וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פולהאם: "סולומון ינותח, עלול להיעדר יותר מ-6-8 שבועות"

מרקו סילבה התייחס לפציעת הישראלי: "אחרי הניתוח נדע יותר בנוגע לתקופת ההחלמה, אך נראה שהוא ייעדר הרבה זמן"

תקציר ה-2:2 של פולהאם מול ליברפול בבכורה של מנור סולומון/ספורט1

בפולהאם ובנבחרת ישראל ממתינים לגלות כמה זמן מנור סולומון ייעדר מהמגרשים בעקבות הפציעה שספג במשחק של קבוצת המילואים ביום ראשון האחרון. מאמנו מרקו סילבה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול וולבס בשבת על מצבו של הישראלי, ומעבר לכך שבישר את המובן מאליו ששחקן הכנף ייעדר מול הזאבים, הוא סיפק רמז בנוגע למשך ההיעדרות שלו.

"מנור סולומון כנראה ינותח בימים הקרובים בברך שלו", אמר סילבה, "לאחר מכן יהיו לנו יותר חדשות ונהיה יותר בטוחים בנוגע למשך זמן ההחלמה שלו, אבל זה נראה כאילו הוא ייעדר הרבה זמן. עדיף לחכות לניתוח ואז יהיו לנו יותר פרטים".

סילבה נשאל גם על קצב החלמתו של שחקן כנף פצוע אחר, הארי ווילסון, ודרכו סיפק מידע בנוגע לפציעת הישראלי: "ההיעדרות של ווילסון לא אמורה להיות ארוכה כמו של סולומון, אך זה יכול להיות שישה עד שמונה שבועות, כנראה עשרה משחקים".

ג'סטין קלייברט הוזכר כמועמד להגיע לפולהאם, כמו גם וויליאן, אקס צ'לסי וארסנל שמשחק כיום בקורינתיאנס הברזילאית. סילבה סירב להתייחס לשמות ספציפים אך הוסיף: "זה ברור באילו עמדות אנו זקוקים לחיזוק, בטח עכשיו עם הפציעות הארוכות של ווילסון וסולומון".

כזכור, סולומון שהצטרף לקבוצה משחטאר דונייצק הספיק לערוך את הופעת הבכורה בפרמיירליג כשנכנס כמחליף ב-2:2 מול ליברפול, אך סבל מחוסר מזל כאשר יממה לאחר מכן נפגע בברכו במשחק קבוצת המילואים. בעקבות הפציעה, סולומון צפוי להחמיץ את המשחק הגורלי של נבחרת ישראל נגד אלבניה ב-24.9, בו הנבחרת של אלון חזן עשויה להבטיח את העלייה לליגה הבכירה בליגת האומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully