וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי דלור נזכר: שיחת השירותים ששלחה את ניס לאירופה

במחזור הסיום של העונה שעברה, מצאה עצמה יריבת מכבי תל אביב בפיגור 2:0 מול ריימס. "גאלטייה התחיל להשתין לידי, קרץ לי ואמר, 'אתה הולך לשנות את המשחק", אמר החלוץ. זה נגמר עם שלושער, 2:3 וכרטיס לאירופה

תקציר: אריס סלוניקי - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

משוכה גדולה מאוד מצפה הערב (חמישי, 20:00, ספורט2) למכבי תל אביב בשלב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג. הצהובים יפגשו את ניס החזקה, שהגיעה ארצה בסגל מלא הכולל גם את שחקניה האלג'יראים. אחד מהם הוא אנדי דלור, מכוכבי הקבוצה, שכבש אשתקד 18 שערים בכל המסגרות, ואף אחד מהם לא חשוב כמו אלה שכבש במחזור האחרון של העונה שעברה.

עם הירידה לחדרי ההלבשה במחצית של מחזור הסיום, מצאה עצמה ניס בפיגור של 2:0 מול ריימס, ובידיעה שהפסד עלול לעלות לה בכרטיס לאירופה. אנדי דלור ניגש להטיל את מימיו, ולפתע נתפס על ידי המאמן כריסטוף גאלטייה. "הוא אחז בי בזמן שהשתנתי", סיפר ל"ל'אקיפ". "הוא ניגש אלי ולעס מסטיק, אהבתי כשהוא עושה את זה, עם המבט הרגיל הזה שלו. הוא התחיל להשתין לידי, הסתכל עלי, קרץ ואמר: 'אנדי, אל תרים ידיםי, זה עוד לא גמור. אני בטוח בזה. אני מרגיש שאתה הולך לעשות משהו. אתה הולך לשנות את המשחק".

ואכן, כך היה: בדקה ה-75 צימק דלור ל-2:1 מהנקודה הלבנה. שתי דקות לאחר מכן השווה ל-2:2 והשלים צמד, ואז, בדקה ה-82, השלים שלושער גדול תוך שבע דקות. זה נגמר ב-2:3 לניס, שעקפה את שטרסבורג, סיימה במקום החמישי והשיגה את הכרטיס האחרון לאירופה.

מאמן ניס ב-2021 כריסטוף גאלטייה לצד אנדי דלור. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
מיקום לא שגרתי לשיחת מוטיבציה. גאלטייה ודלור, אשתקד/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

"אם המשחק היה נמשך עוד רבע שעה, הייתי כובש חמישייה", אמר דלור. מכבי תל אביב תקווה שהערב, הסיפור יהיה אחר לגמרי.

  • עוד באותו נושא:
  • ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully