולנסיה - אתלטיקו מדריד 1:0

שלוש נקודות חשובות לחבורה של צ'ולו סימאונה אחרי האכזבה במחזור הקודם, כאשר אנטואן גריזמן נכנס שוב בדקה ה-63, ושוב כובש, הפעם את שער הניצחון, שתי דקות אחרי שנכנס, בבעיטה שניתזה מסולר, שינתה כיוון ונכנסה פנימה.

אתלטיקו, כידוע, מנסה לתת לצרפתי מעט דקות כדי שלא תהיה חייבת לשלם לברצלונה 40 מיליון יורו מסעיף השחרור שלו, בהתאם לחוזה בין הקבוצות. החוזה מגדיר מספר משחקים שבהם גריזמן משחק 30 דקות ומעלה, ולכן הוא נכנס אחרי הדקה ה-60 משחק שלישי ברציפות. בינתיים זה עובד.

מנגד, אדינסון קבאני, שחתם כשעתיים לפני המשחק, צפה בחבריו מנוצחים בעוד ערב מתסכל, שכלל פסילה שנויה במחלוקת של שער לוולנסיה, וכרטיס אדום שבוטל.

תוצאות המחזור השלישי:

ג'ירונה - סלטה ויגו 1:0
בטיס - אוסאסונה 0:1
אלצ'ה - ריאל סוסיאדד 1:0
ראיו וייקאנו - מאיורקה 2:0
אלמריה - סביליה 1:2
חטאפה - ויאריאל 0:0
ברצלונה - ויאדוליד 0:4
אספניול - ריאל מדריד 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully