וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמז לפרידה? המסר של ברנרדו סילבה לאוהדי מנצ'סטר סיטי

הקשר, עליו דווח כי סיכם בברצלונה, צייץ: "תודה על רגעי האהבה והתמיכה שהראיתם לי". ואן דר וארט תקף את בארסה: "מאפיה, לאפורטה אידיוט"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 14.8/ספורט1

האם ברנרדו סילבה מתכונן לסיים את הקדנציה שלו במנצ'סטר סיטי? לאחר ששלח רמז לגבי עתידו כבר בשבוע שעבר, ואמר בריאיון ל-ESPN כי "סיטי יודעת" מה הוא רוצה, היום (ראשון) הפורטוגלי צייץ בטוויטר שלו מסר שכמעט ולא משתמע לשני פנים.

"תצוגה נהדרת של הקבוצה ואווירה פנטסטית!", כתב סילבה בהתייחס לניצחון 0:4 על בורנמות' אתמול, והוסיף: "הייתי רוצה גם להודות לכל אחד באצטדיון על רגעי האהבה והתמיכה היפים שהראיתם לי". חשוב להזכיר כי קשרה של אלופת אנגליה הוזכר בדיווחים רבים כמי שכבר סיכם את תנאיו בברצלונה, ובספרד אף נכתב שהקטלאנים גם סגרו את תנאי ההעברה עם סיטי.

עוד הרבה לפני שתחתים - אם בכלל - את סילבה, ברצלונה יודעת שעליה להיפטר מלא מעט שחקנים כדי לעמוד בחוקים הפיננסיים של הליגה הספרדית, והשחקן שמנסים לדחוק החוצה כבר זמן רב הוא פרנקי דה יונג. הדבר הרגיז במיוחד את בן ארצו של הקשר, כדורגלן העבר רפאל ואן דר וארט, שתקף קשות את ברצלונה והנשיא שלה ז'ואן לאפורטה.

"איך לעזאזל אפשר לקנות שחקנים כשאין לך כסף? זו בושה בעיניי. ולאפורטה לא מפסיק לצחוק בכל מקום עם הראש הענק שלו. האיש הזה חושב שהוא מלך, אבל אני חושב שהוא קצת אידיוט", ירה ואן דר וארט בריאיון ל"Ziggo Sport" וביקר את התנהלותה הכלכלית של בארסה. "אי אפשר להתייחס כך לאנשים. פרנקי מרוויח יותר מדי? אתה חותם על זה - תכבד אותו, או שתסיים אותו בתנאים מכובדים. לא ככה. מדובר במאפיה והם צריכים להיענש. שמה של בארסה נפגע מאוד, זהו מועדון גדול וכל העולם רוצה לשחק שם, אבל מעכשיו נשפוט אותו אחרת. נראה לי כמו צרה לשחק איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully