וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים רביעיות: סיטי וארסנל הפציצו ושמרו על מאזן מושלם

האלופה הביסה 0:4 את בורנמות' אחרי שסגרה סיפור עוד לפני הדקה ה-40. ז'סוס כבש צמד ובישל ב-2:4 של ארסנל על לסטר

תקציר ליגה אנגלית: מנצ'סטר סיטי - בורנמות' 0:4/ספורט1

הליגה האנגלית נמשכה היום (שבת) עם משחקי המחזור השני, כאשר האלופה מנצ'סטר סיטי שמרה על מאזן מושלם בזכות 0:4 מוחץ על בורנמות'. גם ארסנל עם 6 מ-6 אחרי 2:4 ביתיח על לסטר סיטי. סטיבן ג'רארד ניצח את פרנק למפארד במפגש הראשון ביניהם על הקווים ופולהאם - ללא מנור סולומון הפצוע - נפרדה ב-0:0 מוולבס בחוץ.

אילקאי גונדואן שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
פתח את הסכר. גונדואן/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - בורנמות' 0:4

בסיבוב הקודם של בורנמות' בפרמיירליג, בשנים 2015-2020, היא שיחקה נגד מנצ'סטר סיטי 10 פעמים והפסידה בכולן. היום הכיוון לא השתנה והאלופה חגגה במשחק הבית הראשון שלה העונה. גונדואן פתח את החגיגה, פודן ודה בראונה בישלו אחד לשני ועם 0:3 בירידה להפסקה, סיטי סגרה סיפור מוקדם. שער עצמי של ג'פרסון לרמה חתם בדקה ה-79 במשחק בו ארלינג הולאנד החמיץ כמה מצבים וסיים בלי שערים.

דקה 19: גול! הולאנד קיבל את הגב לשער, התעלם משני שחקני הגנה שניסו לעצור אותו והשאיר לגונדואן, שבעט כדור חד ושטוח לפינה. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 31: גול! רודרי חילץ במרכז המגרש והוציא את סיטי קדימה, דה בראונה קיבל כ-22 מטר מהשער, התקדם לתוך הרחבה ומ-15 מטר בעט עם הפאלש לפינה התחתונה. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 37: גול! סיטי יצאה להתקפת מעבר מהירה, דה בראונה הכניס עומק לפודן בין הרגליים של שחקן הגנה ושחקן הכנף גלגל מול השוער לרשת. 0:3 למנצ'סטר סיטי.

דקה 79: גול! קאנסלו העביר כדור רוחב חזק משמאל, ג'פרסון לרמה שם רגל ושלח את הכדור לרשת הלא נכונה. שער עצמי ו-0:4 למנצ'סטר סיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

תקציר: ארסנל - לסטר סיטי 2:4

תקציר ניצחונה של ארסנל 2:4 על לסטר סיטי/ספורט1

ארסנל - לסטר סיטי 2:4

כמה שארסנל חיכתה לחלוץ כמו גבריאל ז'סוס, וכמה שגבריאל ז'סוס אוהב לשחק נגד לסטר סיטי. למשחק היום הברזילאי הגיע עם 5 שערי ב-7 משחקי ליגה נגד השועלים ועכשיו יש לו כבר 7 ב-8. ז'סוס כבש צמד בדקות 23 ו-35, הוסיף בישול לגבריאל מרטינלי והתותחנים עם 6 מ-6. לסטר התקרבה פעמיים, אבל בכל פעם שצימקה, ארסנל השיבה עם שער בצד השני.


דקה 23: גול! איזה ביצוע מרהיב של גבריאל ז'סוס. ג'אקה השאיר לברזילאי בנגיעה בתוך הרחבה והוא בעט מהמקום כדור מסובב לחיבורים הרחוקים. 0:1 לארסנל.

דקה 35: גול! ורדי הגיע ראשון לכדור קרן של ארסנל, ניסה להרחיק, אבל נגח לרוחב השער וז'סוס שהיה ליד הקורה הרחוקה, הוסיף נגיחה פנימה. צמד לברזילאי, 0:2 לארסנל.

דקה 53: גול! סאליבה הגיע ראשון לכדור גובה, אבל נגח לכיוון שערו. ראמסדייל יצא ופספס והכדור התגלגל פנימה. שער עצמי של הבלם הצרפתי ולסטר מצמקת ל-2:1.

דקה 55: גול! טעות קשה של דני וורד הובילה לספיגה. שוער לסטר יצא לכדור גובה פשוט, אבל השמיט לרגליו של גרניט ג'אקה, שגלגל לרשת החשופה. 1:3 לארסנל.

דקה 74: גול! עכשיו יש טעות שוער גם בצד השני. מדיסון קיבל מקלצ'י ובעט מזווית חדה, רמסדייל היה חייב לעצור, אבל הכדור עבר לו בין הרגליים. לסטר מצמקת ל-3:2.

דקה 75: גול! ז'סוס מסר למרטינלי, שבעט מ-17 מטר כדור שטוח וחד לפינה של וורד. 2:4 לארסנל.

שחקן ארסנל, גבריאל ז'סוס, כובש מול לסטר סיטי. רויטרס
ביצוע מרהיב. ז'סוס - לחיבורים/רויטרס

תקציר: אסטון וילה - אברטון 1:2

תקציר ניצחונה של אסטון וילה 1:2 על אברטון/ספורט1

אסטון וילה - אברטון 1:2

שניים מהקשרים הגדולים בתולדות הפרמיירליג, שגם שיתפו פעולה ב-59 משחקים במדי נבחרת אנגליה, ערכו מפגש ראשון כמאמנים ובסיומו סטיבן ג'רארד חגג ניצחון בכורה העונה. דווקא אברטון מצאה ראשונה את הרשת בדקה ה-25, אבל השער של אנתוני גורדון נפסל בגלל נבדל ובחלוף שש דקות אולי ווטקינס בישל לדני אינגס שהסתובב וירה פנימה מן העבר השני. וילה הכפילה את יתרונה ארבע דקות לסיום, כשווטקינס שוב בישל בדאבל-פס נהדר למחליף הארגנטינאי אמיליאנו בואנדיה. אברטון צימקה דקה לאחר מכן עם שער עצמי של האקס לוקא דין, אבל לא הצליחה להשוות כשאמיליאנו מרטינס עצר פעמיים את גורדון בתוספת הזמן.

סטיבן ג'רארד מאמן אסטון וילה עם פרנק למפארד מאמן אברטון. רויטרס
רק לאחד מהם יש נקודות. סטיבן ג'רארד עם פרנק למפארד/רויטרס

משחקים נוספים

וולבס - פולהאם 0:0
(אלכסנדר מיטרוביץ' החמיץ פנדל בדקה ה-81)

ברייטון - ניוקאסל 0:0

סאות'המפטון - לידס 2:2
לסאות'המפטון: ג'ו אריבו (72), קייל ווקר פיטרס (81). ללידס: רודריגו (46, 60)

תקציר: סאות'המפטון - לידס 2:2

תקציר ה-2:2 של סאות'המפטון מול לידס/ספורט1

שאר משחקי המחזור

נוטינגהאם פורסט - ווסטהאם (ראשון, 16:00)
צ'לסי - טוטנהאם (ראשון, 18:30)
ליברפול - קריסטל פאלאס (שני, 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully