וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי מעדה לראשונה העונה ב-0:0 בפירנצה, 0:1 לאטאלנטה בוורונה

פיורנטינה סיימה בתיקו ללא שערים בפעם השלישית השבוע ובסרייה A לא נותרו קבוצות עם מאזן מושלם בתום שלושה מחזורים, על אף שאצל האורחת עלו רספאדורי ויסמאונה להופעות בכורה. קופמיינרס העניק לקבוצה מברגמו 0:1 בחוץ

תקציר: ורונה - נאפולי 5:2/ספורט1

ארבעה משחקים נעלו הערב (ראשון) את המחזור השלישי בליגה האיטלקית: במוקד, נאפולי כבר לא מושלמת אחרי ששמטה נקודות בפירנצה ב-0:0 מול פיורנטינה, בעוד אטאלנטה ניצחה 0:1 בחוץ את ורונה. בשני המשחקים הנוספים שנערכו, לצ'ה ואמפולי נפרדו ב-1:1 וסלרניטנה דרסה 0:4 את סמפדוריה.

פיורנטינה - נאפולי 0:0

בזמן שסוכנו של כריסטיאנו רונאלדו מנסה לשכנע את נאפולי לרכוש את הפורטוגלי, הפרטנופיי איבדו את מאזנם המושלם ואיבדו נקודות ראשונות העונה. ג'יאקומו רספאדורי וג'ובאני סימאונה עלו מהספסל להופעות בכורה במחצית השנייה, אבל קבוצתו של לוצ'יאני ספאלטי לא השכילה למצוא את הרשת מול הגנת פיורנטינה, שסיימה ב-0:0 שלישי השבוע אחרי שסיימה בתוצאה הנ"ל גם במחזור שעבר מול אמפולי ובמוקדמות הקונפרנס ליג נגד טוונטה בהולנד, תוצאה שהספיקה לה לשלב הבתים. חלוקת הנקודות משמעותה שנאפולי עדיין בפסגה, אבל בשוויון נקודות עם מילאן, לאציו, אטאלנטה, טורינו ורומא ואילו פיורנטינה עם 5 נקודות, שתיים פחות מהמוליכות.

טון קופמיינרס שחקן אטאלנטה חוגג שער. Alessandro Sabattini, GettyImages
עוד ניצחון חוץ לאטאלנטה. טון קופמיינרס/GettyImages, Alessandro Sabattini

ורונה - אטאלנטה 1:0

שנה שלישית ברציפות שהקבוצה מברגמו מנצחת בבנטגודי וכעת במאזנה שבע נקודות מתשע אפשריות. ורונה עדיין לא מוצאת עצמה העונה ומתקשה ללא ג'יו סימאונה שנמכר לנאפולי. אטאלנטה הייתה עדיפה והסתפקה בשער אחד של הקשר ההולנדי טון קופמיינרס בבעיטה מרחוק בדקה ה-50.

משחקים נוספים

סלרניטנה - סמפדוריה 0:4
לסלרניטנה: בולאי דיא (7), פדריקו בונאצולי (16), טוני וילהנה (50), אריק בוטהיים (76)

לצ'ה - אמפולי 1:1
ללצ'ה: גבריאל סטרפזה (40). לאמפולי: פביאנו פריסי (23)

המחזור הרביעי בסרייה א' ייפתח כבר ביום שלישי הקרוב, עם שלושה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully