וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אלברטו הפציץ לחיבורים, לאציו ניצחה 1:3 את אינטר

הרומאים הנחילו הפסד בכורה לנראזורי ועלו זמנית לפסגה. הקשר הספרדי הפגיז, גם פליפה אנדרסון ופדרו כבשו, לאוטרו מרטינס איזן זמנית. צפו בתקציר: אודינזה ניצחה 1:2 במונזה

תקציר: לאציו - אינטר 1:3/ספורט1

המחזור השלישי בליגה האיטלקית יצא לדרך כבר הערב (שישי) עם המשחק בין מונזה לאודינזה, כאשר אחריו הגיע ה-1:3 הנהדר של לאציו על אינטר באולימפיקו. ביום שבת ייערכו ארבעה משחקים נוספים כשבמוקד: יובנטוס תארח את רומא של מוריניו ומילאן תפגוש את בולוניה.

לאוטרו מרטינס, שחקן אינטר. Ivan Romano, GettyImages
כבר לא מושלמים, כבר לא בפסגה. לאוטרו מרטינס/GettyImages, Ivan Romano

לאציו - אינטר 1:3

פעם שנייה שסימונה אינזאגי פוגש את האקסית כמאמן של אינטר, פעם שנייה שהוא חוזר למילאנו ללא נקודות. הנראזורי היו אחת משלוש קבוצות בלבד שהגיעו למחזור השלישי במאזן מושלם, אך כבר ראו כיצד המאזן הזה מתערער כאשר פליפה אנדרסון נגח לרשת בדקה ה-40. לאוטרו מרטינס איזן בדקה ה-51 עם דחיקה לרשת, אך אז הגיע המחליף, לואיס אלברטו, ששלח בעיטה מטווח רחוק לחיבורים וקבע 1:2 בדקה ה-75. פדרו הוותיק, שבישל לאלברטו, סגר סיפור בדקה ה-86 והעלה את הקבוצה של מאוריציו סארי באופן זמני לפסגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני אודינזה חוגגים. Emilio Andreoli, GettyImages
מהפך. שחקני אודינזה חוגגים/GettyImages, Emilio Andreoli

צפו בתקציר ה-1:2 של אודינזה

תקציר: מונזה - אודינזה 2:1/ספורט1

מונזה - אודינזה 2:1

המארחת שבבעלות סילביו ברלוסקוני עלתה לסרייה א' לראשונה בתולדותיה וביצעה מספר החתמות שהיוו הצהרת כוונות רצינית, אך אחרי שלושה מחזורים הם עדיין בלי נקודה. אחרי שראו שער של ג'אנלוקה קפרארי נפסל בפתיחה עקב נבדל, אנדראה קולפאני נתן תקווה לאדומים כשקבע 0:1 בדקה ה-32. לצערה של המארחת, היתרון שלה החזיק מעמד ארבע דקות בלבד, ואז היה זה בטו שאיזן את התוצאה. פליקס אודוגי בן ה-19, שנמכר הקיץ לטוטנהאם והושאל מיידית בחזרה לאודינזה, השלים את המהפך בדקה ה-78 וסידר לקבוצתו ניצחון ראשון העונה.

פאולו דיבאלה, שחקן רומא. מאור אלקסלסי
מפגש ראשון מול האקסית. דיבאלה/מאור אלקסלסי

יובנטוס - רומא (שבת, 19:30)

מפגש מסקרן מאוד בין שתיים מהטוענות לכתר. אחרי עונה מאכזבת מאוד אשתקד, הגברת הזקנה פתחה את העונה עם ניצחון קל על ססואולו, אך נתקעה ב-0:0 מול סמפדוריה במחזור החולף. מאידך, רומא פתחה את העונה כמו שמוריניו אוהב עם שני ניצחונות קטנים של 0:1 מול קבוצות חלשות כמו סאלרניטנה וקרמונזה. פאולו דיבאלה יפתח בחוד מול האקסית, ממנה נפרד בדמעות בקיץ.

מילאן - בולוניה (שבת, 21:45)

האלופה פתחה את העונה בצורה משכנעת עם 2:4 על אודינזה, אך במחזור החולף סיימה ב-1:1 בברגאמו עם אטאלנטה וכעת יש לה משחק נוח על הנייר מול קבוצה חלשה. מילאן לא עשתה יותר מדי שינויים לעומת העונה שעברה. היא שמרה על רוב הנכסים שלה למעט קסייה שהלך לבארסה, כאשר מי שמוביל את החוד שלה בפתיחת העונה הוא דווקא אנטה רביץ.

seperator

משחקים נוספים:

קרמונזה - טורינו (שבת, 19:30)

ספציה - ססואולו (שבת, 21:45)

משחקי ראשון

ורונה - אטאלנטה
פיורנטינה - נאפולי
סאלרניטנה - סמפדוריה
לצ'ה - אמפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully