וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו סורב גם ע"י אינטר ומילאן. טן האח מאוכזב מהנהלת יונייטד

אחרי ההשפלה בברנטפורד: הפורטוגלי ממשיך לגשש את דרכו החוצה, המאמן מתוסכל מההנהלה שלא עמדה בהבטחות, נוויל נגד הגלייזרים

תקציר ניצחונה של ברנטפורד 0:4 על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

בחלומות הכי שחורים שלו אריק טן האח לא האמין שהוא יפתח ככה את הקדנציה שלו כמאמן מנצ'סטר יונייטד. אחרי ההפסד הביתי מול ברייטון במחזור הפתיחה, המאמן הושפל עם שחקניו שפיגרו 4:0 כבר אחרי 35 דקות נגד ברנטפורד הצנועה. השדים האדומים שברו כמה שיאים שליליים במשחק הזה, כולל שיא שלילי היסטורי: פעם ראשונה בפרמיירליג שיונייטד סופגת רביעייה במחצית הראשונה במשחק חוץ (במשחק בית זה קרה בעונה שעברה מול ליברפול).

כל חוליית ההגנה של מנצ'סטר יונייטד לא תפקדה, אבל מי ש"בלט" בחולשתו היה ללא ספק דויד דה חאה. השוער הספרדי היה האשם הישיר בגול הראשון ומסירה רשלנית שלו לאריקסן הובילה לגול השני של ברנטפורד.

אריק טן האח מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
פתיחת עונה מסוייטת. אריק טן האח/רויטרס

דה חאה עצמו לקח אחריות לאחר המשחק והודה: "עליתי לקבוצה שלי בשלוש נקודות. זו הייתה הופעה חלשה שלי, יום פשוט נורא שלנו".

אריק טן האח דווקא הטיח את האחריות בשחקנים ואמר: "הקבוצה צריכה לקחת אחריות, אני מצטער בשביל האוהדים. ביקשתי מהשחקנים לשחק עם אמונה ולקחת אחריות, זה משהו שהם לא עשו".

לשאלה האם הקבוצה עדיין תתחזק, הוא ענה: "כן, אנחנו רוצים להתחזק. אנחנו צריכים שחקנים איכותיים נוספים. ננסה לשכנע אותם להצטרף אלינו. רק שנהיה כולם ביחד, נתגבר על זה. אני מודע לכך שהמאמן נושא ברוב האחריות, אני בסדר עם זה".

באנגליה דיווחו שמתחת לפני השטח טן האח מאוכזב מאוד מההתנהלות של המועדון בקיץ. לפי הדיווחים, לפני שמונה למאמן הקבוצה הובטח לו רכש בסך של 150 מיליון ליש"ט והמטרה הייתה לצרף חמישה שחקנים חדשים, דבר שלא קרה בסוף. "לא העמידו לרשות אריק את מה שהבטיחו לו", אמרו אנשים בסביבתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד סופג שער מול ברנטפורד. רויטרס
מופע בלהות. דה חאה סופג ברשלנות את הגול הראשון/רויטרס

גארי נוויל, שחקן וסמל עבר של מנצ'סטר יונייטד והיום פרשן ברשת "סקיי", הפיל את האחריות על הבעלים האמריקאים של הקבוצה - משפחת גלייזר. "יש משפחה באמריקה שנותנת לעובדים שלה לקחת את כל האחריות", הוא עקץ, "הם צריכים לקחת מטוס למנצ'סטר ולהסביר מה התוכנית שלהם. הם אף פעם לא נמצאים כאן. זה לא יכול להימשך ככה. יש כישלון מתמשך של עשר שנים והם צריכים לקחת אחריות על כך. הגיע הזמן שמשפחת גלייזר תמכור את הקבוצה הזו".

בנוסף לצרות על המגרש, נמשכת הסאגה מחוץ למגרש עם כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי אמנם פתח אתמול בהרכב לראשונה העונה, אבל הציג יכולת פושרת כמו שאר חבריו, ובבוקר שאחרי השמועות על עתידו נמשכו.

לפי "קוריירה דלו ספורט", רונאלדו הוצע בימים האחרונים לאינטר ולמילאן - אך שתיהן סירבו. "ז'ורז'ה מנדש התקשר בנחישות לראשי המועדונים ועשה הכל כדי לשכנע אותם לבדוק את האפשרות הזאת", ציינו בדיווח, אבל משכורת העתק שלו, בגובה 24 מיליון יורו לשנה, הרתיעה את שתי הקבוצות וגרמה להם לסרב בנימוס עוד לפני שהחל משא ומתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully