וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: אנטוני הגיע למנצ'סטר, קבאני חתם בוולנסיה, פאקטה בווסטהאם

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 22:30

הברזילאי יעבור בדיקות אצל יונייטד ויירכש מאייאקס ב-100 מיליון יורו. המטאדור נחת בספרד, הפטישים שילמו 60 מיליון יורו

תקציר: ורדר ברמן - איינטרכט פרנקפורט 4:3/ספורט1

העברות

* ווסטהאם השלימה את רכישתו של לוקאס פאקטה, קשר נבחרת ברזיל שחתם לחמש שנים אחרי ששולמו עבורו לליון הצרפתית כ-60 מיליון יורו.

* אחרי קיץ עמוס שמועות ודיווחים שקשרו אותו לקבוצות שונות מאז סיום חוזהו במנצ'סטר יונייטד, אדינסון קבאני חתם רשמית לשנתיים בוולנסיה. החלוץ האורוגוואי בן ה-35 שיחק בסרייה A, בליג 1 ובפרמיירליג, וכעת יופיע לראשונה גם בלה ליגה.

* נוטינגהאם ממשיכה במסע ההחתמות שלה והיום היא הודיעה על צירופו של רנאן לודי. המגן השמאלי של אתלטיקו מדריד ונבחרת ברזיל מגיע בהשאלה, עם אופציית רכישה תמורת 30 מיליון יורו.

* ריאל סוסיאדד שאלה לעונה נוספת את החלוץ הנורבגי אלכסנדר סורלות מר.ב. לייפציג, אחרי שכבש במדיה שמונה שערים בעונה שעברה.

* אחרי קדנציה מאכזבת במיוחד, צ'לסי הודיעה על שחרורו של רוס בארקלי שהפך כעת לשחקן חופשי.

* בולוניה שאלה מדינמו מוסקבה את הקשר הקרואטי בן ה-24 ניקולה מורו לעונה אחת, עם אופציה לרכישה בקיץ הבא ב-8 מיליון יורו.

* קרמונזה שילמה 6 מיליון יורו לרומא עבור החלוץ פליקס אפנה-ג'יאן בן ה-19, שחתם על חוזה לחמש שנים.

* סלרניטנה רכשה מניס את הבלם האוסטרי בן ה-21 פלאביוס דניליוק תמורת 5 מיליון יורו והחתימה אותו לחמש שנים.

* פליפה קאיסדו שבחצי הראשון של 2022 עוד שיחק באינטר כמושאל, סיים את דרכו בגנואה וחתם בקבוצת אבחה הסעודית. האקוודורי בן ה-33 חתם לעונה.

* פטריק קוטרונה עזב את וולבס וחזר לאיטליה עם חוזה לשלוש שנים אצל קומו מהליגה השנייה.

* קאדיס שילמה 1.9 מיליון יורו לנסיונל עבור שחקן הכנף בריאן אוקמפו בן ה-23, שכבש הספיק לשחק בנבחרת אורוגוואי.

* קלאב ברוז' רכשה ממיטיולן את הקשר האחורי הניגרי רפאל אוניידיקה. השחקן בן ה-21 עלה לבלגים 10 מיליון יורו.

* מילאן פאבקוב שכבש את השער העצמי שהעלה את מכבי חיפה לליגת האלופות, נמכר מהכוכב האדום בלגרד לאל פאחיה הסעודית. המחיר: מיליון יורו.

שמועות

* אנטוני, שחקן הכנף הברזילאי של אייאקס, הגיע לקרינגטון כדי לעבור בדיקות רפואיות לקראת החתימה במנצ'סטר יונייטד. אחרי משא ומתן ממושך, הכישרון אותו אריק טן האח לחץ לצרף יחתום לחמש שנים ויהפוך למכירת השיא בתולדות הליגה ההולנדית - 100 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד צפויה להשלים גם את צירופו של השוער מרטין דוברבקה כמושאל מניוקאסל. לשדים האדומים תהיה אופציית רכישה ב-5 מיליון יורו.

* העיתונאי הספרדי אדו אגירה, שנחשב לאחד החברים הקרובים של כריסטיאנו רונאלדו, טען כי כוכב מנצ'סטר יונייטד החליט שלא להצטרף לנאפולי.

"צ'לסי ואייאקס במגעים מתקדמים להחזרת חכים זייש להולנד", כך דווח ב"סקיי". עם זאת, טרם ברור באיזה מתווה תתבצע העסקה, זאת לאחר שבהולנד דווח כי הבלוז דורשים 25-30 מיליון יורו לאור הסכום שייכנס לקופת ההולנדים מהמכירה המסתמנת של אנתוני למנצ'סטר יונייטד, בעוד האקסית של שחקן הכנף מעוניינת לצרפו רק בהשאלה.

* פולהאם ופריז סן ז'רמן מנהלות מגעים לגבי המגן השמאלי לייבין קורזאבה. הצרפתים מוכנים לשחרר את השחקן, כאשר כעת מתנהלים מגעים לגבי המחיר. מי שגם כן אמור לעזוב את פ.ס.ז' הוא אידריסה גיי, לאחר שסוכמה העברתו לאברטון.

* נוטינגהאם פורסט לא עוצרת ועל פי "סקיי ספורטס" יש מגעים מתקדמים בינה לבין וולבס בנוגע לרכישת הבלם ווילי בולי. אם יחתום, יהיה השחקן ה-19 שמצטרף בחלון הזה לעולה החדשה לפרמיירליג.

* מילאן מעוניינת לצרף את אסטר וראנקס, הקשר הבלגי הצעיר של וולפסבורג. הגרמנים דורשים 13 מיליון יורו עבור השחקן, בעוד שאלופת איטליה מעוניינת לצרף אותו בהשאלה עם אופציה לרכישה תמורת 11.5 מיליון יורו.

* סרחיו רגילון צפוי לנחות היום במדריד כדי להשלים את המעבר מטוטנהאם לאתלטיקו. המגן השמאלי כנראה יעבור בהשאלה, ללא אופציית רכישה.

* מאדי קמארה שלפני כמה שבועות הודח ביחד עם אולימפיאקוס על ידי מכבי חיפה ממוקדמות ליגת האלופות, קרוב מאוד לרומא. הג'אלורוסי יצרפו אותו בהשאלה שתעלה 1.2 מיליון יורו ותהיה להם אופציית רכישה בגובה 12 מיליון יורו.

* טרבו צ'אלובה רוצה לעזוב את צ'לסי בגלל ההחתמה הצפויה של ווסלי פופאנה, אבל הבלוז כרגע לא מוכנים לשחררו. ר.ב. לייפציג, מילאן ואינטר ממתינות להתפתחויות, כשייתכן שגם טוטנהאם תנסה לרכוש את הבלם בן ה-23 אם יהיה על המדף.

* יובנטוס ממשיכה לחפש פתרון ל"בעיית ארתור" ומקווה למצוא לברזילאי קבוצה במהרה אחרי קיץ שלם. ליון ופורטו סומנו כקבוצות שאולי ישימו את היד על הקשר בן ה-26, ככל הנראה בהשאלה.

* ססואולו הגיעה לסיכום עם לוריין על רכישתו של ארמן לוריינטה, שחקן הכנף הצרפתי בן ה-23 שכבש שישה שערים בעונה שעברה. הוא יחתום לחמש שנים וסכום ההעברה מוערך בכ-12 מיליון יורו.

* החלוץ האוקראיני רומן ירמצ'וק קרוב לחזור לבלגיה, כשהאלופה קלאב ברוז' תשלם עליו 19 מיליון יורו לבנפיקה, יריבת מכבי חיפה בליגת האלופות. החלוץ סיכם את תנאיו ותועד לפני ההמראה לבלגיה. העסקה הזו תשבור לא רק את שיא ההעברות של ברוז' אלא של הליגה הבלגית.

* כריסטיאן באטוקיו, אקס מכבי תל אביב ששוחרר מפומאס המקסיקנית, קרוב לחתימה בוולוס, קבוצתו של בוריס קליימן. הקשר הארגנטינאי-איטלקי בן ה-30 כבר הגיע ליוון ועבר בדיקות רפואיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully