וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה כבש שלושער ב-1:7 של פ.ס.ז' והשווה את השער המהיר בתולדות הליגה

הצרפתי החל בחגיגה אחרי שמונה שניות, ניימאר בישל לו פעמיים וגם כבש צמד משלו מול ליל האומללה. לפני הגומלין מול מכבי תל אביב: ניס הפסידה ב-9 שחקנים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.8/ספורט1

המחזור השלישי בצרפת הגיע הערב (ראשון) לסיומו כאשר האלופה פריז סן ז'רמן מחצה 1:7 את האלופה הקודמת ליל, עם שלושער של קיליאן אמבפה (כולל השוואת השער המהיר בתולדות הליגה), צמד ושני בישולים של ניימאר וגם שער ובישול של ליאו מסי. ניס שתארח בחמישי את מכבי תל אביב, הפסידה 1:0 לקלרמון והיא עדיין ללא ניצחון. ריימס השיגה נקודת בכורה.

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן חוגג עם סרחיו ראמוס. רויטרס
כבר במהלך הראשון. קיליאן אמבפה חוגג עם סרחיו ראמוס/רויטרס

ליל - פריז סן ז'רמן 7:1

חצי שנה אחרי שניצחה 1:5 וציינה את ניצחון השיא שלה בליל, פריז סן ז'רמן שיפרה את השיא בשני שערים נוספים והמשיכה בפתיחת העונה הדורסנית שלה. זה התחיל כבר אחרי שמונה שניות, כשקיליאן אמבפה השווה שיא היסטורי של השער המהיר בתולדות הליגה. הכוכב הצרפתי קיבל כדור מליאונל מסי במהלך הראשון של המשחק והקפיץ מעל השוער לאו ז'ארדים אל הרשת תוך שמונה שניות - בדיוק כמו השיא של מישל ריו, שהבקיע שער מרהיב לזכות קון לרשת קאן בפברואר 1992.

החגיגה של פ.ס.ז' נמשכה בדקה ה-27, כאשר המגן השמאלי נונו מנדס הכין למסי שסיים בימין. ניימאר הכין לאשרף חכימי בדקה ה-39 ואחרי ארבע דקות מסי בישל בעזרת ההגנה, הפעם לניימאר שהפך לראשון בתולדות המועדון שמבקיע ארבעה שערים בשלושת מחזורי הפתיחה. הברזילאי לא עצר פה והשלים צמד בדקה ה-53, כשמנגד ג'ונתן במבה צימק בחלוף דקה. הקונצרט נמשך עם בישול של ניימאר לאמבפה בדקה ה-67, במהלך שאולי ירגיע את המתח בין השניים. הסיפור חזר על עצמו גם שלוש דקות לסיום, כשניימאר שלח את אמבפה שלא התקשה להשלים שלושער מול האין-הגנה של המארחת. הצרפתי הגיע לארבעה שערי ליגה, בעוד הברזילאי עם חמישה לצד שישה בישולים. כריסטוף גאלטייה, שהוביל את ליל לאליפות ובעונה שעברה הביס אותה 0:4 עם ניס במחזור השני, חגג שוב באצטדיון פייר מורואה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ליאונל מסי עם ניימאר שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים. DENIS CHARLET/AFP, GettyImages
נהנים מכל רגע. ליאונל מסי עם ניימאר/GettyImages, DENIS CHARLET/AFP

השער מ-1992 אליו השתווה אמבפה

ארון ראמזי (מימין) עם אמין גואירי שחקני ניס מאוכזבים. JEFF PACHOUD / AFP, GettyImages
ניס בהלם. ארון ראמזי עם אמין גואירי/GettyImages, JEFF PACHOUD / AFP

קלרמון - ניס 0:1

פתיחת העונה הרעה של ניס נמשכה עם הפסד בקלרמון והיא עדיין ללא ניצחון ב-2022/23. לוסיאן פאבר ביצע חמישה שינויים לעומת ההרכב שהפסיד למכבי תל אביב, השאיר על הספסל את אנדי דלור וראה את אמין גואירי נעצר בקורה כבר בדקה השלישית. אלא ששלוש דקות לאחר מכן, סייף-עדין חאווי הכניע את קספר שמייכל וקלרמון ידעה לשמור על היתרון גם לאחר שארון ראמזי ודלור עלו מהספסל. הצרות של ניס רק גברו עם אדום ישיר של מריו למינה בדקה ה-80, ואחרי שתי דקות גם הבלם ז'אן-קלר טודיבו הורחק בצהוב שני. העיסוק בחלון גובה מחיר כבד מבחינת ניס והופך כעת את הגומלין מול מכבי תל אביב למשמעותי עוד יותר.

סייף-עדין חאווי שחקן קלרמון חוגג שער. JEFF PACHOUD / AFP, GettyImages
השער המוקדם שלו הספיק לקלרמון. סייף-עדין חאווי/GettyImages, JEFF PACHOUD / AFP

שטרסבורג - ריימס 1:1

פולארין באלוגון, החלוץ הצעיר המושאל מארסנל, הפך לשחקן ריימס הראשון מאז ז'אק ורן באוגוסט 1975 שמוצא את הרשת בשלושת משחקיו הראשונים. האנגלי בן ה-21 השווה בדקה ה-84 והעניק לאוסקר גרסיה נקודה ראשונה העונה, וגם מצבה של שטרסבורג, שהובילה משער של הבלם אלכסנדר ג'יקו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, לא מזהיר עם שתי נקודות עד כה.

פולארין באלוגון שחקן ריימס לפני דימיטרי ליינאר שחקן שטרסבורג. Frederick FLORIN / AFP, GettyImages
הציל את ריימס. פולארין באלוגון/GettyImages, Frederick FLORIN / AFP

משחקים נוספים

ראן - אנז'ה 1:2
לראן: מרטן טרייה (18), ארתור תיאט (62). לאנז'ה: מונעים אל אידריסי (57), תומא מנגאני החמיץ פנדל (45)

אנז'ה - ברסט 3:1
לאנז'ה: סופיאן בופאל (70). לברסט: ז'רמי לה דוארון (10 ו-38). אשרף דארי (65)

מונפלייה - אוקזר 2:1
למונפלייה: ממאדו סאקו (39). לאוקזר: נונו דה קוסטה (70), מתיאס אוטרה (75 בפנדל). הורחקו ממונפלייה: חליל פיאד (46), טז'י סבאנייה (90+4). הורחקו מאוקזר: אמבאיי ניאנג (51), נונו דה קוסטה (88)

טולוז - לוריין 2:2
לטולוז: רפאל רטאו (31), תייס דאלינגה (64). ללוריין: ארמן לוריינטה (2), איברהימה קונה (80 בפנדל)

תוצאות סוף השבוע:

ליון - טרואה 1:4
מונאקו - לאנס 4:1
מארסיי - נאנט 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully