וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "עבדתי עם שחקנים גדולים, אבל זהבי הוא כוכב אמיתי"

מאמן מכבי תל אביב שפע על החלוץ: "לא ראיתי דבר כזה לפני כן, הוא נראה ככה גם באימונים". הכירו את היריבה הבאה, ניס הצרפתית

תקציר: אריס סלוניקי - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

במכבי תל אביב חגגו הערב בתום משחק מורט עצבים, בו הצליחה החבורה של איביץ' להשיג את המטרה ולעלות לשלב הפלייאוף במוקדמות הקונפרנס ליג. למרות הפסד 2:1 לאריס סלוניקי במשחק הגומלין, הניצחון 0:2 מהמשחק הראשון בארץ סידר לצהובים 2:3 על היוונים בסיכום הכללי בדרך למפגש עם ניס הצרפתית בשלב הבא.

האורחת נקלעה לפיגור לאחר מהומה גדולה שהסתיימה בהרחקה של דן גלזר (לא ישחק במשחק הראשון בפלייאוף) ופנדל לטובת אריס אותו שלח אנדרה גריי פנימה (60). כמו במשחק הראשון, ערן זהבי נכנס כמחליף בדקה ה-66 וכבש תוך שמונה דקות. היוונים לא ויתרו ודוקורה קבע 1:2 לטובתם וסידר מותחן גדול, בו החבורה של ולאדן איביץ' הצליחה לעמוד ולצאת עם הכרטיס לשלב הבא.

"עבדתי בקריירה שלי עם הרבה שחקנים גדולים, אבל זהבי הוא כוכב אמיתי", אמר איביץ' בסיום, "כל הדברים שהוא השיג הגיעו בזכות המקצוענות שלו. לא ראיתי דבר כזה לפני כן ובאימונים הוא נראה אותו דבר. אני מאוד שמח שהוא משחק בקבוצה שלי".

אגב זהבי, גם בתקשורת היוונית החמיאו וכתבו: "אריס נלחמה כמו חיה, אבל הקלאסה של זהבי שוב אמרה את דברה".

על המשחק אמר המאמן: "אריס הראתה שיש לה איכות בכל חלק במגרש, אבל אני חושב שהגיע לנו לעלות שלב. גם הערב יכולנו לנצח. היום התחזקנו כקבוצה והראינו את זה כשהיינו ב-10 שחקנים, בפיגור בתוצאה, במשחק חוץ קשה".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי כובש נגד אריס סלוניקי. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"הקלאסה של זהבי שוב אמרה את דברה". זהבי כובש/אתר רשמי, מכבי תל אביב

הכירו את ניס

האצטדיון: אליאנץ ריביירה המודרני נחנך בספטמבר 2013, אירח ארבעה משחקים ביורו 2016 שנערך בצרפת ובו נערכים גם משחקי רוגבי ואירועי מוזיקה. הוא מכיל 36,178 מקומות.

האוהדים: הקהל של ניס נחשב חם מאוד והיה מעורב באירועים אלימים במשחקי הדרבי מול מארסיי בעונה שעברה ובשנים קודמות. ממוצע הצופים בליגה בעונה שעברה עמד על 16,077.

העונה הנוכחית: ניס סיימה את העונה הקודמת במקום החמישי, מרחק שלוש נקודות מהכרטיס לליגת האלופות ופספסה רק בגלל הפרש שערים את המקום בליגה האירופית, כשבנוסף הפסידה בגמר הגביע לנאנט. את העונה הזו החלה עם 1:1 בטולוז, כאשר המצטרף הטרי ארון ראמזי נכנס כמחליף וכבש תוך דקה.

המאמן: לוסיאן פאבר, שהוביל את ניס למקום השלישי ולמוקדמות ליגת האלופות ב-2016/17 עם מריו באלוטלי (העונה הכי טובה מאז הסגנות ב-1976), חזר לקדנציה שנייה במקום כריסטוף גאלטייה שעבר לאמן את פריז סן ז'רמן. בין הקדנציות אימן השוויצרי בן ה-64 במשך שנתיים את בורוסיה דורטמונד ולפני כן את הרטה ברלין ובורוסיה מנשנגלדבאך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני ניס חוגגים עם ארון ראמזי. LIONEL BONAVENTURE/AFP, GettyImages
הרבה כסף ושמות גדולים. ארון ראמזי חוגג עם חבריו לניס/GettyImages, LIONEL BONAVENTURE/AFP

הכוכבים: לניס יש הרבה כסף מאז הגעתו של המיליארדר הבריטי סר ג'ים רטקליף ובקיץ הנוכחי הגיע חוץ מראמזי גם קספר שמייכל כחיזוק בעל שם. כסף רב שולם על הצעירים אלכסי בקה בקה ומאתיה ויטי ואת ההתקפה ממשיכים להוביל אמין גואירי ואנדי דלור. דאנטה הברזילאי בן ה-38 הוא מנהיג ההגנה ולצדו אקס ברצלונה ז'אן-קלר טודיבו בן ה-22.

ההיסטוריה: כל ארבע האליפויות של ניס היו בשנות ה-50', כשהתואר האחרון היה הגביע השלישי ב-1997, בעונה בה גם ירדה לליגת המשנה.

הקשר הישראלי: ניס פגשה את הפועל באר שבע פעמיים בבתי הליגה האירופית לפני שנתיים, כשניצחה 0:1 בבית והפסידה באותה תוצאה בטרנר בעקבות שער של רותם חטואל. קשר מוקדם יותר היה עם אלון מזרחי, ששיחק בקבוצה כשהייתה בליגה השנייה ב-1999.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully