וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "מצפים לצרף שניים-שלושה שחקנים בימים הקרובים"

לפני משחק הפלייאוף מול ניס (ה', 20:00, ספורט2), מאמן מכבי תל אביב שוב התייחס לנושא הרכש והוסיף: "שמח שדור פרץ איתנו, מחר זה מוקדם מדי עבורו". ייני: "כבר השגנו בעבר תוצאות טובות נגד קבוצות עדיפות". מאמן ניס: "מכבי תל אביב קבוצה מצוינת"

תקציר: אריס סלוניקי - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

משוכה אחת מפרידה בין מכבי תל אביב להעפלה אל שלב הבתים של הקונפרנס ליג עונה שנייה ברציפות, אבל מדובר במשוכה גבוהה במיוחד בדמות ניס הצרפתית. מחר (חמישי, 20:00 ספורט) יארחו הצהובים את הקבוצה מהריביירה, ולקראת המפגש התייצב היום המאמן ולאדן איביץ' למסיבת העיתונאים המסורתית, כשלצדו הקפטן שרן ייני.

המאמן ולאדן איביץ' אמר בפתח דבריו: "נפגוש יריבה חזקה עם שחקנים מעולים, קבוצה מאחת מחמש הליגות הטובות בעולם וכמובן שאנחנו מכבדים אותם, אבל גם לנו יש סגל טוב ואנחנו משחקים בבית. נעשה את הכל כדי לנצח, אנחנו רוצים להילחם ולהיות בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. אנחנו יודעים שזה לא יהיה קל, אבל גם במשחקים הקודמים היו לנו משימות לא פשוטות".

על כך שמכבי תל אביב תשחק נגד בני ריינה בין המשחקים באירופה: "הליגה מתחילה תמיד בתקופה הזו ואנחנו יודעים שהגעה לשלב הפלייאוף משמעותה שיש משחק ליגה בין המפגשים. זה טבעי ויש לנו סגל רחב מאוד. אנחנו עוד מצפים לצרף שניים-שלושה שחקנים בימים הקרובים ואחרים יעזבו, אבל יש לנו סגל מספיק חזק שאנחנו מאמינים שיכול לשחק בליגה וגם בשלב בתים אירופי".

צפו בתמונות מאימון מכבי תל אביב

ערן זהבי עם שרן ייני/אודי ציטיאט

על דור פרץ: "שוחחתי עם דור ואני שמח שהוא איתנו. הוא שחקן איכותי ובחור מצוין, אחד שעובד קשה. הוא עבד קשה בחודש האחרון עם מאמן כושר, אבל זה לא כמו להתאמן במסגרת קבוצתית ואני מאמין שהוא יצטרף בקרוב. לגבי מחר זה עוד מוקדם מדי, אבל אולי למשחק ביום ראשון (נגד בני ריינה, ר.ב)".

באשר לחסרונו של דן גלזר המורחק, איביץ' הוסיף: "נצטרך לדעת לשחק עם השחקנים שיש לנו. כולם יודעים כמה העמדה הזו חשובה, אבל עלינו להיות מוכנים עם השחקנים שעומדים לרשותנו ואני בטוח שהם יעשו את הטוב ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים. אודי ציטיאט
עדיין לא בונה על פרץ. ולאדן איביץ'/אודי ציטיאט

ייני אמר: "אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו שאנחנו יכולים להתקדם ולעלות למפעלים האירופיים. לגבי המשחק ביוון, היה כיף. כשאסיים את הקריירה ואצא עם חוויות, המשחק באריס הוא כזה שאזכור. הטירוף יוצא דופן. שמח שהצלחנו כקבוצה לעבור משחק שהתפתח בצורה קשה ועשינו את העבודה. יש הרבה דברים שמפתחים אופי בניצחונות גדולים. כשמצליחים לעבור זה עושה טוב פסיכולוגית".

על הסיכויים נגד ניס: "לא נוטה להעריך סיכויים, גם אם היינו באים כפייבוריטים. המפעלים האירופיים תמיד קשים וזה יהיה כך לשתי הקבוצות. כמובן שהם עם סגל מצוין שאולי שווה יותר מקונפרנס ליג, אבל בעבר מכבי תל אביב עשתה תוצאות טובות נגד קבוצות טובות יותר, אני מקווה שגם אנחנו נצליח מחר. אנחנו יכולים להתחייב שניתן את הכל. בספורט לא תמיד הפייבוריטית מנצחת ואנחנו מאמינים בעצמנו. כולנו רוצים להשתתף בקמפיין אירופי, גם הם וגם אנחנו".

הצורך לכבוש: "אני חושב שבכל משחק אנחנו חייבים לכבוש. צריכים לעשות תוצאה טובה פה. אף אחד לא יודע מה יהיה, אנחנו רק יכולים לבוא מחויבים ולטרוף את המגרש. היו לנו משחקים כאלה, הקהל מתחיל להיכנס לעניינים ומייצר אווירה טובה. אנחנו נהנים מזה מאוד".

על חזרת דור פרץ: "כל אחד חוזר לארץ מהסיבות שלו. חזרה לא אומרת שהחלום שלו הסתיים, גם ערן זהבי חזר אחרי שנה וחצי ותראו לאן הוא הגיע אחרי זה. לי היו סיבות לחזור, נהניתי בהולנד ושיחקתי הרבה, אבל חזרתי מסיבות אחרות. אנחנו רוצים שהישראלים יוכיחו את עצמם וכך גם נעלה את הרמה שלנו, אבל אני לא נכנס לסיבות של דור".

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, שרן ייני, ניר ביטון, אנריק סבוריט, מתן חוזז, יוריס ואן אובריים, אייל גולסה, גבי קניקובסקי, ברנדלי קובאס, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

ניס נחתה בישראל בשעות הצהריים עם סגל מלא, כולל החלוצים אמין גואירי ואנדי דלור. עבור האחרון, כבר בן 31, מדובר בהופעת בכורה בגביעי אירופה והוא לא הסתיר את התרגשותו ואת רצונו לפתוח מחר בבלומפילד. פרט לכך, במועדון עסקו בעיקר בעובדה שהמשחק מחר לא ישודר בצרפת נכון לעכשיו והביעו תקווה כי יימצא פתרון. הקבוצה סיימה את שני משחקי הליגה הראשונים שלה ב-1:1 ומחפשת ניצחון בכורה העונה.

המאמן לוסיאן פאבר אמר במסיבת העיתונאים: "קשה להגיד שאנחנו פייבוריטים. כמובן שהעובדה שאנחנו מגיעים מהליגה הצרפתית וזה הגיוני שנהיה פייבוריטים, אבל ראיתי את מכבי תל אביב מול אריס וזו קבוצה מצוינת. יש לה שחקנים טובים. זה חשוב מאוד עבורנו להתקדם לשלב הבתים, זו אחת המטרות של ניס העונה. ההרכב? יהיו 4-5 שינויים".

הקפטן דאנטה הוסיף: "השלכות על העונה? אנחנו צריכים להתרכז קודם במשחק הזה, יש לנו שאיפות גדולות לעבור לשלב הבא ולשים את ניס על המפה גם באירופה. אנחנו עובדים קשה כדי להשיג את זה. ישראל יפה, אשמח לחזור לכאן לביקור עם המשפחה".

הרכב משוער: קספר שמייכל, יוסף עטאל, ז'אן-קלר טודיבו, דאנטה, מלווין באר, אלכסי בקה בקה, מריו למינה, רארש איליה, קלווין סטנגס, אמין גואירי, אנדי דלור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully