וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: טימו ורנר חזר ללייפציג, ברנרדו סילבה לברצלונה?

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 19:54

חלוץ צ'לסי שב לאקסית, בספרד נטען כי עסקת העברת הפורטוגלי של מנצ'סטר סיטי סוכמה. ארנאוטוביץ' לא יגיע ליונייטד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.8/ספורט1

העברות

* אחרי שנתיים מאכזבות מבחינה אישית בצ'לסי, טימו ורנר השלים את החזרה לאקסית וחתם על חוזה לארבע עונות בר.ב. לייפציג. הגרמנים שילמו 20 מיליון יורו לצד בונוסים עבור השחקן שזכה עם הבלוז בליגת האלופות ב-2021.

* האריס מדוניאנין השלים את הקאמבק שלו לליגה ההולנדית אחרי 14 שנים. הקשר הבוסני בן ה-37, לשעבר במכבי תל אביב, עזב את סינסינטי וחתם בזוולה לעונה אחת. "אני מאושר לחזור להולנד, המדינה בה עשיתי את צעדיי הראשונים ככדורגלן. מבטיח להוכיח שלמרות גילי, אני נמצא בכושר מצוין".

* אברטון גברה על ווסטהאם במירוץ והחתימה את קשר ליל, אמאדו אונאנה, תמורת 33.5 מיליון פאונד.

* אקס ברצלונה, קרלס פרס, חזר לליגה הספרדית. שחקן הכנף של רומא הושאל לסלטה ויגו, שגם מחזיקה באופציית רכישה.

* לידס החתימה בהעברה חופשית את השוער יואל רובלס, שסיים הסכם בן ארבע שנים בבטיס. הספרדי בן ה-32 חוזר לאנגליה שבה שיחק בעבר בוויגאן ואברטון.

* לאציו רכשה מספציה את השוער בן ה-28, איבן פרובדל. הקבוצה מהבירה שילמה על האיטלקי 2 מיליון יורו.

* שוער נבחרת אוסטרליה, מאט ריאן, השלים את המעבר מריאל סוסיאדד לפ.צ קופנהאגן. הדנים שילמו כ-5 מיליון יורו על השוער בן ה-30.

* סרחיו רומרו סיים את דרכו בוונציה וחתם בבוקה ג'וניורס בהעברה חופשית. השוער בן ה-35, לו 96 הופעות בנבחרת ארגנטינה, חזר למולדתו אחרי 15 שנים באירופה במהלכן שיחק באלקמאר, סמפדוריה, מונאקו, מנצ'סטר יונייטד ו-ונציה.

* פיינורד מצאה מחליף לטיירל מלאסיה שנמכר למנצ'סטר יונייטד: הקבוצה ההולנדית רכשה מסן חוסה (MLS) את המגן השמאלי מרקוס לופס תמורת 1.3 מיליון יורו. הפרואני בן ה-22 חתם לארבע שנים.

* פלמייראס נפרדה מ-5 מיליון יורו וקיבלה תמורתם את שחקן הכנף טבאתה, שעבר אליה מספורטינג ליסבון. הברזילאי בן ה-25 חתם עד 2026.

שמועות

* ג'רארד רומרו מדווח כי ברצלונה סיכמה עם מנצ'סטר סיטי על רכישתו של ברנרדו סילבה. סכום ההעברה: בין 50 ל-55 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד החליטה שלא להחתים את מרקו ארנאטוביץ'. המחיר הגבוה מדי לטעמה שדרשה בולוניה, יחד עם הביקורות של האוהדים, גרמו לשדים האדומים לוותר על המהלך. מנגד, אדריאן ראביו ממשיך להתקרב בעסקה שמוערכת ב-20 מיליון יורו.

* איינטרכט פרנקפורט ויובנטוס סיכמו את עסקת מכירתו של פיליפ קוסטיץ' מהגרמנים לאיטלקים תמורת כ-20 מיליון יורו - כך על פי דיווחים רבים באירופה. יובה הקדימה את ווסטהאם שניסתה את מזלה עד הרגע האחרון. הסרבי נותר מחוץ לסגל של פרנקפורט לסופר קאפ האירופי מחר נגד ריאל מדריד, מה שכמובן מראה שהעסקה נסגרה.

* לסטר סיטי ודורטמונד הן הפייבוריטיות לצרף את שחקן הכנף של צ'לסי, קאלום האדסון-אודוי. האנגלי בן ה-21 ביקש לעבור בהשאלה ונראה שהקבוצה שתזכה בו, תוסיף לעסקה אופציית רכישה בתום העונה.

* באיירן מינכן מגבירה את העניין בקונרד דה לא פואנטה, מה שעשוי לסתום את הגולל על מעבר שלו לריאל ויאדוליד בהשאלה. שחקן הכנף האמריקאי (21) גדל בברצלונה ונרכש בשנה שעברה על ידי מארסיי.

* אחרי שנסיונאל החתימה את לואיס סוארס, היריבה המרה פניארול מנסה לצרף את אדינסון קבאני ומרטין קאסרס. סוכנם של שני האורוגוואים התראיין לתחנת רדיו מקומית וסיפר על גישושים מצד הענקית האורוגוואית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully