וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד לכריסטיאנו רונאלדו: שנה גישתך או שהחוזה שלך יבוטל

לשדים האדומים מתחיל להימאס מהפורטוגלי שרוצה לעזוב, ונתנו לו אולטימטום. עד כה אף קבוצה רצינית לא הביעה עניין בצירופו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 14.8/ספורט1

במנצ'סטר יונייטד מנסים לעשות סדר ולנסות לעצור את כדור השלג ההולך ונערם לאור פתיחת העונה הנוראית בליגה האנגלית. היום (ראשון) דיווחו בסקיי כי השדים האדומים מצפים לראות שינוי בגישה של כריטיאנו רונאלדו, או שיחלו לשקול ברצינות לבטל את חוזהו, שמסתיים בעוד שנה. כזכור, הפורטוגלי הביע זה תקופה ארוכה את רצונו לעזוב את המועדון כדי לחתום בקבוצה שמשחקת בליגה האלופות.

מנצ'סטר יונייטד הושפלה כשהובסה 4:0 בידי ברנטפורד במחזור השני באנגליה, זאת לאחר שבמחזור הפתיחה של הפרמיירליג הפסידה בביתה 2:1 לברייטון, שמעולם לא ניצחה את יונייטד בחוץ עד אז. השחקנים של אריק טן האח הציגו משחק נוראי והמאמן ההולנדי שהגיע הקיץ מאייאקס נראה ונשמע אובד עצות בסיום המשחק אמש.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לשדים האדומים מתחיל להימאס ממנו. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

הפורטוגלי בן ה-37 נכנס כמחליף בהפסד לברייטון ופתח בהרכב בתבוסה מול ברנטפורד, ובינתיים אין לו עוד שער רשמי העונה במדי השדים האדומים. השמועות סביב הכוכב הפורטוגלי המשיכו גם בבוקר שאחרי הרביעייה המשפילה, כאשר נראה שאין יותר מידי קבוצות שמעוניינות בשירותיו.

לפי "קוריירה דלו ספורט", רונאלדו הוצע בימים האחרונים לאינטר ולמילאן - אך שתיהן סירבו. "ז'ורז'ה מנדש התקשר בנחישות לראשי המועדונים ועשה הכל כדי לשכנע אותם לבדוק את האפשרות הזאת", ציינו בדיווח, אבל משכורת העתק שלו, בגובה 24 מיליון יורו לשנה, הרתיעה את שתי הקבוצות וגרמה להם לסרב בנימוס עוד לפני שהחל משא ומתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully