וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הלו"ז הצפוף והמיקוד באריס: נעצרו המגעים עם פרץ ודסה

10.8.2022 / 8:35

במכבי תל אביב העדיפו לעצור את המו"מ עם השניים כדי להתמקד בגומלין מול היוונים (חמישי, 21:00, ספורט1), וינסו לסגור את החוזים אחרי המשחק. דוידזאדה עשוי לפתוח, זהבי צפוי להמתין על הספסל

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: מכבי תל אביב - אריס סלוניקי 0:2/ספורט1

במכבי תל אביב העדיפו לעצור את המגעים הסופיים מול דור פרץ ואלי דסה ולהמשיך אותם רק אחרי המשחק מחר (חמישי, 21:00, ספורט1) מול אריס סלוניקי. עם פרץ רוב הפרטים כבר סוכמו ועם דסה קיימת התקדמות גדולה, אבל במועדון החליטו לשים בצד השבוע את העניינים מול השניים גם כי הקבוצה יצאה כבר ביום שני לסלוניקי בשל האווירה המתוחה שהייתה בישראל סביב המבצע בעזה, אבל בעיקר כדי שיהיה ראש שקט לשחקני הקבוצה להתעסק רק במשחק החשוב מחר.

במועדון החליטו לא להתעסק בשום דבר שאינו קשור למשחק מחר שבסיומו עשויה מכבי תל אביב להעפיל לשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג. מיד לאחר המשחק יימשכו השיחות מול נציגי השחקנים כדי לסגור את החוזים של השניים.

שחקני מכבי תל אביב, דור פרץ, אלי דסה. ברני ארדוב
בהמתנה. דור פרץ ואלי דסה/ברני ארדוב

בתוך כך, מכבי תל אביב תערוך הערב את האימון המסכם שלה למשחק מחר באיצטדיון של אריס סלוניקי. אתמול קיימה הקבוצה את האימון הראשון ביוון באיצטדיון הטומבה, הבית של פאוק סלוניקי. ולאדן איביץ' לא צפוי לערוך שינויים במערך שפתח מול אריס בחמישי שעבר בבלומפילד והוא שוב יעלה עם שלישיית הבלמים ניר ביטון, שרן ייני ואנריק סבוריט. ההתלבטות היחידה היא מי יפתח כמגן שמאלי במערך הזה. מי שהיה אמור לעלות בהרכב בבלומפילד היה אופיר דוידזאדה, אבל הוא הרגיש רגישות בשרירי המפשעה בחימום וביקש להתחלף. במקומו עלה מתן חוזז בהרכב. נראה שהפעם יפתח דוידזאדה.

ערן זהבי שעלה במחצית השנייה כמחליף וכבש את השער השני צפוי גם הפעם להמתין על הספסל, למרות שהחלטה סופית תתקבל רק בתום אימון הערב. ההשפעה של זהבי על כר הדשא עצומה ולכן עדיין שוקלים במכבי תל אביב את האפשרות שהוא יפתח במקום ברנדלי קובאס.

500 אוהדים של מכבי תל אביב צפויים להיות באצטדיון, על פי ההערכות של אריס סלוניקי. אריס מכרה כבר 12 אלף כרטיסים לאוהדיה וההערכה היא שיהיו מחר במגרש 20 אלף איש שייתנו לשחקנים היווניים אווירה ביתית וחמה.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, ניר ביטון, שרן ייני, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, יוריס ואן אובריים, ברנדלי קובאס, גבי קניקובסקי, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully