וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניס הודיעה: הכוכבים האלג'יראים בסגל למשחק נגד מכבי תל אביב

לוסיאן פאברה פרסם את רשימת 23 השחקנים שיגיעו לישראל ובה נכללים דלור, גואירי ואטאל. גם שמייכל וראמזי צפויים לשחק בבלומפילד

תקציר: אריס סלוניקי - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב קיבלה ככל הנראה את ההגרלה הקשה ביותר בפלייאוף הקונפרנס ליג והיא תתמודד על העלייה לשלב הבתים מול ניס, ואם בקריית שלום היו מי שקיוו שהצרפתים יגיעו למפגש הראשון בישראל ללא מספר כוכבים, כעת פורסם הסגל של לוסיאן פאברה והתברר כי גם הכוכבים האלג'יראים יגיעו ארצה.

מיד לאחר שמכבי תל אביב חלפה על פני אריס סלוניקי היוונית בסיבוב המוקדמות השלישי, עלו תהיות רבות בכל הנוגע ללא פחות משבעה שחקני ניס, כולם אלג'יראים שמקרי עבר מלמדים שמרביתם מסרבים להגיע לישראל.

בין השבעה נמצאים גם שניים מהכוכבים של ניס, אנדי דלור (שגם משחק בנבחרת אלג'יריה באופן קבוע) שכבש בעונה שעברה 18 שערים בכל המסגרות, ואמין גואירי שכבש 12, שני המבקיעים המובילים של הקבוצה בעונה שעברה - אלא שהם יגיעו לישראל כרגיל, כמו גם בילאל ברהימי, יוסף אטאל ובדרדרין בואנאני. מבין כל שבעת האלג'יראים, לא יגיע ארצה רק הקשר הישאם בודאווי שנעדר בעקבות פציעה ביום ראשון בליגה נגד שטרסבורג ועל כן אינו נכלל ברשימת 23 שחקני הסגל למפגש ראשון.

בין 23 שחקני הסגל ברשימה של לוסיאן פאברה שיגיעו למפגש ביום חמישי נגד מכבי תל אביב (20:00, ספורט2), נכללים גם השוער קספר שמייכל וארון ראמזי, שני המצטרפים החדשים שהגיעו מלסטר ומיובנטוס בהתאמה. בסגל נכלל גם אקס ברצלונה, הבלם ז'אן קלייר טודיבו. לעומתם, קספר דולברג עדיין פצוע ולא ישחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully