וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פריז סן ז'רמן רצתה למכור את ניימאר, אף אחד לא רצה אותו"

קשר העבר ז'רום רוטן טוען: "יבוא היום בו הוא יופיע לאימון אחרי שהלך לישון בחמש בבוקר בגלל טורניר פוקר. אמבפה לא ביקש שיעזוב"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.8/ספורט1

ה-1:7 המהפנט של פריז סן ז'רמן על ליל השכיח במעט את הסכסוך המתוקשר בין ניימאר וקיליאן אמבפה, אולם יש שמשוכנעים שהאגואים הגדולים שוב יצוצו בהמשך העונה. שחקן העבר ז'רום רוטן, המשמש כיום כפרשן, שפך קצת אור על הנושא.

"כרגע, לפי כריסטוף גאלטייה, ניימאר עושה הכל מושלם באימונים, אבל יגיע היום בו הוא יופיע הפוך לאימון, כי הלך לישון בחמש בבוקר אחרי טורניר פוקר והוא הולך להחמיץ משחק כלשהו", אמר קשר העבר, שביקר את הברזילאי מספר פעמים בעבר.

רוטן הוסיף ואמר: "אמבפה לא ביקש שניימאר יעזוב, בהתחשב במה שאנחנו יודעים עליו, הוא אף פעם לא היה מבקש דבר כזה. הוא פשוט רצה פרויקט ספורטיבי אחר ובגלל זה לקח לו הרבה זמן להאריך את חוזהו. כשהם הצליחו למכור לו את החזון החדש שלהם, הקטארים אמרו לו שזה יהיה ללא ניימאר, בגלל סיבות כאלה ואחרות. אחרי 15 יום לניימאר לא היו הצעות, אף אחד לא רצה אותו, ולמרות שפריז רצתה למכור אותו, אף אחד לא רצה אותו".

קיליאן אמבפה עם ניימאר שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים. DENIS CHARLET/AFP, GettyImages
כרגע הכל נראה מושלם. ניימאר ואמבפה/GettyImages, DENIS CHARLET/AFP

לפי "ל'אקיפ", מי שעוזר לגאלטייה לעשות סדר במועדון הוא סרחיו ראמוס. "הוא בעל הברית המושלם עבור המאמן", נכתב. "הוא מנהיג שמסוגל להעביר גם לאמבפה וגם לניימאר את אותם המסרים של המאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully