וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ עבר בהצלחה בדיקות רפואיות ויחתום במכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 19:12

הקשר יחתום עוד לפני המועד לרישום שחקנים למשחקים נגד ניס בפלייאוף הקונפרנס ליג לאחר שכל תנאיו סוכמו. שנה אחרי שעזב לוונציה, הוא יחתום על חוזה ארוך טווח

תקציר: אריס סלוניקי - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

טיוטת החוזה של דור פרץ נשלחה אל מיטש גולדהאר וזו אושרה סופית, כך שבקרוב מאוד ניתן יהיה להצהיר כי הושלמה חזרתו של הקשר למכבי תל אביב. פרץ, שכל תנאיו במועדון סוכמו, יחתום על חוזה ארוך טווח בשכר של כ-550,000 יורו לעונה, בנוסף למענק חתימה ובונוסים עתידיים.

על מנת שיוכל להירשם לצמד המשחקים נגד ניס בפלייאוף הקונפרנס ליג, גם אם לא יילקח בחשבון למשחק הראשון ביום חמישי הקרוב (20:00, ספורט2), החתימה הרשמית של פרץ צריכה לקרות עד יום רביעי בחצות, שכן ניתן לרשום עד שני שחקנים חדשים בסגל בטווח של יממה לפני ההתמודדות.

כזכור, לאחר שהגיעו להבנות עם פרץ החליטו במכבי תל אביב להשהות את השלמת העסקה עד לאחר משחק הגומלין נגד אריס סלוניקי, וכעת יתפנו במועדון לסגירת הנושא.

דור פרץ מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גולדהאר אישר את חוזהו. דור פרץ/ברני ארדוב

אחרי שנהנו מחופש בסוף השבוע, שבו אתמול (ראשון) שחקני מכבי תל אביב לאימונים ופתחו בהכנות לקראת המשחק הביתי נגד ניס הצרפתית, במסגרת שלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג. למעלה מ-15 אלף מבעלי המנויים רכשו כרטיס והבטיחו את הגעתם לאצטדיון והחל מהיום תיפתח מכירת הכרטיסים גם לקהל הרחב. לפני הגומלין שיערך בצרפת בשבוע הבא, מצפה למכבי תל אביב משחק הפתיחה בליגת העל, ביום ראשון הבא נגד מכבי בני ריינה, כך שבמועדון מצפים לשמונה ימים אינטנסיביים מאוד.

"ניס קבוצה טובה מאוד, בלי קשר לסגל איתו היא תגיע לישראל ונצטרך להיות במיטבנו כדי לעבור לשלב הבא", אמרו במכבי תל אביב לקראת המשחק.

בצד המקצועי ולקראת המשחק ביום חמישי, יחסר המאמן ולאדן איביץ' את דן גלזר שהורחק בסלוניקי בשבוע שעבר, ואת משבצת הקשר האחורי במרכז המגרש צפוי למלא אחד מבין אייל גולסה ויוריס ואן אובריים, כאשר נראה שההולנדי מקבל כרגע עדיפות, לאחר שכבר מילא את התפקיד בחלק מהמשחקים הקודמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יוריס ואן אובריים, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יתפוס את מקומו של גלזר כקשר האחורי? ואן אובריים/דני מרון

לצד ההכנות המקצועיות לקראת המשחק, גם שמו של המגן אלי דסה, נמצא כמובן חזק על הפרק וגם איתו מתקיים בימים אלה משא ומתן רשמי. דסה ממשיך לבדוק הצעות נוספות, באירופה ובליגת ה-MLS, אך בקרית שלום אופטימיים שגם הוא יצטרף בסופו של דבר לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully