וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגיע לישראל ללא שני הכובשים המצטיינים? האלג'יראים של ניס בדילמה

ספורטאים אלג'יראים מרבים לאחרונה להחרים את ישראל. כעת שבעת השחקנים של יריבת מכבי תל אביב יכריעו אם להגיע למשחק בחמישי

תקציר: אריס סלוניקי - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב חולמת להפתיע את ניס בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, וייתכן שהיא תקבל סיוע בלתי צפוי, לפחות במשחק הראשון בבלומפילד: הסגל של הקבוצה הצרפתית כולל לא פחות משבעה שחקנים אלג'יראים, שיצטרכו להכריע אם הם מצטרפים לנסיעה לישראל או נמנעים ממנה מסיבות פוליטיות.

בשנים האחרונות יותר ויותר ספורטאים אלג'יראים מחרימים את ישראל. זכור במיוחד המקרה של פתחי נורין, שפרש מאולימפיאדת טוקיו כדי לא לפגוש את טוהר בוטבול. נורין ספג עונש כבד והורחק על ידי איגוד הג'ודו העולמי לעשר שנים, בפרשה שהייתה מתוקשרת למדי בעולם הערבי. נורין הוא כמובן לא היחיד. רק לפני שלושה שבועות סירב הבלם האלג'יראי אחמד טובה להגיע לישראל עם בשאקשהיר למשחק נגד מכבי נתניה.

שחקני ניס אנדי דלור, אמין גואירי. Jean Catuffe, GettyImages
יגיעו לישראל? אנדי דלור ואמין גואירי/GettyImages, Jean Catuffe

עדיין לא ברור האם האלג'יראים של ניס ינהגו בצורה דומה לקראת המשחק הראשון בבלומפילד ביום חמישי, אבל אם שבעתם או חלקם ייעדרו מהמשחק, זה עשוי להקשות על הצרפתים. שניים מהאלג'יראים שמשחקים בקבוצה הם גם הכובשים המצטיינים של הקבוצה בעונה שעברה: אנדי דלור (שגם משחק בנבחרת אלג'יריה באופן קבוע) שכבש בעונה שעברה 18 שערים בכל המסגרות, ואמין גואירי שכבש 12.

החלוץ המחליף בילאל ברהימי הוא עוד שחקן שמקבל דקות בקבוצה ועלול להיות חסר לה בתל אביב, וכך גם הקשר הישאם בודאווי. השוער השלישי טדי הולהנדי, המגן הימני יוסף אטאל והקשר ההתקפי בן ה-17 בדרדרין בואנאני פחות משמעותיים, אבל חסרונם עלול לפגוע ביתרון העומק שאמור להיות למאמן לוסיאן פאבר.

כך או כך, עדיין מוקדם לדעת איזה סגל תעמיד ניס למשחק בישראל בהתחשב בעובדה ששלושה ימים אחריו היא תתארח אצל קלרמון במסגרת הליגה הצרפתית, שנמצאת עבורה בעדיפות עליונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully