וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון נפצע במשחק של מילואי פולהאם, חשש מהיעדרות ארוכה

8.8.2022 / 22:45

שחקן הכנף הישראלי נפגע בברכו מול צ'לסי ונבדק, בשלב זה אין אבחנה סופית ונראה שלא מדובר בקרע בצולבת, אולם הקוטג'רס וגם בנבחרת מחזיקים אצבעות שלא יושבת לזמן רב

מנור סולומון בריאיון לספורט1 אחרי הופעת הבכורה בתיקו 2:2 של פולהאם נגד ליברפול/ספורט1

חוסר מזל: מנור סולומון נפצע אתמול (ראשון) כששותף במשחק של מילואי פולהאם נגד צ'לסי, ובקבוצה האנגלית מקווים שלא ייעדר פרק זמן משמעותי. סולומון ערך רק לפני יומיים את הופעת הבכורה שלו בפרמיירליג, כשעלה כמחליף בדקה ה-66 נגד ליברפול במחזור הפתיחה של העונה. זמן קצר אחרי שנכנס לכר הדשא, היה סולומון שותף לשער השני של קבוצתו כשמסירה שלו הובילה לסחיטת פנדל.

עדיין אין אבחנה סופית בנוגע לחומרת הפציעה, אולם סולומון יקווה מאוד שלא מדובר בכזו שתשבית אותו לתקופה ממושכת, בתזמון מאכזב ומתסכל מבחינתו. גם בנבחרת ישראל מחזיקים אצבעות לשחקן הכנף בן ה-23, בתקווה שלא ייאלץ לפספס גם משחקים במדים הלאומיים לאור העובדה שבחודש הבא תארח ישראל את אלבניה.

מנור סולומון, קשר פולהאם. Mike Hewitt, GettyImages
ביש מזל. סולומון/GettyImages, Mike Hewitt

כרגע ההערכה היא שלא מדובר בקרע ברצועה הצולבת, אלא בפציעה פחות חמורה בברך, אבל מחר יעבור סולומון בדיקה נוספת. עם זאת, עדיין יש חשש מהיעדרות ממושכת. השחקן נפצע אתמול בברכו ללא מגע עם שחקן יריב מצ'לסי ובשלב הזה הברך לא כל כך נפוחה. עם סולומון בלונדון נמצא אביו.

סולומון עבר לפולהאם בהשאלה משחטאר דונייצק, אחרי שהאנגלים ניצלו תקנה של אופ"א שאיפשרה לשחקנים שמשחקים באוקראינה לעבור בהשאלה חינמית לקבוצה אחרת, על רקע המלחמה עם רוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully