וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קספר שמייכל על מכבי תל אביב: "יהיה קשה, אבל אנחנו מוכנים"

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 7:34

השוער רשם בכורה בין הקורות של ניס. לוסיאן פאבר התייחס לשמועות על קבאני: "שחקן מעניין, אבל מאוד קשה להשלים העברות"

תקציר: אריס סלוניקי - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

קספר שמייכל רשם אמש (ראשון) את הופעת הבכורות שלו בין הקורות של ניס, היריבה הבאה של מכבי תל אביב בפלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג. הדני בן ה-35, שישב על הספסל מול טולוז, רשם מספר הצלות אך גם ספג ב-1:1 עם שטרסבורג. כעת הוא מוכן למשימה הבאה שלו - הצהובים, ביום חמישי בבלומפילד.

"זה יהיה מלהיב", אמר. "כל קבוצה רוצה לחוות את המפעלים האירופיים, וגם אנחנו. אנחנו רוצים להגיע לשלב הבתים וללכת רחוק במפעל הזה. זה יהיה קשה, אבל אנחנו מוכנים". על הבכורה שלו אמר: "זכיתי לקבלת פנים יפה, עשיתי את העבודה שלי. שוער אמור ליצור את הבסיס עליו בונים ניצחונות. הייתי די טוב, אבל לא טוב מספיק".

גם המאמן לוסיאן פאבר מביט קדימה, אל עבר המפגש עם הצהובים. אמש פתח בהרכב חזק, ולא ברור האם יבצע רוטציה ביום חמישי: "המשחקים באירופה דורשים הרבה מאוד אנרגיה, יש גם מסע, שתי טיסות של ארבעה שעות, ואז משחק כל שלושה ימים, אבל אם אתה רוצה לשחק במפעלים האירופיים אז זה מה שצריך לעשות".

שוער ניס קספר שמייכל. Jonathan Moscrop, GettyImages
נכנס לעניינים. שמייכל/GettyImages, Jonathan Moscrop

על המשחק עצמו אמר: "אני אקח את הדברים החיוביים, היו כמה רגעים טובים, אני אסתפק בתיקו למרות שזה די מתסכל". לבסוף, על השמועות לגבי צירופם האפשרי של אדינסון קבאני ובמבה דיינג ממארסיי אמר: "הם שחקנים מעניינים, אבל קשה לי להגיד מעבר לזה. מאוד קשה להשלים העברות, זה לא פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully