וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתבודד, מנופף בידיים ומתווכח: המתיחות סביב רונאלדו ביונייטד

באנגליה פורסמו פרטים חדשים על התנהלותו של הכוכב המתוסכל, ש"זוכה ליחס מפנק" יותר מחבריו לקבוצה ו"משפיע לרעה בחדר ההלבשה"

תקציר ניצחונה של ברנטפורד 0:4 על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

המתיחות בגזרת כריסטיאנו רונאלדו מוסיפה המון שמן למדורה במנצ'סטר יונייטד, שנקלעה ממילא למשבר חריף בעקבות שני ההפסדים שלה בצמד מחזורי הפתיחה של הפרמיירליג. הבוקר (שני) פורסמו באנגליה פרטים נוספים על התנהלותו של החלוץ הפורטוגלי, לגביו דווח כי המועדון העביר לו מסר: שנה גישה או שהחוזה שלך יבוטל.

על פי ה"אתלטיק", בימים האחרונים רונאלדו ישב לבד בזמן ארוחות הצהריים במתחם האימונים, כאשר בזמן התרגולים הוא "מנופף בידיו" בעצבנות פעמים רבות, ומרבה להתווכח עם צוות האימון על שיטת הלחץ הגבוה שאריק טן האח מבקש להנחיל. עוד צוין כי לפי גורמים מקורבים למנצ'סטר יונייטד, רונאלדו זוכה לחופש פעולה ול"יחס מפנק" יותר מחבריו לקבוצה.

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. IAN KINGTON/AFP, GettyImages
מרבה לנופף בידיו. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, IAN KINGTON/AFP

הסיטואציה, כאמור, מעוררת הרבה יותר רעש לאור העובדה שהשדים האדומים נראו מזעזע בשני המשחקים הראשונים של העונה, לרבות התבוסה 4:0 לברנטפורד בשבת. חוסר שביעות הרצון של כריסטיאנו, שלא הצליח למצוא קבוצה חדשה מאז שדרש לעזוב כדי לשחק בליגת האלופות ולהתחרות על תארים, בוודאי לא תורם ליונייטד בניסיונות לטהר את האווירה כדי לצאת מהמשבר.

ב"דיילי מייל" הוסיפו שבסיום ההפסד נגד ברנטפורד נרשמו חילופי דברים בין רונאלדו למספר 2 של טן האח, עוזר המאמן סטיב מקלארן, על רקע סירובו של הפורטוגלי להודות לאוהדי הקבוצה שהגיעו לתמוך במשחק החוץ. "ישנה תחושה שמצב הרוח שלו משפיע באופן שלילי על חדר ההלבשה", נכתב בתקשורת האנגלית על CR7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully