וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד בכורה לדיבאלה ב-0:3 של רומא, מילאן מעדה נגד ססואולו

הארגנטינאי להט נגד מונזה והגיע ל-100 שערי ליגה, אינטר גברה 1:3 על קרמונזה. 0:0 לאלופה, מניאן עצר פנדל

תקציר: רומא - מונזה 0:3/ספורט1

המחזור השלישי קבע כי אין יותר קבוצות עם מאזן מושלם בסרייה A, אבל הערב (שלישי) האלופה כבר רשמה את מעידתה השנייה העונה כאשר סיימה ב-0:0 בחוץ מול ססואולו בפתיחת המחזור הרביעי - תוצאה שלא רק עלתה לה בשתי נקודות, אלא גם בכך שכבר לא תשבור את שיא ניצחונות הרצופים מול קבוצה אחת. לאחר מכן אינטר ורומא חגגו עם 0:3 על חשבון עולות חדשות - הנראזורי נגד קרמונזה והג'אלורוסי מול מונזה.

שוער מילאן מייק מניאן הודף פנדל. רויטרס
מניאן הדף פנדל של ברארדי, אבל מילאן לא כבשה/רויטרס

צפו בתקציר: מילאן מעדה ב-0:0 מול ססואולו

תקציר: ססואולו - מילאן 0:0/ספורט1

ססואולו - מילאן 0:0

הרוסונרי ניצחו בכל ששת הביקורים האחרונים שלהם אצל ססואולו ואם היו יוצאים עם ידם על העליונה גם היום הם היו שוברים את שיא ניצחונות החוץ מול יריבה אחת בליגה, אבל יש לאלופה מזל שהיא חוזרת הביתה לפחות עם נקודה. הרוסונרי בעטו רק פעמיים למסגרת ומנגד המארחת הייתה קרובה מאוד ליתרון כאשר אלכסנדרו פלורנצי ביצע עבירה ברחבה ואיפשר לדומניקו ברארדי לבעוט פנדל בדקה ה-23, אך החלוץ נעצר על ידי השוער מייק מניאן שבהדיפה נפלאה חילץ את קבוצתו מפיגור אפשרי. ברארדי, אגב, גם נפצע והוחלף בדקה ה-52.

מנגד, במחצית השנייה העלה סטפנו פיולי מהספסל את שארל דה קטלארה שערך בכורה מוצלחת מול בולוניה וגם סנדרו טונאלי וג'וניור מסיאס נכנסו ל-33 הדקות האחרונות, אבל שער המארחת כמעט ולא היה תחת איום ואמנם מילאן העלתה את מאזנה ל-20 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד בפעם השלישית בתולדותיה - בפעם שנייה בעידן פיולי שהוביל את הקבוצה לרצף דומה גם בין יוני 2020 לינואר 2021 - אבל האלופה צפויה איבדה את הפסגה ורשמה מעידה שנייה העונה אחרי ה-1:1 בברגמו נגד אטאלנטה. בצד החיובי בשורות המילאנזים, הבלם הדני סימון קיאר שיחק לראשונה מאז נותח לפני כתשעה חודשים ורשם 80 דקות מוצלחות עד אשר הוחלף.

שחקני אינטר חוגגים. MIGUEL MEDINA/AFP, GettyImages
התאוששו מההפסד ללאציו. שחקני אינטר חוגגים/GettyImages, MIGUEL MEDINA/AFP

צפו בתקציר: 1:3 לאינטר על קרמונזה

תקציר: אינטר - קרמונזה 1:3/ספורט1

אינטר - קרמונזה 1:3

פתיחת העונה המסויטת של העולה החדשה קרמונזה נמשכה גם בסן סירו, ואחרי ארבעה מחזורים היא עדיין ללא נקודה. הנראזורי ניצלו את חולשתה של היריבה על מנת להתאושש מההפסד 3:1 ללאציו בשישי האחרון.

בהיעדר רומלו לוקאקו הפצוע, חואקין קוראה קיבל הזדמנות בהתקפה ודחק מקרוב את השער הראשון אחרי 12 דקות. השער היפה במשחק הגיע בדקה ה-38 כאשר הקאן צ'לחנוילו הרים לניקולו בארלה והאיטלקי שיגר וולה יפהפה לפינה הרחוקה. בארלה הוסיף לעצמו גם בישול בדקה ה-76, כאשר מצא את לאוטרו מרטינס והארגנטינאי הבקיע מחזור שלישי ברציפות. דויד אוקרקה צימק בדקה ה-90, אך ספק אם הדבר ינחם את המפסידה ששקועה בתחתית.

פאולו דיבאלה, שחקן רומא חוגג. Paolo Bruno, GettyImages
סוף סוף כובש. דיבאלה חוגג/GettyImages, Paolo Bruno

רומא - מונזה 0:3

כמה שחיכו לרגע הזה בסטדיו אולימפיקו. פאולו דיבאלה, הרכש הנוצץ של הקיץ עבור ז'וזה מוריניו, התפוצץ על נגד העולה החדשה שבדומה לקרמונזה נותרה עם אפס נקודות לאחר ארבעה מחזורים.

דיבאלה, שבישל לטמי אברהם ב-1:1 נגד האקסית יובנטוס בשבת, נהנה הפעם מבישול של האנגלי בדרך לשערו הראשון במדים החדשים. האנגלי נגח לעברו הארגנטינאי, והקשר ההתקפי דהר כמעט ממחצית המגרש עד שבעט חזק לרשת. דיבאלה השלים צמד והכפיל את התוצאה כעבור 14 דקות עם דחיקה מקרוב, ורשם ציון דרך של 100 שערים בקריירה בליגה האיטלקית. רוג'ר איבנייס חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-61 עם נגיחה עוצמתית לרשת. בזכות הניצחון, מוריניו התבסס זמנית בפסגה עם עשר נקודות.

משחקי יום רביעי:

אמפולי - ורונה
סמפדוריה - לאציו
אודינזה - פיורנטינה
יובנטוס - ספציה
נאפולי - לצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully