וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצות של פתח תקוה מושלמות, בני יהודה ניצלה בדקה ה-96

מכבי פתח תקוה גברה 0:1 על אחי נצרת והפועל פתח תקוה ניצחה 1:2 את יפו במחזור השני בלאומית, בעוד הכתומים חילצו 2:2 מראשון לציון שבעצמה ביצעה מהפך בתוך התוספת

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.8/ספורט1

המחזור השני בליגה הלאומית נפתח הערב (חמישי) עם דרמה גדולה בבלומפילד, שם בני יהודה חילצה 2:2 מהפועל ראשון לציון בדקה ה-96, אחרי שהאורחת הפכה בדקות 89 ו-93. מכבי פתח תקוה (0:1 ביתי על אחי נצרת) והפועל פתח תקוה (1:2 ברמלה על מכבי קביליו יפו) נותרו מושלמות.

שחקני בני יהודה חוגגים עם קארים אבובקאר. אודי ציטיאט
השווה בשניות האחרונות. קארים אבובקאר/אודי ציטיאט

מכבי פתח תקוה - מכבי אחי נצרת 0:1

זה לא הלך קל כמו במחזור הראשון, אבל היורדת מליגת העל נותרה מושלמת ודני עמוס עדיין ללא ספיגה. טל בן חיים, שחזר למכבי פתח תקוה אחרי עשור, קיבל את סרט הקפטן וכבש במחזור הראשון, עשה את זה גם הפעם עם פנדל בדקה ה-22. האורחת כמעט השוותה בפתיחת המחצית השנייה, אבל עמוס שמר על התוצאה והותיר אותה ללא שער העונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רז ברוכיאן שחקן הפועל ראשון לציון מאוכזב. אודי ציטיאט
הלם מוחלט בראשון לציון. רז ברוכיאן/אודי ציטיאט

מכבי קביליו יפו - הפועל פתח תקוה 2:1

שני הקהלים סיפקו אווירה נפלאה באצטדיון ברמלה, כאשר האורחת שוב הכריעה לקראת הסיום ונותרה מושלמת כמו יריבתה העירונית. כמו במחזור הראשון, עידן שמש שוב כבש מקרוב אחרי מהלך טוב של רז שטיין בדקה ה-32, אבל הפעם גם נפצע והוחלף. יפו הגיבה עם עוד שער ענק תוצרת מתן בית יעקב, שהשתחרר בצד שמאל והפציץ בימין למשקוף ופנימה בדקה ה-69. עופר טסלפפה שלח למגרש את ירדן כהן והמחליף דאג לשלוש נקודות בדקה ה-84, כשדייק מהנקודה הלבנה אחרי שמתן פלג הוכשל ברחבה על ידי ניקו לסדמן.

אלירן עטר שחקן בני יהודה חוגג שער. אודי ציטיאט
שער ראשון העונה. אלירן עטר/אודי ציטיאט

בני יהודה - הפועל ראשון לציון 2:2

קרב הכתומות סיפק דרמה אדירה, כאשר האורחת הפכה בתוספת הזמן ובדקה ה-96 ספגה שוויון מתסכל. עד הדקה ה-64 התוצאה עוד הייתה מאופסת, ואז עלא ג'אפר הוציא כדור רוחב מצד ימין לעבר אלירן עטר, שבסיבוב בעט חלש בימין בדקה ה-64 והכניע מ-15 מטרים את אביחי דהן שהגיב באיחור. אורי גוטמן חשב שיש לו ניצחון ראשון, אבל דקה לסיום הכין מוחמד במבה למחליף אילי טמם ובתוספת הזמן עקץ יובל ששון, עוד מחליף, בסיומה של מתפרצת קטלנית. נגמר? לא מבחינת קארים אבובקאר, שידע לנצל טעות קשה בהגנה והשווה עמוק בתוך התוספת. נקודה ראשונה לכל קבוצה.

עמיר נוסבאום מאמן הפועל ראשון לציון. אודי ציטיאט
איך זה ברח לראשון לציון? עמיר נוסבאום/אודי ציטיאט

הפועל אום אל פאחם - הפועל עכו 1:1

עוד אכזבה למוטי איוניר, שאחרי הפסד 2:0 בעפולה הסתפק בנקודה ביתית במשחק שנערך בעכו. זאהי אחמד העניק לאורחת יתרון בדקה ה-47 אחרי כדור חופשי, אבל בחלוף דקה איזן הקולומביאני סבסטיאן ולאסקס בשער נאה. נקודת בכורה לכל צד.

אביב סלם שחקן בני יהודה. אודי ציטיאט
מתוסכל אחרי החמצה. אביב סלם/אודי ציטיאט

הפועל אדומים אשדוד - הפועל ניר רמת השרון 0:0

דוד רביבו עדיין מחכה לראות שער ראשון כמאמן, כשאחרי התיקו המאופס בעילוט קבוצתו סיימה ב-0:0 גם בבית. מידן כהן ערך הופעת בכורה במדי אדומים אשדוד וגם צ'יקו אופואדו ניסה לכבוש, אבל השער של פורז ולקוביץ' נותר נקי מחזור שני ברציפות. רמת השרון עם ארבע נקודות, אחרי שהפתיעה את בני יהודה ביום שני.

משחקי יום שני:

מ.ס. כפר קאסם - הפועל עפולה
הפועל כפר סבא - הפועל רמת גן
עירוני טבריה - הפועל נוף הגליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully