וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אירופה צריכה להיזהר": בצרפת מתריעים אחרי הקונצרט של פ.ס.ז'

שלושת הכוכבים "אפילו יורדים להגנה", ניימאר פורח אחרי ה"סטירה לאגו" וגאלטייה מרוצה מה-1:7 על ליל: "היו המון חיוכים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.8/ספורט1

בתקשורת הצרפתית מנסים לעכל את ה-1:7 המוחץ שהנחילה אמש (ראשון) האלופה המכהנת פריז סן ז'רמן לליל - האלופה משנת 2021. קיליאן אמבפה וניימאר נראו כמי ששמו מאחור את הלכלוכים מאחורי הקלעים והעניקו משחק לפנתיאון. הקפטן כבש שלושער, כאשר שערו הראשון נכבש כעבור 8 שניות והיווה השוואת השיא הצרפתי. הברזילאי בישל שניים משעריו של אמבפה והוסיף עוד צמד משלו בדרך לחגיגה גדולה של הקבוצה של כריסטוף גאלטייה, והשפלה מבחינת המארחת.

אמנם מדובר רק בשלושת המחזורים הראשונים של העונה, אך המספרים של כוכבי פריז סן ז'רמן מתחילים להיראות מפלצתיים כבר עכשיו. ניימאר מוליך את טבלת מלך השערים של הליגה עם חמישה, לצד שישה בישולים, והפך לשחקן הראשון בליגה הצרפתית במאה ה-21 שמעורב ב-11 שערים בשלב זה של העונה. "כל מה שניימאר שמע סביבו היווה כמו סטירה לאגו שלו", ניתח אחד מפרשני "RMC" את הסיבות לשדרוג של הברזילאי, שרחוק שמונה שערים מהשוואת מאזנו בכל העונה שעברה.

קיליאן אמבפה עם ניימאר שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים. DENIS CHARLET/AFP, GettyImages
הניחו את הלכלוכים בצד. ניימאר ואמבפה/GettyImages, DENIS CHARLET/AFP

אמבפה סופר כבר ארבעה שערים, שהופכים אותו לשחקן הראשון בחמש הליגות הבכירות שמגיע ל-30 כיבושים ב-2022 בקבוצה ובנבחרת יחדיו. במקום השלישי ניצב ליאונל מסי, לצד שלושה שחקנים נוספים שכבשו שלושה שערים כל אחד. בסך הכל, 12 שערים לשלושת הכוכבים של האלופה בחלוף שלושה מחזורים.

"פריז סן ז'רמן יצאה לטיול מהנה מול ליל", הייתה הכותרת בל'אקיפ, וזו בהחלט תיארה את מה שהתרחש על כר הדשא אתמול. שחקן העבר תיירי הנרי התמוגג בעמדתו כפרשן בהווה: "מה שמעניין באמת, זה מה שמסי, ניימאר ואמבפה עושים כשהכדור לא אצלם. וגם ביתרון 1:7, הם תמיד יורדים להגנה! אם זה יימשך ככה, צרפת צריכה להיזהר וגם אירופה כולה. כשאני רואה קבוצה כזאת, זה עושה לי חשק לשחק. זה מדבק, הייתה כימיה אמיתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ליאונל מסי עם ניימאר שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים. DENIS CHARLET/AFP, GettyImages
הרבה חיוכים בקרב כוכבי פ.ס.ז'. מסי וניימאר/GettyImages, DENIS CHARLET/AFP

המאמן כריסטוף גאלטייה היה מרוצה משלושת הכוכבים הבכירים שלו: "הנוכחות של קיליאן השפיעה אחרת על ההתקפה. אנחנו מנסים למצוא את האיזון הכי טוב, הם שיחקו ככה גם במערך אחר בעונה שעברה. גם כשהתוצאה הייתה גבוהה הם המשיכו לרוץ מהר להגנה, היו המון שיתופי פעולה בין שלושתם, המון חיוכים. אהבתי את הנכונות שלהם לשחק אחד עבור השני".

גאלטייה הוסיף מסר שעשוי להתפרש כרמז לניימאר ואמבפה, אחרי מבול הדיווחים על מתיחות ביניהם בשבוע החולף: "חשוב שכולם יהיו מעורבים. שחקנים צריכים לדעת לוותר כדי לאפשר לחבריהם להתקיים. יש כאן שחקנים שמרגישים צורך לסגור חשבון מהעונה שעברה. הקבוצה צריכה לדעת להתקיים ביחד, אנחנו צריכים שחקנים שמחים ומחויבים בחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully