וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר: "העובדה שלא זכינו בתארים יושבת בראש, עם זהבי אפשר לזכות"

14.8.2022 / 15:11

קשר מכבי תל אביב החמיא לכוכב: "הוא מדהים, הקבוצה מגובשת והוא תורם לזה". על האדום נגד אריס: "לא התאוששתי, נזכר ומתעצבן מזה שוב"

שחקן מכבי תל אביב דן גלזר מדבר על פתיחת העונה/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: אביעד בלילי

אחרי שסיימו את עונת 2021/22 ללא תואר, במכבי תל אביב רעבים ונחושים לחזור לקדמת הבמה בעונה הקרובה. כחלק מאירוע פתיחת העונה של מנהלת הליגה עם כל המאמנים ועם נציגים מכל קבוצה, קשר הצהובים דן גלזר התראיין והודה: "העובדה שלא זכינו בתואר יושבת לנו בראש, יודעים שאנחנו צריכים לעבוד הכי קשה שיש כדי להשיג את התארים שאנחנו רוצים".

המשחק האחרון של הצהובים היה סוער במיוחד עבור גלזר, שהורחק בגומלין נגד אריס סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג בעיצומה של סערת שיפוט גדולה וייאלץ להיעדר מהמשחק הראשון בפלייאוף נגד ניס בחמישי. "עדיין לא התאוששתי מהאדום, כל הזמן אני נזכר בזה ומתעצבן עוד פעם, אבל זה חלק מהמשחק ואין מה לעשות".

דן גלזר, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
האדום נגד אריס עדיין מעצבן אותו. גלזר/דני מרון

גלזר נשאל גם על מאבקי הצמרת, שפרט לקבוצתו צפויים לכלול גם את האלופה מכבי חיפה ואת מחזיקת הגביע הפועל באר שבע: "אני תמיד אומר שליגת העל היא הכי מרגשת בעולם. שמח לראות שיש באזז סביב הליגה, היא מאוד מסקרנת ומעניינת, מקווה שאנחנו נשמח בסוף העונה".

הקפטן התייחס גם לרכש הנוצץ של הקיץ בליגת העל, ערן זהבי, שכבר הספיק לתרום שני שערים בהופעותיו הראשונות נגד אריס: "הוא שחקן ובחור מדהים, הקבוצה מאוד מגובשת והוא תורם לזה עוד. יחד איתו אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה העונה. האם התגעגעתי לוולאדן איביץ'? מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully