וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה ימים לפני המפגש עם מכבי תל אביב: ניס עדיין ללא ניצחון בצרפת

יריבת הצהובים בקונפרנס ליג בחמישי סיימה שוב ב-1:1 בליגה, הפעם מול שטרסבורג. דלור כבש, שמייכל ערך בכורה בין הקורות. מארסיי איבדה נקודות מול ברסט

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 14.8/ספורט1

המחזור השני בצרפת יסתיים הערב (ראשון) עם מנה גדושה של משחקים, כאשר במוקד משחקה של ניס, יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף הקונפרנס ליג, ששוב לא ניצחה וסיימה ב-1:1 ביתי עם שטרסבורג. סגנית האלופה מארסיי איבדה יתרון וסיימה רק ב-1:1 מול ברסט.

אנדי דלור ניס מול שטרסבורג. GettyImages
השער שלו לא הספיק. אנדי דלור, משמאל/GettyImages

ניס שטרסבורג 1:1

אחרי התיקו במחזור הפתיחה מול טולוז העולה החדשה וארבעה ימים לפני המפגש עם מכבי תל אביב באירופה, ניס רשמה משחק ביתי ראשון בליגה והייתה פייבוריטית לניצחון, אך מעדה שוב ושמטה שתי נקודות שעלולות להתברר כיקרות בהמשך העונה. קספר שמייכל ערך בכורה בין הקורות ואנדי דלור כבש למארחים בפנדל בדקה ה-35. אלא שקווין גמיירו הוותיק קבע חלוקת נקודות עם שער נאה בדקה ה-55 והותיר את המארחת מתוסכלת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נונו טבארס מארסיי חוגג. רויטרס
השער שלו לא הספיק לניצחון. נונו טבארסב/רויטרס

ברסט - מארסיי 1:1

אחרי הניצחון במחזור הפתיחה, סגנית האלופה רצתה לשמור על מאזן מושלם עם משחק חוץ מול ברסט הצנועה. בדקה ה-38 היא גם עלתה ליתרון משער של נונו טבארס ונדמה היה שהיא בדרך לניצחון חוץ, אלא שפייר מלו השווה בדקה -61 בבעיטה מהאוויר מקצה הרחבה. אגב, טבארס הוא שחקן ההגנה הראשון של מארסיי שכובש בשני המשחקים הראשונים שלו בליגה הצרפתית. מארסיי, שהביסה את ריימס במחזור הפתיחה, תנסה לחזור למסלול הניצחונות מול נאנט במחזור הבא.

אוסקר גרסיה מאמן ריימס. רויטרס
איבד יתרון כפול. אוסקר גרסיה/רויטרס

ריימס - קלרמון 4:2

אוסקר גרסיה כבר היה בדרך לנקודות ראשונות העונה, אך קבוצתו הנוכחית של אקס מכבי תל אביב איבדה עשתונות וספגה רביעייה שבוע שני ברציפות. אחרי שהובסה 4:1 בידי סגנית האלופה מארסיי במחזור הפתיחה, ריימס פגשה את הקבוצה שבעצמה נכנעה ללא תנאי 5:0 לפריז סן ז'רמן במחזור הראשון ועלתה ליתרון כפול תוך חצי שעה בזכות שני פנדלים. קאמורי דומביה היה הראשון שדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-23, כעבור שבע דקות המושאל מארסנל פולארין באלוגון הכפיל בפנדל משלו.

במחצית השנייה התמונה התהפכה לחלוטין. עמנואל אגבאדו השאיר את המארחת עשרה שחקנים ואז החל המהפך. פנדל של קמן אנדריץ' בדקה ה-51 צימק ל-2:1, ואנדריץ' בעצמו השלים צמד ואיזן את התוצאה בדקה ה-62. מוחמד צ'אם סראצ'ביץ' השלים את המהפך הענק בדקה ה-72 וג'מי בלה סגר סיפור בדקה ה-77.

תוצאות נוספות

טרואה - טולוז 3:0

לטולוז: יאסר לארושי (ע' 36), רפאל רטאו (54), רייס הילי (85)

אז'אקסיו - לאנס 0:0

אוקזר - אנז'ה 2:2

לאוקזר: ז'וליאן ז'אנבייר (4), סדריק הוטונדג'י (ע' 10).
לאנז'ה: לואי דיוני (22), אמין סלאמה (77)

משחקי שישי ושבת ברצפת

נאנט - ליל 1:1
מונאקו - ראן 1:1
פריז סן ז'רמן - מונפלייה 2:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully